Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

hankittu..kohta se alkaa *aplodit**jiihaa**tanssittel**stop*

Noi kaks piiip vois pitää turpansa kiinni ja mennä piiloon.

Perttu Rulzzz:)

tuutte huomaamaan vielä että muut sortuu omaan näppäryyteensä ja Perttu korjaa koko potin..

jooh toi mariia ihan vakavana jo nyt ja ihan ulkona koko tosta systeemistä..ihan hyvät kilpailijat näyttäis olevan valittu..ikäjakaumakin suht laaja..Henri baarimikko/dj:kin päässy tuonne..

SATU pihalle vihdoinkin *aplodit**aplodit*

tai otatte satusta itse opiksi ja ette lankea samaan lankaan omissa suhteissanne *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Einari on kyll kingi tuolla...Mariiian ja Kadin kissatappelua odotellessa..

Mä pähkäilin jonkun aikaan että mistä Ragnar on tuttu, mutta sehän oli taannoin muistaakseni suomen pelkokertoimessa.

[q]Yallu, 27.8.2009 13:08:
---

---
Ootsä homo?
[/q]

mut olihan ne kalsarit hienot:)

Tais olla Aso ja Toni vähän ihastuneita Samiin*pihkassa*

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?487702

Hyvä Sarppa!*aplodit*

[q]mimma, 13.9.2006 12:06:
tää menee nyt kyllä vähän ohi aiheen... kun on kyse ruotsin bb:sta
http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=98791

en usko että tullaan suomen bb:ssa näkemään ihan tommosta menoa, onneks (?)

[/q]

kyl saa äiti olla ylpeenä. ja tulevaisuus aikuisviihdealalla taattu.*pepsodent*

Toi Jani on ainakin saanu jo mun sapen kiehumaan.. todella ärsyttävä tyyppi. kokoajan äänessä ja v***u joka kolmas sana mikä suusta lähtee.. 27-vuotias ja tollanen mähönen!!*senkin*

Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...*eiei*

Ennemmin soisin voiton jopa virpoja-Kakille tai pettäjä-Ollille.

[q]a98, 28.11.2006 23:50:
---
Gini, 28.11.2006 23:41:
Mun suosikki on tällä hetkellä Sari. Kaarlo on vaan yksinkertaisesti niin TYHMÄ, et tekee fyysisesti pahaa kattoo sitä edes tää yx viikko lisää...*eiei*

---

mitä tarkoitetaan tyhmällä jos sari on sun suosikki ? :D
[/q]

Onhan Sari blondi, mut veikkaan et senkin korvien välissä tapahtuu enemmän ku Kaarlolla.

[q]**JenKKis**, 22.10.2007 23:25:
---
SamHard, 22.10.2007 17:54:
---

Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..

---

Ne luulee vaikuttavansa siihen tulokseen, ja äänestää hulluna... sehän se tarkoitus varmaan onkin, että rahat pois ihmisiltä jotka luulee vaikuttavansa tulokseen. Vappu hokee siellä "vielä on aikaa jäljellä, tilanne elää jatkuvasti, äänestäkää nyt...blaaah" *pökr*
[/q]

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*

Itekkään en oo äänestänyt, enkä myöskään aio. Talossa ei oo ketään sen verran mielenkiintoista tyyppiä, jonka eteen viitsisin roponi pistää. Ja onhan se ärsyttävää ku Vappu kuulostaa rikkinäiseltä levyltä koko häätölähetyksen ajan, mut oikeesti, eiköhän ne äänet loppupeleissä ratkaise. Tai sit muaki on kusetettu aika pahasti...

[q]josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*

---

Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.
[/q]

Ok, ehkä vähän kärjistetysti sanottu, myönnetään. Mut toi ei tosiaankaan oo mikään uusi ilmiö et kaikissa mahdollisissa äänestyksissä toitotetaan just sitä, että "juuri sinun äänesi voi olla ratkaiseva". Eli siihen kyllä valmiiksi pitäisi osata suhtautua varauksella. En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta, vaikka onhan se selvää, että pyritään saamaan mahdollisimman paljon tuottoja äänestyksistä.

O