SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Ozie, 12.3.2006 18:24:
---
Elwira, 12.3.2006 17:53:
Vihitään heinäkuussa ja tulee kaksi vuotta täyteen tuolloin. Tästä naisesta tulee lohiksen vaimo *virn* Aika mukava olla kun on joku jota voi rakastaa ja saa takaisin kaipaamansa huomiota. Kyllähän niitä alamäkiäkin on mutta, olisi paha jos ei olisi. Side joka välillämme on, hyvin vahva ja sitä ei rikota millään. Rakastan sinua kulta *sydän* Kesää ootellessa

---

Oho oho, ONNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Koskas sit o tiedos sitä perheenlisäystä
[/q]

Ennekun täytän pyöreät 30vuotta

Häihin 2 kk ja se on sit rouvautumassa tää neiti Ihan kivaahan tuo on mutta alkaa pikkuhiljaa häästressi painaa päälle. Foxmagoni tekee hääpuvun ja siis kaikki hoidossa mutta silti on aivan pakko stressaa taas kaikesta mahollisesta. Se on hyvä tehdä paljon töitä ettei ehdi ajattelemaan. lohikarme *sydän* ajattelee vaan sitä ensi tapaamista etten olisi uskonut tälläistä ihan juuri silloin tapahtuvan, mutta hyvin meillä menee ja ihan kivaa, että saan nuoremman kollin kun itte olen Viriili nuori mies niin pysyy tääkin mummo kunnossa.
Kuhan ei lemppaa mua pellolle ennen 50 ikää ja vaihda nuorempaan niin kaikki menee hyvin

[q]äm, 18.8.2006 19:46:
---
Elwira, 5.8.2006 11:56:
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin...

---

Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
Riiiight.
[/q]

5.8 meni jo ja jatkuu viel. Ei ohi Riiiiiiiiiight.

Täällä ollaan *sydän* On niin ihana olo vaan

Eilen oli paperihääpäivä *sydän* Sekin tuli vietettyä sitten alastarolla autoja katellessa Nooh! Oli ainakin kivoja Drift autoja ja ihan mielenkiintoinen päivä noin kokonaisuudessaan. Ensi vuotta ootellessa ja sit MÄ päätän mihin suuntaan nokka vie. Kostoks vois viedä ukon oopperaan Ei tod! Jep! 3 vuotta yhteiseloo ja kaikki menee loistavasti *sydän*

[q]Funktion, 6.9.2009 14:49:
Juuri ostin lentolipun, eli homma on nyt sitä myöten lukkoon lyöty. Uusi elämä paremman puoliskon kanssa alkaa Ruotsissa 2.10.

:)
[/q]

Oho,ihan mahtavaa! Tsemppiä teille!!

---
Avoliitossa. Life is good! :) *sydän*
---

Onnea

Kiiitos!

Avoliitossa. Life is good! :) *sydän*

[q]Nectarine:
kaikki kaverit vaan tuntuu välttelevän mua kun ne ei enää jaksa kuunnella mun hehkutusta
ovat vaan kateellisia
[/q]
Tai sitten se todellakin ärsyttää.

*sydän* käytiin äsken ihqmussun kanssa vaateostoksilla

http://www.okleather.com/sample/glove/glove-5/leather-glove-Dsc00488.jpg

[q]UkeUke, 4.4.2010 16:53:
---
Freja, 4.4.2010 16:31:
---
Krankkenhakken, 4.4.2010 15:12:
Miks pitää olla ihan kamalaa sitoutumiskammoo?

---

To be honest, sun ikäsenä en ees ressais moisesta vielä :P

---

Kyllä musta tuntuu, että tässä iässä moni on jo löytäny parterinsa - ei tietenkään ehkä sitä viimeistään mutta.. nyyh..
[/q]

En sanonutkaan, että ei vois löytää, vaan että 19-vuotiaana en vielä ressaisi siitä, että on sitoutumiskammoinen

[q]kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---

..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p
[/q]

Mulla taas iski melki masennus ku tyhmänä luulin olevani vahva ja menin kattoo Ystävänpäivä-leffaa yksin. Ensinnäkin koko kaupunki oli täynnä nuoria ja vanhoja pariskuntia, puhumattakaan leffateatterista.. Jotenki kummasti tuli kaipuu kainaloon ja käsi kädessä kävelyyn..

Joten menin ja ostin hyvän pihvin ja linnottauduin kotiini. Ystävänpäivät on perseestä :D

[q]domi, 17.2.2010 11:57:
Kannikka eli pakara (eli tässä tapauksessa perse) :D
[/q]

Kiitos Pohjanmaa.

[q]domi, 17.2.2010 12:51:
---
Freja, 17.2.2010 12:24:
---
domi, 17.2.2010 11:57:
Kannikka eli pakara (eli tässä tapauksessa perse) :D

---

Kiitos Pohjanmaa.

---

Itseasiassa mä kuulin tämän Mikkelissä asuessani siellä hyvinkin usein.
[/q]

No tiesin että ei ollu meidän kieltä.

Meitsi ilmoo tänne. Toivottavasti myös täällä pysyn vähintään seuraavat viisi vuotta (ja toivottavasti myös pitempäänkin). Kyl tää viiden vuoden käteenvetokausi oli yhtä tuskaa. Ei siinä, kyl naisia tuli silläkin ajalla, mut ei ne yhen illan jutut kovin hirveästi napannu. Mieluummin haluis olla sen yhen ja ainoan kanssa. Mut toivottavasti nyt onnais.

[q]Sssan*, 3.1.2007 11:48:
Tänään enää mikään ei oo varmaa...Tällanen epävarmuus ottaa tosissaan voimille...*uuh* Sydänsurut on ihan PERSEESTÄ!!
[/q]

siksipä onkin hauskaa olla sinkku.

[q]Sssan*, 4.1.2007 10:57:
tää luukku on loppujenlopuks paljon PAREMPI kun toi toinen luukku!
[/q]

Paremmuus on (tässäkin asiassa) aika subjektiivinen käsite.

[q]astaroth, 1.3.2007 22:25:
kaverin avokki on käytännössä lukinnut ... lähinnä maksetaan kovaa hintaa siitä, että saa vakkaripesää ja voi sanoa, että seukkaa. jee! x(
[/q]

Ja saako ees? Kuitenki heti pihtaa ku mies on vähänkään tehny mitään väärin. Naiset on just sellasii.

[q]Norb, 7.3.2007 12:55:
Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..
[/q]

Aika monta muistettavaa.

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O