Koiralle kiva läppä-nimi?

Back to häröily O

Mun koirasta (sit joskus...) tulee Vuhveli!

Musti

Mun kissan nimi on Miu yksikahdeksasosa mau ja toisen nimeksi tulee Turso-teemukissa (teemukissa) visio hölpetiiri..
Kaikkein parhaat nimet syntyvät loppuillasta parin viinipullon jälkeen. Teemu-kissan nimi syntyi alun perin vappuna visio tilpehöörinä ja teemun kotiin tuloa odottellessa rakas lapsi on saanut lisää nimiä.
Doppisnartulle ei kyllä pysty keksimään näin yhdeltä istumalta mitään ideaa nimeksi..

mute
kisu

-jyrä
-acid
-tekno

turan.

<3<3<3

Miten olisi: Hannibal
Taipuu suussa hyvin ja olisi juuri kyseiselle rodulle sopiva.

Tuli äkkiä mieleen tällainen. Possi.
Kaikki ketkä ovat katsoneet elokuvan 51'st state tietävät mistä tuo tulee.
Sitten keksin nimelle hauskan yhtäläisyydenkin. Eli POS-51 oli plaseboa joka näyttää hyvältä mutta on kuitenkin vain vettä ja sokeria. Eli näyttää ihan joltain muulta kuin on. Koska dobermannit usein käsitetään sellaisiksi hulluiksi kimppuun kävijöiksi mitä ne eivät aina todellakaan ole, niin tuo sopisi sille loistavasti nimeksi.

Ryyskä
RX
Käntty
Häirikkö
Vasikka
...

kaverin kissan nimi oli Nipsu. sanomattakin selvää kaverini harrastukset.
mun hamsterin nimi oli Panda. Panda oli maailman ihanin hamsteri! *sydän*
rotukoiralle vois antaa nimen Piski. sekarotuset on parhaita!

[q]Nea, 24.6.2005 05:53:
turan.

<3<3<3
[/q]

No ei, vaan: Teppo!

jamppa-kamu *HIH*

Koiralla vois antaa nimeksi "Mee sinä homo vittuun."

Koirapolulla voi huudella koiran nimeä ja koomisia vaaratilanteita syntyy.

Peto!

Sälli, Rena ja Pöpö

Ernesti ois kova

[q]Jutu:
Peto!
[/q]

Kaveri kerto juttua yhestä tyypistä jolla oli kaks koiraa: Peto ykkönen ja Peto kakkonen

Purtsi joskus kännispäissään ehdotti meidän tulevalle koiralle nimeä:

Proge...

Silloin joutui kyllä hieman tipahtamaan...

Mirri:-D

Voi jestas.

Pikkukoira astelee taloon parin päivän päästä ja nimi on ihan hukassa. Tahtois antaa jonkun humoristisen mutta suht siveellisen nimen tälle narttudobermannille, mutta ei toimi pää. Ehdotelkaas joitain mieluusti musiikkiin liittyviä (ei pakosti) nelikirjaimisia nimiä, mitkä kehtais vielä koiralle pistää. Ja mielellään taittuis vielä suussa ihan kevyesti, että ei mitään järjettömiä rrsscchhhddrröörrr-yhdistelmiä, jookosta..

Tähän mennessä parhaat nimiehdotukset on olleet Koira ja Norsu. Että ei mee hyvin.

O