Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- Seuraava »
[q]MesMeRise, 26.9.2007 23:53:
Anteeks, mutta missä noi on kasvanu?
Yks ei osaa laittaa pussilakanaa eikä tiedä mikä on lakana...
[/q]
petauspatja pussilakanaan apua..
[q]*PinkBunnY*, 25.9.2007 07:33:
---
Birgie, 24.9.2007 23:06:
---
Se on seurustellut mun tutun tutun (tytön) kanssa, että se ei ole mikään keksitty juttu.
[/q]
..mutta että tilanne missä sen heittää... *toktok* timo kattelee uutta tyttöä casanovan katseellaan, niin Heli hätäpäissään heittämään: "mä en oo vastannu viel siihen yhteen juttuun..et oon bi-seksuaali.." tms. HohHoij. Ja pojilta pisteet
[q]josbe, 27.9.2007 09:02:
---
Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...
[/q]
sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona...
[q]Super-Kerttu, 4.10.2007 07:34:
---
sts, 3.10.2007 19:14:
Ai kilon verran parin punnituksen sisällä? :D Joo kyllä naisilla turvottaa mutta ei noin paljoa :D
---
öö..Mulla saattaa vuorokauden sisällä heitellä paino jopa 3 kiloa.. Ja käytän aina samaa vaakaa.. Kuun ajankohdasta riippuen, sitä voi välillä olla tosi turvoksissa..*poks*
Ihan vain näin OT:na!
[/q]
ot jatkuu:
joo kyllä kilon voi paino heittää ihan kevyesti... Lisäksi sit lihakset voi helposti kerätä ton kilon nestettä, kun ei oo tuolla talossa juuri mitään päässy tekemään, ja yht äkkiä alkaa jumppailee. Mut kyllä toi kadin syömättömyyskin voi pistää kropan sekasin ku seinäkello... tyhmä tyttö *toktok*
[q]sts, 2.10.2007 23:42:
Siihe lisätäkseen iltasanomat just tänää kertoi siitä ku kadi on lihonnu kilon siinä missä muut on laihtunu :D
[/q]
kyl timo ainaki on selkeesti lihonu... ja moni muu. tai sit ne on vaan löystyny kaikki, voihan se painoo pysyy kutakuinki samana silti. Hyvä et vähän pääsee liikkumaan siel
Arvasin että Martina menee taloon, heti kun luin lehdestä että "joku missi/malli..."... ja varmaan jokainen viimeistään siinä vaiheessa ku vappu haastatteli sitä. Eikö ne nyt parempaa keksiny Tosin täytyy antaa Martinalle mahdollisuus...voihan se tuoda sinne säpinää.
[q]AnderS, 8.10.2007 12:11:
---
Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
[/q]
muahahahah...
Tän päiväisen jakson perusteella:Edelleen hävettää toi muiden asukkaiden käytös "paskaa ruokaa.. valivali..Martina sitä ja tätä, meillä ei ole mitään ennakko asenteita sitä kohtaan mutta sillä on meitä.. blaah" Mutta kyl toisaalta Martinakin on aika hyökkäävä mielipiteittensä kanssa, et ehkä se vähän kaivaa verta nenästään..
Täytyy tehä poikkeus: Tiina alias mikälie Tellu & Piia saa varmasti miinus äänet multa kun joutuvat äänestykseen. Kaks paskan jauhajaa. Ne vois kyl lähtee tuolta itkemästä.
[q]-Alex-, 10.10.2007 23:20:
---
larzizi, 10.10.2007 23:11:
Eikä vahva ihminen IMHO ole sellainen, jolla on "pokkaa" latoa omia mielipiteitään ihmisille päin naamaa, mutta sitten kun itselle sanotaan vähänkin jotain negatiivista, niin otetaan herne nenään, suututaan järjettömästi, lähdetään paikalta ja paiskotaan ovia.
---
...huorittelu on sellanen asia, josta kannattaa/pitää meteliä nostaakin. Timo tyypilliseen tapaansa laukoo ihan mitä sylki vaan suuhun tuo ajattelematta asiaa sen enempää.
