SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 138
- Seuraava »
Tänään enää mikään ei oo varmaa...Tällanen epävarmuus ottaa tosissaan voimille...*uuh* Sydänsurut on ihan PERSEESTÄ!!
Mulla vaan on niin hyvä mies *sydän*
29pvä tuli 6kk*sydän*
Huh ku täällä on välillä niin raskasta. sydäntä painaa ku ei aina osaa tehdä asioita oikein tai saada toinen ymmärtämään itseään.
Kaippa se kuuluu tähän juttuun vaikka se ei aina kivalle tunnu..riitely meinaan ku mua ei ole oikein luotu siihen.
noo tarvii alkaa taas kerran lepyttely kierros ja pitkien keskustelujen yöt jotta saan tuon ihanaisen ymmärtämään minua. ja minut ymmärtämään tuon ihanaisen tunteita*täh*
täällähän on mukava!
Vahvistan huhut: kyllä olen siirtynyt takaisin tänne :)
[q]vinsku, 23.2.2007 00:32:
-clips-
[/q]
On niin pitkää kuha se ei ala wowittaa.
Kait mäkin nyt uskaltaudun tän luukun puolelle *pihkassa**sydän*
[q]Elwira, 21.7.2008 14:35:
2 vuotis hääpäivä tänään *sydän* Yhteiseloo 4 vuotta päälle jotain päivii.
[/q]
onnea ponnea :)
Täällä elellään taas avoliitossa, väliaikaisesti luultavasti tosin vaan. Kultsilla ei o vielä kämppää ja sai yllättävän nopeasti duunia Espoosta.
[q]josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia.
Onks kaikkien ihmisten seurustelu muka yhtä pluria, vai postaako ne vaan silloin, kun niin on?
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? No, tärkeintä kai on, että kotona tiedetään(?)
[/q]
Säpä sen sanoit...Mäkä en uskaltanu kommentoida asiasta ettei seukkaileva pluristijoukko ois lynkannu mua kutsuen vanhaks, katkeraks ämmäks.
[q]coolcat82, 26.2.2007 18:08:
Kytät ja gynekologit kaivelee persukset läpi vaikkei niiden kanssa seurusteliskaan
[/q]
http://www.poliisikoulu.fi/ <--- Tuonne siis
Noniin.
1. Inttikuteet EI oo seksikkäät sängyssä, ne haisee pahalle, mut ne näyttää kivalta muuten. Varsinkin M05-kuosi !
2. Vartijat yleisesti ei sytytä mua, vaan se yks TIETTY vartija joka on mun rakas ;)
3. Kaikkein mieluiten katselen miestä/poikaa, jota rakastan, oli sillä päällään mitä vaan. Oli se jätesäkki päällä tai vaikka alasti :)
Ps. jokanen tykkää mist tykkää, toiset vaatteista, toiset jättiläisnaisista (TJEU http://www.telkku.com/tiedot?oid=18525034 ) ja joku Brad Pittistä. :)
[q]coolcat82, 26.2.2007 17:57:
:D Onks tääl muitakin sotaleskiä?? Perseest vaan kun huomen aamul kullalt loppuu loma Eikä ens viikonlopust tiedä et onks lomil vai ei :(
[/q]
jee tuolla alkoi viime lauantaina kahdeksan päivän loma. eikä enää oo jäljelläkään paljoo.
edit: jäljellä inttiä paljon siisen.
Mentiin kihloihin 22.09.06
Kaikki on vaan ihanaa. Ihan Kerrassaan Parasta.
<3
Ai täällon tämmönenkin luukku...
ja seukkaaminen onkin semmonen luukku, että siinä jää Lostin luukut kuulkaa kakkosiks omituisuudellaan
Ihan ykkösoutous meidän pitkäaikaisessa (ja mitä olen aistinut, joidenkin muidenkin) seukkauksissa on se, että isoista asioista ei tule tappelua melkein koskaan, mutta pikkujutut ne kyllä jaksaa aiheuttaa niuhahtelua todella "aikuiseen ja kypsään" malliin (tää tuorein esimerkki eiliseltä nukkumaanmenoajalta):
Mä: "Miks jätit ton [ison taidekirjan] tohon [yöpöydän kirjakasaan], kun mä en yllä käsirasvaan ja valonappulalle [mukavasta makuuasennosta]?"
JR: "Nokun..."
Mä: <pudottaa taidekirjan siististi lattialle, matkaa 30 cm> "Nyt se ei ole tiellä enää"
JR: "Älä paisko sitä noin, se makso melkein 100e"
Mä: "Se on niin painava, että jos mä olisin laskenut sen käsin, se [ja mun käsi] olis vääntyneet. Nyt ei vääntynyt mikään."
JR: jäkäjäkä
Mä: "Niin, paskataiteesta sitä kyllä välitetään paljon enemmän kuin musta" <kääntää kylkeä puolivittuuntuneena. Kumpikin alkaa nukkua>
[q]sts, 7.3.2007 12:48:
---
vinsku, 7.3.2007 08:57:
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *sydän*
---
Kuinka teiniä <3
[/q]
Mitäs teiniä siinä on? Se saattaski olla jos olisin et "hei siis ihkuuuu me ollaan nyt seucattu 1kk ja 3päivää!! *sydän*"
[q]Cera, 15.3.2007 17:00:
Joo morjens.
voisin ihan hyvillä mielin siirtyä nyt tänne
[/q]
eli helvetti on siis vihdoin jäässä ja kaikki pääsevät paratiisiin :D
Realmit ovat siis kaatuneet vihdoin lopullisesti.
Mut paljon onnea ritva!
en oo tavannu viel ketään joka ois wowittanu niiiiiiiin paljon, et seurustelu tai mikään muu ihmissuhde ois kuollu siihen, mutta sitten mein parin vuoden takainen vaihto-oppilas tuli käymään tuossa viime viikolla ja kertoi sitten kuinka tää on muuttanut poikaystävänsä kanssa yhteen ja näin, mutta nyt kyllä tulee ero. tää kun ei tee oikeasti mitään muuta kuin wowittaa.
edit: love is blind.
*pihkassa**sydän* ... awwww
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...