SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]Elvi:
8 kk 2 vkoa ja 3pvä ja pian siis 9kk Nice shot *sydän* lohikarme *sydän* kaiken se kestää ja kaiken se antaa Ai että miä oon kauhia. HAHA! No ei söpistelen ny vähä ja ku en kerta runo naisii oo nii rakas mennääks pussauskoppii ja sanotaan papille aamen *täh*
Miä lovetan kybäl sinnuu lohis *sydän* miun lohikarme uuh mama!
[/q]
Jea peipe jea!!! Aim juors!
[q]Nexus__69:
Tossa ollu tota hässäkkää ja pientä kriisiäkin, mut vielä täällä ollaan ja jaksetaan, ja suhde vaan voimistuu päivä päivältä ja riita riidalta *nauru*, kulta jaksaa tsempata vaikka stressaan töistä ja kaikesta, ja olen kovinkin hankala joskus.
Mutta kukaan ei varmasti osais tajuta, ymmärtää ja jaksaa mua paremmin kuin sinä.
Kuutisen kuukautta tätä ihanuutta ja jatkuu vaan. *sydän*
Rakastan sua Ozie enemmän kuin ketään koskaan ja yhteensä.
[/q]
*sydän* Juu ei tunnu pienet kriisit missään kaiken tän rinnalla Ja ehkä ihan hyvä että meistä jompikumpi stressaa edes jostain Oot kyllä niin ihana että en pysty aina edes käsittämään Rakastan sua kans niin uskomattoman paljon
Tänään 1v 7kk 20pv 11h 15min ja ainaskin 6 sekuntia päälle!!!111*sydän**plur**aplodit**jiihaa**plur**sydän**pihkassa*
Mun ihanan raxuhanipuppelihöppelimuppelimolluskagubbelin kanssa*hihu**lmao**nauru**hellokitty**enkeli**kiitoskiitos**heiii**joo**muhaha*
Meil on niin saatanan ihqua et oon ihan onnesta soikeena enkä vois ikinä olla näin megahypersupermahtiällön onnellinen kenenkään muun kuin sun hanihöppelisöppelin kanssa!!11111*joo**enkeli**sydän**plur**pihkassa**pihkassa**pus**hali*
Ollaan varmasti kuisesti yhdessä aina maailman tappiin asti koska ollaan niin lovena enkä kexis ketään parempaa mulle!!!*pus**pihkassa**plur**sydän**sydän**sydän*
Lovetan sua niin kybällä et ei meinaa ees klubituksen hymiöt riittää!!!!*pihkassa**plur**släp**possu**uros**pupu*
*justjoo**poks*
[q]keisha:
--niksnaks--
[/q]
Joo.. kyllä se SINKKULUUKKU on paras!*joo**pahis*
[q]keisha:
(clip)[/q]
Tää tiivistää melko hyvin tän threadin viime vuotisen sisällön.
Argh joo kauhea määrä hymiöitä :X
Ai niin ja menin takaisin tuonne toisaalle.
*lukitsee itsensä paikalle*
kuukauden verran näissä kirjoissa ollut jo uusia ennätyksiä tehdään *whee*
Täällä taas ja erittäin onnellisena.. Näköjään aika korjaa haavat *sydän**pihkassa**plur*
Nyt ollu täs luukussa mukana jo 3.5 kk ja tuntuu tosi kivalta
[q]Unik:
Ookko vähän leso?
[/q]
Hahaha !!! Törkiän leso...
Tulipahan tätäkin kokeiltua. Vaihdan paikkaa.
Nyt muistan taas minkä takia olen koittanut välttää tätä seukkausluukkua.
[q]Mary GoLightly:
---
Lesz:
Kahdeksan kuukautta, kolme viikkoa ja kaksi päivää!
Marialle *sydän*!
---
Right back at you, handsome.
[/q]
Noi voi Ihq plur
Joku sentään tajuaa naisista jotain.
5kk-päivä häämöttää Tartteis varmaan keksiä jotain kivaa... Ettei päivä suju niin kuin 4kk-päivä, joka vietettiin nimittäin sängyllä kieriskellen ja voihkien.
Ei siis sillä tavalla kuin kaikki heti ajattelette (hyihyi!) vaan sipsipussin aiheuttaman lievän ruokamyrkytyksen vuoksi
Estrellaa ei tueta!
ainii.. mähän taidan tänne luukkuun nykyään kuulua
Tahtootahtootahtoo. Liian pitkään jo poissa kuvioista. No onneksi kesä tulee vaivihkaa ja ihmiset aukaisevat silmiään.. itsekin*hymy*
juu u taitaa olla meitsin paikka tällä puolella.. myöhäinen ilmotus mut mitä sitten... :) parempi täällä ku muualla.
[q]keisha:
Hymiöt.zip
[/q]
Tiivistit mun ajatuksen tästä foorumista täydellisesti :D
[q]anthocyan:
Oli eilen vuosipäivä raksun kanssa *sydän* Olen niin onnellinen! *sydän* *sydän* *sydän*
[/q]
mulla on tänään vasta 7kk ^^..
Meillä on parin viikon päästä hansubansun kanssa 3-vuotis päivä *sydän*
Täysillä kuulutaan vielä tähän kategoriaan mutta kamala kun aika on kulunu nopeeta!
Täytyypä keksiä jotain kivaa millä vähän juhlistaa tätä huikeaa "saavutusta"..
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 138
- Seuraava »