Virallinen "Olisinpa humalassa"- topic

Back to häröily O

Olis ollu kivaa olla eilen humalassa..

[q]Zenni, 9.10.2005 13:39:
Olis ollu kivaa olla eilen humalassa..
[/q]

Ja perjantaina kans!

Mut loppupeleis tää selvinpäin oleminen on aika rok..

Askelta lähempänä absolutismia taas ._.

Nyt mä voisin sanoa, että olisinpa humalassa. Noh, eipä voi mitään. Pakko tyytyä äipän mustaherukkamehuun

Tänään olis loisto päivä humaltua, mut ei.
En olis halunnutkaan. en...

Tänään vois olla humalassa..Poikaystävä lähti viikonlopuksi pois ja kämppä on kokonaan omissa kynsissä..Vois pyytää kämpän täyteen porukkaa, pitää isot pippalot ja laittaa kaikki paskaks ja palamaan..mut toisaalta..en käytä alkoholia ja kaikki tavarat on suurimmaks osaks mun omaisuutta..dääm!

OT... olen kohta.

Join 2 siideriä ja sain hedarin *toktok*

Noh, huomenna sit lisää.

offtopic
*känni*

Olisinpa humalassa!

Ilmoittaudun tänne. Työpäivä olisi huomattavasti rennompi ja olisin varmasti mukavempi asiakaspalvelija kuin nyt. Ja ehkä tämä päänsärky lähtisi. Kiitokset Jesselle kun voitti pelikoneesta 40 e ja juotti mulle tequilaa.

nyt on kyllä heikko hetki... x(

Saisinpa olla humalassa nyt,heti,pian....koulu loppui ja 2 vkoa selvänä jo oltu!mielihaluja!!!
Noooh.....enköhän huomiseen kestä!*super* Sitten oikein kunnolla dokaamista ja danssaamista*vink*h-h-h-h-h-h....

Mä tosiaan haluisin olla kännissä nyt. Ois semmonen kiva hilpeä fiilis, olipa asiat miten tahasa. Vituttaa tää kytevä vitutus, joka ei meinaa millään lähtä pois.*eikä*

nyt ginesviikonloppu, et venatkaapa vaan ensi viikonloppua ^^

Olisinpa...

Ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin, ei tee perjantai-iltana mieli alkoholia ja tuskinpa huomennakaan. Ihan kiva oikeastaan.

Aloittelin jo mutta en ole vielä humalassa.

täytyy odottaa vielä noin..6 tuntia

siideriä aamupalaks jos se täst päivän mittaan

yleisön pyynnöstä

tällä hetkellä olisi erittäin mukavaa olla kännissä, niin helpottaisi tämä saatanan kanuuna

O