Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

HÖH! Tiina haluaa lähteä talosta.. Tai siis onhan se ymmärrettävää, lähtisin itsekin jos olisin tuossa tilanteessa, mut silti se on aika harmi. Tiina oli ihan nasta tyyppi..

Satu ja Heka sieltä sais nyt ihan ekana lähtee!

[q]Lenita, 7.9.2007 10:41:
Timo vois vaihtaa oikeesti siihen Maxineen, niin saatais kunnon kolmiodraama.

[/q]

Kannatetaan! Viihdettä kansalle!

[q]Mark, 7.9.2007 13:10:

Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M
[/q]

JEP, se jätkä vetää kyl junttiudessaan täydet pojot..*poks*

Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä..

Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!

Jep...Tylsää on. Toivoin Helin tuovan jotain säpinää edes taloon, mut ei..Nyt on tarjolla vain Satun lapsellista kiukuttelua Timolle, tylsää turinaa ja vielä tylsempiä ja mauttomampia seksikeskusteluja! Eiks noiden päässä oikeesti pyöri mikään muu kuin seksi.. Uudessa ihmisessäkin niitä kiinnostaa eniten sen seksikokemukset..*ding* Jos ei pian ala tapahtumaan jotain mielenkiintoista, niin lopetan koko BB:n katselun..*igor*

Näin tylsää ei ooo ollut vielä kertaakaan!

Naiset:

- Susan Ruusunen (en muuten tiennyt et se on vaihtanut sukunimensä)
- Susanna Sievinen
- Anne-Maria Berg
- Marika Fingeroos
- Miina Äkkijyrkkä
- Mervi Tapola

Miehet:

- Vesa Keskinen
- Tony Halme
- Joku niistä Daltoneista, en muista nimiä
- Jere Karalahti
- Teuvo Loman
- Se Idols tähti, joka hengaili Susanna Sievisen kanssa..en voi taas muistaa nimeä..

Oltiin eilen katsomassa Talk Show paikan päällä..*hihu* Istuttiin Einarin ja Tiinan takana.. Einari lääppi Tiinaa koko ajan..Ihan kuin ne olis olleet joku pari..*ding*

Heli on ehkä tylsin tyyppi BB:ssä kautta aikojen..Miten se voi spennaa noin paljon? Ei yhtään osaa heittäytyy. Ei äitiä nyt niin kovin vaikee voi olla esittää! Heli ulos, mahdollisimman äkkiä! Hus hus.. Muuten tylsistyn kuoliaaksi!

Tonne taloon menijät saa olla perusluonteeltaan aika laiskoja.. Koska mulla ainakin sekois pää tohon tekemättömyyteen. Enkä todellakaan jaksais katella samoja naamoja muutamassa neliössä kovin montaa päivää..*poks* Ja sit ei pääsis urheilee ja noi noiden sapuskat on tosi terveellisiä.. Miks vitussa niil on joku R-kioki siellä.. Eihän sieltä saa ku bissee ja karkkii!? Kiva ostaa ruuat sieltä!

[q]Mark, 20.9.2007 12:52:

Saahan sielt safkaakin, ja viel aivan naurettavilla hinnoilla verrattuna ärrän normi hintatasoon..

-M
[/q]

Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!

Nyt kyllä karis Hekan viimeisetkin pisteet.. (sillä tosin niitä ollutkaan). Kuinka ylimielinen ihminen voi olla??? Jätkä luulee olevansa aina oikeassa, mä niin vihaan tollasia ihmisiä. Se ei varmaan ole ikinä edes pyytänyt anteeksi keneltäkään mitään.. Idiootti saa olla.. Eilinen meni jo Helin fyysiseksi ja psyykkiseksi kiusaamiseksi. Toivon hartaasti, ettei Heka koskaan tule saamaan lapsia, jos se niitä noin kohtelee!! Muut yrittää tulla väliin ja auttaa Heliä, mut Heka ei vaan tajua olevansa täysi imbesilli..Ja jaksoi vielä syyttää Heliä ylireagoinnista! BB:kin vittuili suoraan Hekan käytöksestä, mut eihän se idiootti sitä tajunnut.. Kotiin vaan tommonen paskiainen!

[q]hanabi, 21.9.2007 10:30:
Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?
[/q]

No ei todellakaan pyytänyt.. Sehän syytti vaan Heliä kaikesta.. Just tollaset ihmiset on niin perseestä. Jotka ei osaa pyytää anteeksi! Niitä vihaan eniten..*poks* Itsekäs ihminen!

[q]Desert Rose, 21.9.2007 16:44:

Höpinää

[/q]

En voi kuin ihmetellä??! *täh**whaat**eiei*

Harmi..Mut ihan oikein. Joutuihan viime vuonnakin pihalle se mimmi, joka oli jättänyt kertomatta seurustelustaan. Noilla on tietyt säännöt castingissa ja jos niitä ei noudata, niin ihan oikein et joutuu pihalle! Mut silti harmi, Akissa oli viihdearvoa!

[q]T-Justice, 28.9.2007 09:51:

Sunnuntaina sitten kanaKadi ulos
[/q]

*släp* Heli ulos.. Sittä "vittu mua vituttaa" mulkoilijaa ei jaksa enää katella..Mimmi makaa vaan sohvalla, sängyllä tai vetää röökii.. Ja MULKOILEE! Tosi mielenkiintoista..Kadi sentään saa aikaan kunnon riitelyy..*nauru*

NIIII!

Onneksi Heli saatiin ulos! Mut nyt alkaa mennä maku koko BB:stä, kun sinne kokoajan ramppaa uutta jengii.. Alkaa häviämään se idea, kun siellä on enää pari alkuperäistä ja koko paskan voittaa varmaan tyyppi, joka on siellä sit loppupeleissä ollut vaan viikon..*igor*

"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."

Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*

[q]sts, 3.10.2007 19:14:

Ai kilon verran parin punnituksen sisällä? :D Joo kyllä naisilla turvottaa mutta ei noin paljoa :D
[/q]

öö..Mulla saattaa vuorokauden sisällä heitellä paino jopa 3 kiloa.. Ja käytän aina samaa vaakaa.. Kuun ajankohdasta riippuen, sitä voi välillä olla tosi turvoksissa..*poks*

Ihan vain näin OT:na!

[q]Lyylikki, 4.10.2007 11:02:

En omista 24/7, joten joudun tyytymään vain Subin tarjontaan. On aika naurettavaa, että kun viikkotehtävänä on laihduttaminen, niin kikkarilta ostetaan 6 suklaalevyä ja pusseittain karkkia ja sitten mässäillään Aika peeloa porukkaa. Piia sentään ajatteli olla syömättä suklaata, mutta veti kuitenkin kermavaahtoa päälle.

Ei helkkari.
[/q]

Ne pääsee seuraavaksi kauppaan kai tänään..ikäli viikkotehtävä onnistuu niillä on taas paljon rahaa ja voi ostaa mitä vaan. Mut jos tehtävä epäonnistuu, niillä on vaan pari euroo rahaa, eli silloin ei herkkuja viikonlopuksi ostella. Joten luulen, et noi suklaat ja namit ostettiin varastoon. En ainakaan usko et kukaan niistä syö noita herkkuja ton tehtävän aikana! Tehtävä loppuu kuitenkin jo tänään.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O