mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 69
- Seuraava »
Mökille. Ohjelmassa hyviä ystäviä, hyvää ruokaa, paljon punaviiniä, sangriaa, polvilautailua ja musiikkia (teknarit mukana)
Lähtö onneksi jo huomenna, on lux herätä perjantaina mökiltä :)
töitä kolme viikonloppua putkeen et vaan
Lähteä kauas pois uv-valoista ja muusta räminästä
Juhlin Tukholmassa ihanien ystävien kanssa......ja SHOPPAILEN!!!!
Mennään yhen "tyhmän"*sydän* kanssa leffaan kattomaan Sin City. Ja sit vietetään viikonloppu kotona kahestaan..*vink**plur* niin parasta!
[q]Sinza, 25.8.2005 20:45:
Koko viikonloppu menee Amsterdamissa *hihu**jiihaa*! Lauantaina sitten Mystery Land -bileisiin *iloinen*!
[/q]
Oih. Mystery Landiin olis itsekin halunnut, mutta Dancevalley verotti sen verran opiskelijan budjettia, että jää toiseen kertaan. Varmasti todella hyvät pipikset.
[q]La Petite, 26.8.2005 09:02:
höh olisin halunnu nähdä sen kans... mut ei ainakaa tänä viikonloppuna ku oon hiekkalaatikolla
[/q]
Oli kyllä loistava leffa*joo* Ja vaikka Tarantino oli tossa leffassa(Sin City) vain vieraileva ohjaaja, niin kyllä hänen "kädenjälki" on nähtävissä, oon taas niin myyty*aplodit*
Suosittelen ehdottomasti,tosi kekseliäs ja hieno kokonaisuus. Ja ihan *vinkvink* mikäli tennispalatsi tai kinopalatsi alkaa olla jo liian tuttuja paikkoja(stadissa siis) niin suosittelen Bristol 1:stä ja siellä parven ekaa riviä. Ite kävin ekaa kertaa peruskoulun jälkeen kyseisessä teatterissa ja varmasti mennään uudestaan.
Lähen risteilylle!!*jiihaa**plur**jiihaa*
Jos menis hallmarkkiin..kun ei oo muutakaan
rentoudun *sydän*
Lähden tahkolle(katkolle*lmao*), ihanaa päästä taas laskettelemaan
Meen kattomaan Disney On Ice jää shown....*aplodit*
Töitä
toivottavasti en mitään, ehkä jotain hyvää ruokaa..?
[q]zaler, 6.2.2007 21:29:
---
pipa, 6.2.2007 19:50:
toivottavasti en mitään, ehkä jotain hyvää ruokaa..?
---
samat sanat
[/q]hei tehään me ruokaa!! tuu mun luo tai mä tuun sun luo, joo!!
Hallut Pitkästä aikaa pääsee ulos vanhalla kunnon kokoonpanolla!
Töitä..
mä joka päivä töitä teen
edit: onneks loma alkaa maanantai aamuna
[q]sparffo, 17.6.2005 20:20:
mut ei olis eka kerta ku joku 30v naimisissa oleva kahden lapsen äiti tulee jaagaan mua... eix ne saa pippelii himas?
[/q]
Veikkaan et siin se ongelma on, pippelii ne saa himas mut ne mammat haluu kyrpää
Nukun
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 69
- Seuraava »