Efo - Dune Sea [Prog,Breaks,Kiksu]
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Imuun menee kyllä*joo* sen verran kehuttu että.
Hitto tällästä on just parasta kuunnella töissä ku ketuttaa*sydän*
Tosi kiva track listaki, kiitos*kiitoskiitos* suositellaan kaikille.
vihdoinkin sain kuunneltua kokonaan.
todella hyvä miksaus. biisit omaan makuun, ei juustoa, sopivan leijailevaa ja kiva selektio hyvällä tekniikalla :)
Efo se on vieläkin messissä :) Muistan kun äijä pyöritteli levyjä joskus vuosia sitten jossain Dancestationissa..Eteenpäin on menty.. Mukavaa ja kohtuu chillaavaakin settiä.
[q]Mar6, 30.7.2005 15:53:
Muistan kun äijä pyöritteli levyjä joskus vuosia sitten jossain Dancestationissa[/q]
*täh* :D
[q]efo, 30.7.2005 16:05:
---
Mar6, 30.7.2005 15:53:
Muistan kun äijä pyöritteli levyjä joskus vuosia sitten jossain Dancestationissa
---
*täh* :D
[/q]
Niih.. Siis olit aina messissä esim YO talolla kun oli näitä alaikäisten kemuja joskus monta vuotta sitten. Ainakin muistaakseni oon nähnyt sut siellä joskus :)
Nyt ois cue saatavilla halukkaille:
Tässä
voi vitsit et tää on hyvä setti kyllä*plur* vieläki maistuu.
millon tulee lisää?
tää on toka setti jonka hain koneelle sen jälkeen kun sain tän kuntoon. Tää soi nytkin ihanan meloodista *sydän* Toimii erittäin hyvin viel varmaan pitkään
tää on ihan pirun hyvä setti*jiihaa**sydän**piis*
Siis nyt tätä settiä on tullu monet monet kerrat kuuneltua ja vois sanoa että yksi parhaista mun mielestä mitä klubbarista olen ladannut:D tää on monet kerrat piristäny töissä. Toinen raita on kyllä paras ehdottomasti.
joo edellee kolahtaa erittäin lujaa *sydän*
solid:)
No oho*ding* mukavaa jos vieläkin maistuu*hihu*
[q]efo, 13.6.2005 19:49:
CUE
[/q]
Hei, olisiko cue tiedostoa vielä saatavilla, vaikka privaattina? :) Mainio setti tämä, varsinkin kun tältä löytyi Visan mainoksessa ihmettelemäni biisi (ei tosin sama versio) *sydän*
[q]Neko, 19.3.2006 15:13:
Hei, olisiko cue tiedostoa vielä saatavilla, vaikka privaattina? :) Mainio setti tämä, varsinkin kun tältä löytyi Visan mainoksessa ihmettelemäni biisi (ei tosin sama versio) *sydän*
[/q]http://www.onelove.st/audio/dunesea.cue
mukavaa et vieläkin maistuu :)
jumalauta mikä setti..*sydän*
mun mielestä vetää vertoja sellaiselle jenkkiherralle kuin Dj Gt ja Voices of- sarjalle, jotka mun mielestä on jotain aivan käsittämättömän hienoja. Niille jotka tästä pitivät suosittelen ehdottomasti em. tuotantoa kuunteluun.
Efolle iso käsi*aplodit* mixistä. Biisivalinnat oli hienoja, vaihtokikkailujakin löytyy ja hyvin oot saanu kokonaisuuden toimimaan. Ei voi muuta sanoa kuin*tähti**tanssittel**tähti*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »