Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Jago, 31.8.2006 12:29:
---
kuvittelisi että noi kilpailijat vaan alkoholisoituu tuolla, kun ne lähes jokapäivä ryyppää parinkuukauden ajan
[/q]
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Odotan kyl kommenttia: "täh, eikö tänään saatukaan viinaa?!"

[q]Jago, 31.8.2006 12:12:
---
loppuvaiheessa ne alko antaa niille ilmasta viinaa kun ne tajus että noi ei oikeesti tuu tekee mitään mielenkiintoista, ellei niille tunge eteen sitä viinaa ilmaseks
[/q]
Huom. Markkinointikikka tuokin on.

Aika mukavasti oli siiderifirman tuotteet näkyvillä kun viimeksi näin siiderilastin vilaukselta.

Mut joo, oon kyl sitä mieltä, että saadaan saja hyvään vauhtiin pitämällä porukka kännissä. Tutustuvathan ainakin toisiinsa paremmin.

[q]mattij, 22.9.2006 12:01:
Ruotsin bb-parhaatpalat.avissa maattiin, mutta suomen vastaavassa maataan väkisin!
[/q]
Oliks tää se vessapano-juttu?

[q]Sallakat, 22.9.2006 14:59:
---
Never the less Mika meni liian pitkälle mutt oli se kyl vitun naamatkin.
[/q]
Asiaan ja viitekehykseen mitenkään sen kummemmin tutustumatta, miten tuo tekee mistään hyväksyttävää? Etenkin jos kyse on jostain seksuaalisesta hyväksikäytöstä, väkivallasta tai muusta yhteiskunnallisesti paheksuttavasta toiminnasta.

[q]mattij, 22.9.2006 22:55:
---
Mistäsäpuhut?
[/q]
tästä.[q]

mattij
, 22.9.2006 22:55:
---
pano on aina pano...
[/q]
Niin o.

[q]Kon-tiki, 27.8.2007 16:06:
---
Eikös kaikki muutkin kuin voittaja saa siitä rahaa? Muille asukkaille maksettavat summat on tyyliin minimipäiväraha ja tuotantoryhmä tekee 24-tuntista päivää kaiken maailman vedätysliksoilla, mutta rahaa se on pienikin raha
[/q]
Jos nyt muistais miten toi menikään kun edellisvuonna(kin) tuotantoryhmään kuuluva tuttava tuota kertoi.

Duunia tehdään 24h putkeen, jonka jälkeen oli useampi päivä vapaata. Korvaus tehdystä työstä oli kutakuinkin normisuomalaisen keskipalkan verran, ellei jopa yli.

[q]Mark, 28.8.2007 15:01:
voi jeesus, onko mukana nyt 12v pentu ja 78v grandma? Eikai, käsitinhän väärin?!

-M
[/q]

Kyseessä on mainoskampanja. Ko. henkilöt ovat "big brothereita", eli vaikuttavat asioihin äänestämällä. He eivät siis ole kilpailijoita.

Taloon hakijoiden alaikäraja on 18 vuotta.

[q]Apo, 7.9.2007 15:37:
---
josbe, 7.9.2007 15:34:
arvailua
---
spekulointia
[/q]
Mulla olisi hieman tanakampaa teoriapohjaa tähän. Jatketaanko off topic-jatkojen puolella vai pilataanko BB-fanien thread?

[q]MesMeRise, 27.9.2007 19:16:
Jos Aki potkitaan pois talosta, rikostuomioidensa takia, eiks Helin vois sit potkii samaan syssyyn.

Eikö se nyt oo vähän tekopyhää et toinen sit lähtee rikostuomion takia.
[/q]
Ei rikostuomioiden, vaan valitsijaraadille valehtemisen vuoksi.

Oliko se viime kaudella kun joku potkittiin pihalle koska seurusteli vaikka oli väittänyt olevansa sinkku? Käytännössä sama syy tässä taustalla.

Jotenkin mulle tulee tästä käynnissä olevasta keskustelusta mieleen se yksi tyyppi Big Brotherin casting-spesiaalista ennen kuin varsinainen BB alkoi.

"Eiku mä haluan puhua Big Brotherin kanssa".

Virallinen Big Brother -ääni Jari Karjalainen asuu Espanjassa ja tekee tilautut spiikkaukset sieltä käsin. Päiväkirjahuoneessa tjsp puhuu joku muu tuotantotiimin jäsen, ei Karjalainen.

Veikkaan että Jari saa nukkua harvinaisen rauhalliset yöunet Espanjassa.

[q]Jammailija, 11.10.2007 21:37:
---
MiMoSa, 11.10.2007 21:27:
Mua ärsyttää toi Piian "ketä".*senkin* Ei niin voi sanoa!!!*grr**igor*

---

Joo mut sä et tiedäkään kuinka hälyttävän moni tota käyttää nykyään kasvavasta nuorisosta. Se levii ku kulovalkee*nauru*!!!11
[/q]
Porilaiset...

Ekaksi ne vie raumalaisten juhannusfestarit ja sen jälkeen opettaa kansakunnalle huonoa suomea...

[q]JussiS, 12.10.2007 13:58:
---
Porissa sanotaan myös..."aijuuvai"
[/q]
Toi on muuten semmonen termi mitä en oo kuullut yhdenkään porilaisen suusta. Sen sijaan kun kuulin turkulaisten jauhavan "ai joo vai?" -termiä inttivuotena enemmän kuin tarpeeksi.

[q]JussiS, 12.10.2007 13:58:
---
"tiäksää"
[/q]
Kääntyy myös näppärästi muotoon: "ekstiä"

tieks, ekstiä.

ähh.. aika huano.
Paitti sit ku siel oh joku kunnon kriisi, niin sitten, ehkä sitten voin kattoo.
Mut joo, peukkuja timolle.*nauru*

Mua ottaa aivoon ihmiset, jotka sanoo että BB on tyhmin ohjelma ikinä kuin morkaten kaikki ohjelman katsojat alimpaan maanrakoon. Kannattaisi kattoa peiliin, jos BB tuntuu pelkästään typerälle. OHJELMAHAN ON NEROKAS! - Ihmiset katsoo sitä eri syistä. Itseäni ei kiinnosta vattujakaan viikkotehtävät eikä muutkaan "hömpötykset" kuten Minnan kannut, vaan tykkään katsella ohjelmaa pelkästään psykologisilta aspekteilta.

Oon katsonut joka ikisen tuotantokauden kyseisestä sarjasta. Tänään katoin ekan jakson tästä, ja en voi ku todeta että voi vittu! Ei todellakaan kiinnosta kattoa tota paskaa mitä "viihteeksi" kutsutaan. Noi ihmisetkään eivät herätä mussa mitään mielenkiintoa, lähinnä ärsyttää katsoa tota lapsellista meininkiä - eikä edes ärsytä sillälailla, että pitäis seuraava jakso kattoa. Ekoissa tuotantokausissa oli psykologinen aspekti niin paljon vahvempi ja talossa muitakin ku teinejä (vai olinko itse vain niin nuori sillon?), että sitä seurasi ihan sen vuoksi. Jep, meitsi vaihtaa "luukkua".

En niin kauhean intensiivisesti seurannut tätä kautta, mutta olihan tuo Aso aika sydämensärkijä. En ookkaan hetkeen nähnyt niin hyvännäköistä miestä. Ja ihanat ne itkut. Ja putrut.

Jännä juttu huomata taas, että tällainen "harmiton hölmö" voitti. Reality-sarjojen katsojathan tutkitusti haluavat tuntea itsensä paremmaksi, kuin seuraamansa hahmot. (En muista linkkiä, oon kyllä postannut sen tähän ketjuun joskus vuosi sitten)

Vappu anto kyllä meikäläisellekin salillakäymisinspiraation. Oli kyllä kiva mekko! Naama en tosin muistanutkaan katsella.

E. Ege A. -hypetystä en tajunnut oikein koskaan. Olihan hän ihan miellyttävä ja fiksu (tykkäsin hänen alkoholilinjastaan), mutta loppua kohden huomasin jotain pientä ylimielisyyttä. Veikkasi mm. itse itsensä hopealle. En usko, että tuo oli järkevä vaihtoehto.
Lisäks mua ärsytti hänen tarkkaan artikuloitu, ehdottoman kirjakielinen puhetyylinsä, josta vaivoin sai löydettyä edes pieniä viitteitä puhekielestä. (Toisaalta se voi ärsyttää mua vaan siksi, että rupean kuulemma itekin puhumaan kirjakieltä, kun on tarpeeksi etanolia ja humalakasveja elimistössä. *pepsodent*)
Naurut sain kyllä siitä Esan ulostulosta, kun siinä oli niin pari kiusallista sekuntia kun sen kaverit olis vaan halunneet kätelleet sitä, mutta Esa A. väkisinhalas ne. Hellyttäviä suomalaisia!

[q]alphamagic, 11.11.2008 11:07:
---
ianna ei anna!, 11.11.2008 09:38:
---
Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?

---

Olen Jani kanssasi samaa mieltä näistä asioista
Mä ainakin tykkään tosta Anniinasta, se on aito ja todella hyvä sydäminen tyttö vaikka ei fiksuimmasta päästä olekkaan!

---

Sama täällä, ihminen joka hymyilee saa muutkin hymyilemään Se on sellanen ihana hyväntuulen tuoja
[/q]

Mä olen kans ihan samaa mieltä. Sen seurassa pystyis ittekin olemaan varmasti helposti oma toisinaan vähän "hidas" itsensä. Kai se on tämä saatanallinen nykyaika länsimaisessa kulttuurissa, joka pakkaa unohtamaan mikä oikeasti on elämässä tärkeää.

"BB-katsojat erottuvat valtaväestöstä

Tulosten mukaan niitä ihmisiä, jotka nauttivat realitysarjojen katsomisesta, motivoi sosiaalinen status (oma tärkeyden tunne) erittäin merkittävästi enemmän kuin niitä, jotka eivät seuranneet realitysarjoja."
http://www.tiedeuutiset.fi/kategoria.aspx?id=7&uid=427#427

Näinpä.

Kyl se vika oli Vapun mekon alla olleissa tukisukkahousuissa, eikä mekossa itsessään. Hyvältä se mekko sen päällä näytti, kohdistu huomio hyvin tisseihin eikä niiden alla levänneeseen pieneen makkaraan. Yks makkara sinne tänne, so what? Se vaan on ratkaisevaa, miten ne läskinsä kantaa. Ylväältähän tuo minusta tänään näytti ja suuri hatunnosto ihmiselle, joka pystyy tekemään tuollaista työtä eikä jännitä itseltään tajua kankaalle!

Munkaan mielestä finaali ei ollut yhtään jännä, rahanahne tuotantoyhtiö prkl! Ja mainoksiakin tuli vissiin 10 minuutin välein. Channelsurfing...

Mun kyllä käy snadisti sääliksi tuota Hennaa Se on jotenkin niin eksyksissä. Miksei se vaan voi antaa olla ja on se mikä on? Jos ei muut sitä semmosena hyväksy, niin sitten saa olla. Puhun siis näistä kauneusleikkauksista. Ja miten vääristynyt käsitys tytöllä on seksistä! Minkähänlaiset porukat sillä oikein mahtaa olla?!

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O