SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- ...
- 138
- Seuraava »
[q][Nuclear]:
Miksi sen pitäis harmittaa?[/q]
No jos esim. toisella on töitä tai kouluhommia... Mutta oikeassa taidat olla, eihän sitä toista voi alkaa kahlitsemaan... Mut sit voi toisaalta olla ekstra-suloista jäädä kotiin kaikista bileistä huolimatta
Vanhoista suhteista: mun suhde mun exään oli kuin tää vanha sukka mikä mulla on oikeassa jalassa (joka on kyseiseltä exältä pöllitty *hih*): mukavasti muotoutunut just mun jalkaan, mutta siihen on kulunut ikävä reikä pohjaan. Pitäkää siis huolta sukistanne.
[q]sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?[/q]
E), välillä kumppanin kanssa ja välillä ilman, välillä yhdessä ja välillä erikseen...
[q][Nuclear]:
E), välillä kumppanin kanssa ja välillä ilman, välillä yhdessä ja välillä erikseen...
[/q]
Tuo kuulostaa aika ihanne-tilanteelta - mutta eikö toista harmita jos toinen menee bileisiin yksin?
[q]sapeli:
Tuo kuulostaa aika ihanne-tilanteelta - mutta eikö toista harmita jos toinen menee bileisiin yksin?[/q]
Miksi sen pitäis harmittaa? Toki jos itellään ois mieles jotain muuta ja toinen on lupautunu jo kavereitten kans et menee bileisiin, niin harmittaa mut ei sitä nyt voi palloks nilkkaankaan heittäytyä.
[q]sapeli:
Mut sit voi toisaalta olla ekstra-suloista jäädä kotiin kaikista bileistä huolimatta *hymy*[/q]
Jep, eihän mun vaihtoehto sitä kiellä, se on sit vaan ymmärtäväisistä kavereista kiinni.
[q]sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?
[/q]
Yhessä bileisiin kuin vaan on sellaisia bileitä ja siellä sitten hääritään miten satutaan....
Erikseen käydään myös...
[q]Kolibriscope:
Erikseen käydään myös...
[/q]
Se on mun mielestä *super*hyvä jos se toimii
Ollaan aina menty yhdessä. Tottakai on muitakin kavereita mukana, mutta ainakin me kaks. Viihdytään niin hyvin yhdessä, että bileissä on aina älyttömän kivaa.
*sydän*2 v3kk jo oman kullan kanssa! Taidan olla sekaisin!*pihkassa*
D) ei koskaan
kiva ois, mutta milläs pakotat
[q]pathi:
kiva ois, mutta milläs pakotat *kivatsulle*[/q]
Juotat känniin ja lupaat illan päätteeks seksiä.
[q][Nuclear]:
---
pathi:
kiva ois, mutta milläs pakotat
---
Juotat känniin ja lupaat illan päätteeks seksiä.
[/q]
se tietää ettei se kuitenkaan saa.
*lähtee pois ovet paukkuen*
team.pitkäviha
Reilun tunnin päästä ukkomies
[q]Ana-5000:
---
baty:
---
Whoa. Onnea!
[/q]
kiitti
[q]baty:
[/q]
Onneksi olkoon!
28.12 tulee täyteen 10kk jokapäiväistä yhdessäoloa Tammikuun eka päivä muutetaan virallisesti yhteen. En voisi olla onnellisempi! Enkä voi kuvitella elämääni kenenkään toisen kanssa! *sydän* Voi tätä rakkauden määrää!!!
Ja uuden vuoden kunniaksi tänne tultiin.
"Tervehdys teille kaikille, Olen Dementation, ja olen seurusteluholisti"
*sydän*
Puoltoista vuotta yhessä tuli täytee tossa pari päivää sitte *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- ...