[/q]
Näinpä. Moni olis varmaan tossa vaiheessa tempassu jollain muulla ku tyynyllä... että aika lievää se ovien paiskominen. On toi huoraksi kutsuminen ainakin mun korvaan muutakin kuin "vähänkin jotain negatiivista" mistä voi herneen vetästä.
Mutta Timo on pälli, suodaan se sille sitten varmaan
[q]yusub, 12.10.2007 22:35:
NIINKU melkeen yhtä ärsyttävä sana ku vittu niinku!!!
[/q]
Tiina että niinku että sitten...tiätteks,sillee niinku... *toktok*
[q]MesMeRise, 17.10.2007 19:02:
---
MissKoo, 17.10.2007 18:56:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:
---
Aina ku Tiina puhuu, ni seuraan vaan sen kasvon alaosia. Ku siin on sellanen "heltta" :D Se puhetyyli ja kasvojen alaosa sopii toisiinsa
[/q]
Hahhhah...totta sen leukaperät liikkuu jotenki tosi oudosti puheen tahtiin, ja muutenkin puhuu kuin "katupoika", se on jotenki niin ärsyttävä tyyppi, ärsyttävät jutut, ja ärsyttävä ääni
[q]MesMeRise, 17.10.2007 23:17:
---
Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---
Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.
[/q]
Päätelmä:
kukin siis suree tavallaan, ja toimii läheisen ihmisen kuoleman jälkeen kuten pystyy ja oikeaksi tuntee. sitä on paha ennakoida etukäteen mitä itse tekisi, jokainen tapaus on erilainen, ja jokainen reagoi tavallaan, kun osuu omalle kohdalle. Eiks jätetä tää Martinan vaarin kuolema jo. Sen verran kunnioitusta papalle, joka ei mitenkään ollut julkisuuden henkilö, vaikka lapsenlapsi onkin....
[q]MesMeRise, 17.10.2007 23:32:
Rauha papan muistolle, ja voimia Maralle.
[/q]
noh...näin näköjään hiljenee täälläkin keskustelu... kaikki ihmiset vaan pihalle jotka aiheuttaa vähääkään keskustelua ja säpinää taloon
Jätetään viimesiks sinne Piia ja Tellu, ni on varmasti todella viihdyttävää katsottavaa.
[q]SamHard, 22.10.2007 17:54:
---
Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..
[/q]
Ne luulee vaikuttavansa siihen tulokseen, ja äänestää hulluna... sehän se tarkoitus varmaan onkin, että rahat pois ihmisiltä jotka luulee vaikuttavansa tulokseen. Vappu hokee siellä "vielä on aikaa jäljellä, tilanne elää jatkuvasti, äänestäkää nyt...blaaah" *pökr*
[q]nethr, 27.10.2007 02:08:
---
**JenKKis**, 27.10.2007 00:42:
Toivottavasti tiina ja piia seuraavaan äänestykseen.
---
Eikai Tiina enää äänestyksessä ole kun putoo nyt...
[/q]
Totta! *toktok* ajatuskatkos...
ei kadia ulos
Se ei tosiaan ole se terävin kynä tai niinku itse kuvaili: "muistikortti on välillä vähän niinku täys"
Mut aika kuivaks menis meininki tuolla jos kadi lähtis..
jotenki sopiva Piialle toi diktaattorin rooli
[q]-Fuzzy-, 31.10.2007 23:08:
Must Piia on iha jees...
[/q]
makunsa kullakin ei siitä sovi taistella.. toiset tuntuu tykkäävän fabesta ja toiset ei..samoin kadi tuntuu herättävän tunetita laidasta laitaan. Sellasia tyyppejä sinne kai on haettu.
[q]Waakku, 1.11.2007 23:46:
Tällä hetkellä näyttää siltä että Jarkko jää taloon ja Piia lähtee, mutta tilanne voi vielä muuttua.
Jarkko on jäämässä, mutta Piia on kuronut välimatkaa umpeen, vielä on hetki aikaa soittaa ennenkuin linjat sulkeutuvat. *släp*
[/q]
tilanne elää jatkuvasti...edelleen näyttää että Piia olisi lähdössä, mutta kuroo eroa jatkuvasti. Ja eiku kaikki äänestämään...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- Seuraava »