mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

perjantai turkuun viihteelle varmaa ja lauantai kamun synttäri kemut. parit oluet joutuu juomaa

Perjantaina kaverin läksijäiset ja lauantaina toisen ylppärit :)
Eli sunnuntaina kanuuna :D
Jos ehtis viel arskaa ottaa jossain välissä kun lupasivat +20 <3

Perjantaina ruotsissa.
Lauantaina tallinnassa.
Sunnuntaina ruotsissa.
Maanantaina suomessa.

olen maalla ja laittelen aitoja jotta lemmut pääsee ulos...

[q]Super-Kerttu, 29.5.2008 09:59:
Sunnuntaina onkin varmaan pikku krapula, joten vois mennä Luftin aamupuffetin kautta puistoon ottamaan aurinkoa ja pussailemaan!

KESÄ! *sydän*
[/q]

KESÄ! *sydän* Hei mä voisin tunkee messiin sinne luftiin, täytyy tsekkaa onks se brekkari nii hyvä ku puhutaan ja puistoon tottakai :P

-M

perjantaina pakkailen ja iltapv:llä lähtään ukkelin kanssa kohti toholampea, lauantaina se antaa 5-6 luokille pääsytodistukset sitte alkaa meidän loma*pepsodent* iltasella jonnekki rentoutummaan

Lauantaina kaverin päättäjäisiin toviksi ja sitten varmaan äiteelle grillailee ja hengailemaan

[q]anniini, 9.6.2008 11:46:
Provinssi + kesä + ystävät + luokaton huumori = ensi vkonloppu. *sydän* perinne, jota ei ihan noin vaan katkaista.
[/q]

Jumalauta likka sä puhut asiaa!! :D Toi kuulostaa ihan sellaiselta viikonlopulta minkä myös meikäläinen aikoo pitää!

Provinssi + kesä + ystävät + luokaton huumori = ensi vkonloppu. *sydän* perinne, jota ei ihan noin vaan katkaista.

[q]AnderS, 9.6.2008 11:48:
---
anniini, 9.6.2008 11:46:

---

Jumalauta likka sä puhut asiaa!! :D Toi kuulostaa ihan sellaiselta viikonlopulta minkä myös meikäläinen aikoo pitää!
[/q]

4 days and counting. siellä kenties nähdään!

[q]anniini, 9.6.2008 11:51:
---
AnderS, 9.6.2008 11:48:
---
anniini, 9.6.2008 11:46:

---

---

4 days and counting. siellä kenties nähdään!
[/q]

No älä muuta! Mä venaan provinssia ihan samalla tavallla ku pikkupoikana joulupukkia*hih* Juu toivottavasti törmätään!*joo*

Olen selvinpäin. Ei jaksa dokaa ku se ei sovi mulle.. ku kännissä.

Lukiokavereitten kanssa mökille Keski-Suomeen. *känni* Vanha kunnon mökkireissu, en malta oottaa!

En ainakaan lue riviäkään oikeudellista tekstiä. Todennäköisesti korkkaan auki siideritölkkejä kovaan tahtiin ja auringon paistaessa istuskelen veneen kannella, olla möllötän rauhassa ja nautin kesän ainoasta lomaviikosta.

En oo oikee päättäny, et pysynkö Helsingissä vai lähenkö Hämeeseen.. Hmmh, en tiiä.

Kaupunkijussia täälläkin, himas aateltiin grillailla (jos posti grillin kerkiää kuljettamaan tykö) ja hieman hc-viisuja soitella.

Mökille Juhannuksen viettoon. Grilli tulikuumana, sauna kuumana, ilma lämpimänä, vesi viileänä ja viinat kylmänä :)

Mökille Aivan luksusta päästä rauhoittuu ja tekee kaikkee mökkikivaa! Kalastusta, arskaa, grilliruokaa, saunomista ja uintia..

vuosiin ensimmäinen kaupunkijuhannus. Kissat on eri mieltä hoitopoliittisista asioista, enkä jaksanut alkaa säätämään pelkän viikonlopun takia mitään erityistä hoitosettiä niille, joten vietän juhannuksen karvamurujeni kanssa kotona kun rakas avopuolisoni menee vanhempiensa mökille.
Tulee tosin varmaan verestettyä vanhoja bilemuistoja hovikampaajani kanssa ja lähdettyä radalle keskustaan

edit: tuttu on töissä ilmatieteenlaitoksella ja sanoi, että olisi luvassa 'kylmää, tuulista ja märkää'. En kyselly sitte tarkemmin että koko suomeenko vai mitenkö.

Himokselle viikonlopuksi laskettelemaan.

Aika rapeat laskukelit tiedossa. Viime vuonna samalla reissulla oli n. -30 asteen pakkaset, tällä kertaa hieman "lämpimämpää"

O