Virallinen "Olisinpa humalassa"- topic
[q]Taika, 18.8.2006 15:39:
kissa viinin..*kuolaa*
[/q]
Kuulostaapa epäilyttävältä
Joo, olisin korkannut kaljan, mutta olin unohtanut laittaa ne kylmään, joten nyt ne on pakkasessa ja odottelen... Tänään frendin läksiäiset, huomenna omat synttäribileet, joten eiköhän tässä olla pari päivää tosi wasted...
vihdoinki pääsin duunista! kohta alkaa *känni*
I wish...
korkkasin just ekan coronan.
ehkä tää kohta tästä.
Mä en oo vähään aikaan ollut, mut nyt on ekaa kertaa sellaset kutinat et vois...
puoltoista pulloa kirkasta kaapissa,ja sekomehu loppuu seuraavan eli toisen paukun jälkeen...v**tu
joo o vieläkään ei oo tullu rikottua tipattua tänä vuonna ja kun tili näyttää 93e ja seuraavan kerran tulee rahaa 4.3 niin tuskin tulee juotua tänäkään viikonloppuna. huoh.
edit: tulipa sit juotuu kuitenki, pikakännit ja yöllä 4 tunnin pikakurssi norjan puhumisessa. kannattiko? ei.
Kyllä pikku huppeli kelpais nyt tähän iltaan..
Vituttaa niin reippaasti duunis et vois riipasta pienet punkkukännit tänää, tos on toi VT:n lahjoittama punkkupullo kakkosnäytö vieres <3
kyllä nyt loiventavat maistuis.
Aika harvoin on niitä päiviä kun EI haluais olla humalassa. No viikonloppuna tuli taas oltua ihan hyvissä mutta tänään on semmonen olo että vois vähäksi aikaa unohtaa huolet ja murheet... Mutta ei, minä olen kiltti tyttö ja valkaisen taas nenääni. Ainakin muutaman päivän :)
kyllä nyt maistuis. Vähä laiskottaa sopivasti tässä töissä. Muutama sidu niin ois aika letkee meininki. Vois varmasti asiaan paneutua kotiin päästyään.
o/
nyt maistuis drinksu jos toinenkin... en ehkä enää kestä selvin
päin seitsemättä tuntia tätä Lotus Notes -"koulutusta".
oh shiit. torstaina tentti ja luvut ihan vaiheessa. kaveri pyys bisselle...
vois olla perjantai jo*hmph* tätä p*skaa selvinpäin jaksa.
Kaks päivää lomaan, lauantaina vedän senpäiväset liiskat.
Juu kyl maistus. Mut korkki saa luvan aueta vasta perjantaina.
Niin olisinpa. Mutta en voi kuin vasta 15.8. jälkeen. Sit vasta voi ottaa vähän päsintseriä.