Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 250
- Seuraava »
Toi Heidin ulosajo talosta oli uutisoitu jo tänään esim. Iltalehdessäkin.
Vaikka ite seuraan tätä vain koostelähetyksistä niin imo tänne voi kyl pistää ihan surutta spoilereita, koska ne on kuitenkin kaikkialla muuallakin. Threadin nimeen vois ehkä laittaa, että spoilerivaroitus, jotta heikkohermoiset osaa olla lukematta.
[q]aurinko, 27.9.2006 19:49:
Eh, mites ne vähän pienemmät pojat, jotka ei vielä oo omaa moraalikoodistoaan määritelleet? Siis ne pienet, joille ohjelmaa ei todellakaan ole suunnattu, mutta katsovat sitä silti.
[/q]
Eh, mitenkäs se vanhempien vastuu lastensa kasvatuksesta?
[q]niomic, 11.9.2006 21:28:
---
**JenKKis**, 11.9.2006 14:09:
* Henan kusetukset "...joo mul on ollu joku 150-200 muijaa...ja joo kyl mul on naamaraja" Hyi yrjö
se on kuvottava! ei sille tana kukaan anna...
---
Umm, mikäs täs on se kusetusjuttu? Naamaraja on toki aina vähän veteen piirretty viiva, mut 150-200 muijaa tossa iässä ei kyllä kuulosta tommoselta kulli edellä menevältä ihan perus ok:n näköseltä äijältä mitenkään erikoiselta.
[/q]
Miten se sanonta meni...sitä puhe mistä puute Jos oikeesti on meriittei, ei niist kauheesti oo tarvetta huudella. Etenkään kaikelle kansalletelkkaris Veikkaan et miehen vähäkin arvostus naisten saralta meni siin
[q]Elmiira, 12.9.2006 23:06:
nytkin se yritti tuossa lopussa lyödä Mikaa,
[/q]
Joo.. se on sen olonen jätkä et varmasti viel läski tummuu tuol ku oikee innostuvat...
Tän viikon uus viikkotehtävä *putostipahti*
[q]Galrav, 12.9.2006 13:35:
---
Jocular, 12.9.2006 13:33:
---
Galrav, 12.9.2006 13:19:
Heidi lentää pihalle talosta vielä tänää kun oli kusettanu!
---
Tänääkö se rangaistus tulee?
---
Joo tänään kuudentunnin sisään tulee häätö.
Tuskin tällä viikolla tulee nimeämisiä.
[/q]
HÄH mitä häh häh ugh? mikä rangaistus, mitä on kusettanut? en ole seurannut yhtään. Kuulostaapa jännältä!
edit: luin ite subnetistä. OIKEIN! Tosi hyvä juttu. Se olikin ihan hirvee tapaus. silmät aina pyöreinä sen hampputukkapidennyspehkon alla ja niinkuniinkuniinQQQQQ vtu aarrgh.
Heidi lentää pihalle talosta vielä tänää kun oli kusettanu!
thnx taas. Jätänpä sit tän topikin seuraamisen suosiolla ku ei tääl pääse spoilereist eroon. Jeah.
-M
Tuola txt teevel oli jotain textii jostain hiton "leijonasta" tiedä siitä sitten mitä se nyt vois tarkottaa...
Kari on ehkä oksettavimman näköinen mies mitä olen ikinä nähnyt. Mun verkkokalvoille on ikuisesti palanut kuva Karista leoparditangoissa ja afrossa... Silti jotenkin kaiken sen Henan simputuksen ja kännisen paskalässytyksen keskellä Kari nousi mun silmissä hieman korkeammalle paikalle. Hirveää edes myöntää tämä
Se vaa jotenki lähtee tosi hyvin mukaan kaikkeen siihen paskaan eikä mussuta ja vääntele naamaa niinku ne slummipuolen kaikki muijat esim.
Revettiin ihan kympillä sitä kohtausta kun Mika ja Sari nostaa Henaa siitä tuolilta sänkyyn viemistä varten. Henalla oli sellanen naurettava ilme naamalla. yleensä tohon kuntoon itsensä juoneena aika moni on jo edes silmät kiinni.. pelottavaa.
Ja se mirakin siellä jossain vaiheessa lässytti, että "joo sari ja mika laitettiin tietenkin yhden ainoan syyn takia kroisoksien laumaan: kun niillä vois olla säpinää sitte jne jne". Ittehän se mira yritti lämppäillä mikaa ekan viikon bileissä. jiisus, katkera akka. mikahan laitettiin sinne ainakin sen takia, että se on yksi talon asukkaiden inhotuimmista tyypeistä. Sari nyt on tollanen nobody, sen takia se varmasti on siellä.
[q]miikka, 12.9.2006 14:26:
Itse en toivo Henaa pois talosta mistään hinnasta! Mies on vetänyt tämän tehtävän NIIIN överiksi että muilta meinaa paska valua lahkeesta. Juuri oikeanlaista toimintaa, aiheuttaa riitaa ja eripuraa taloon. Tämä taas lisää mielenkiintoa katsoa ohjelmaa..
Ei siis kannata äänestää Henaa pois vaikka äänestykseen joutuisikin, sillä se vähentää äksöniä ym talosta huomattavasti..
[/q]
täysin samoilla linjoilla
[q]Cera, 13.9.2006 10:45:
Siis onkse Heidin poikakaveri saatu kiinni?
taiNIINKU, juteltu sen kanssa?
miksei voi _tuntea_ olevansa varattu ja sanoa sitä,
vaikka ei sitten varsinaisesti olisikaan?
[/q]
Sen mitä mä ymmärsin niin Heidi kyllä itsekin jo Isoveljelle myös seurustelevansa. Ja tässä ajassa asian oikea laita on varmasti muutenki saatu selville.
Lisäks mua jo aikoja sitten ihmetytti, että miks Heidi piti jatkuvasti kaulassaan intin tunnuslaattoja..
varoitus, nyt tulee iso spoileri!
Oho , nyt tää menee mielenkiintoseks
Edit : hehe .. taidan olla vähän myöhässä .. Tuli jo eilen ..
[q]*Mirri*, 14.9.2006 22:55:
---
JayVee, 14.9.2006 22:48:
henalla kyl asia asenne !
---
Mun mielest asia asenne aika kaukana ku käyttäytyy eka pari päivää ku eläin ja sit ku ite joutuu tekeen samaa ni ei kestä sitä yhtään...
[/q]
ei tota sarjaa muuten jaksais kattoo
[q]Beliar, 15.9.2006 14:21:
---
MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Asukkaista tunnen ton tiinan...
---
Miksemmä oo yhtään yllättynyt? Maakoizahan tuntee kaikki naiset!
[/q]
oli kans hyvä kun mirka ja monkey tapas talossa..
morka: "sä kans näytät tutulta"
just oli esittelyissä ollut et mirka on sinkku ja manki naistennielijä..olisko ollu joskus yöreissu?
[q]The Large, 16.9.2006 17:08:
Se olin minä joka sen mökin meinas polttaa!! Hahaa! Ens kerralla ette selviäkään... :)
[/q]
Joo mulle tuli heti teikäläisen kommentti mieleen kun kuulin kaverilta et BB-talo ois tulessa. Aattelin et nyt jäi polttaja heti kiinni :D
Hei kertokaas kenen valmistajan lakanoita tuolla talossa on?
sit loppuis ainaski toi leikkiminen :)
haluun nähä actionii!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 250
- Seuraava »