Koiralle kiva läppä-nimi?

Back to häröily O

- Lenni

- Gabber

- Jaffa

- Vaahto

- Pummi

- Jaska

Tiiän, et annan ainakin mun tulevalle koiralle nimeks MUTSI *sydän

[q]Ana-5000, 27.6.2005 21:06:
anna sille nimeks "KLUBITUS!"

tai sitten joku ihan arkipäivän esine kuten "kirves" tai "tuoli".
[/q]

Tätä oon just aina hokenut. Eläimelle kuuluu antaa joku esineen nimi esim. Naru, Plugi tai Linssi.... tai sit ihan vaan Robotti.

Itselläni kaksi kissaa nimeltään Edward ja Figaro. En sitten tiedä mikä koiralle sopis. Lörpsä?

lööleri koiralle

meijä vuffet ovat: Talibanella = Talibaani = Nella ja Happy hour = häppäri = häpä
toimii

Pauli, aka. Daragoj Diplomat, tottelee useita nimiä, kuten:
Divaaniperuna (ent. Sohvaperuna)
Jytkyrötkötin
Tötterström
Bonanza
Läskimooses
yms.

Naapurinsedän koiran nimi on Kelmi...

vois alkaa kehittelee jotai mouheeta nimee mun tulevalle rokkitukkakanille, ideoita otetaan vastaan

Ozzy

meidän koiran nimi on Hani (Honey), päätimme jättää nimen semmoseks ku saimme sen.

mut ihan paras ois tietenkin NIPSU

Tutun hullun röyhkeeseen BMW M3:n ehdottelin rekisterikilveksi JATKE:tta, mutta kaipa se istuu hyvin koirallekin :D

Tai sitten vaan antaa nimeksi SINAPPIKONE tai TUHNURUISKU

Mun henkilökohtainen koiran läppänimisuosikkini on Random

Felix Propelli!

pahvi

Suomi Hävis

Mun koiran nimi oli Pami.

Ekki

lahna

Voi jestas.

Pikkukoira astelee taloon parin päivän päästä ja nimi on ihan hukassa. Tahtois antaa jonkun humoristisen mutta suht siveellisen nimen tälle narttudobermannille, mutta ei toimi pää. Ehdotelkaas joitain mieluusti musiikkiin liittyviä (ei pakosti) nelikirjaimisia nimiä, mitkä kehtais vielä koiralle pistää. Ja mielellään taittuis vielä suussa ihan kevyesti, että ei mitään järjettömiä rrsscchhhddrröörrr-yhdistelmiä, jookosta..

Tähän mennessä parhaat nimiehdotukset on olleet Koira ja Norsu. Että ei mee hyvin.

O