Pienenä luulin / uskoin että...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 22
- Seuraava »
[q]psysex, 13.7.2006 15:27:
---
JereBBA, 13.7.2006 15:23:
uskoimpa että ihmiset asuivat syntyperänsä mukaan jokainen omassa maassaan, eikä saanut ylittää rajaa..en tajunut että joku voisi matkustellakkin :D
---
ellei satu asumaan Pohjois-Koreassa...
[/q]
noh niin noh.. meillä naapurit erottaa kiele toisistaa ja niillä miinakenttä.. molempi parempi
Isosisko osasi ruksautella nenää (oikeasti ääni tuli siitä kun peukalon kynnellä "naksautteli" etuhampaita) Minä fiksuna meinasin vetää nenän sijoiltaan.. Sisko myös uskotteli, että jos syö kynsiä niin ne jää jumiin kurkkuun ja siitä tukehtuu..
Ja sarja nimeltä olipa kerran elämä. Heheh, siinähän ne verisolut ym.. oli "eläviä" niin luulin, että verisolut oikeesti näyttää siltä, juttelee toisilleen ja et ne valkosolut on pollareit jotka tappaa niitä bakteereja o_O Erittäin opettavainen sarja kylläkin! Pitäis edelleenkin tulla telkkarista!
lapsuuden luuloja:
- että johtajat, ministerit, presidentit yms. olisivat jollain tavalla aivan erilaisia ihmisiä kuin muut: he eivät ole olleet lapsia koskaan, eivätkä kasvaneet isoiksi vaan jostain vaan pullahtaneet siihen asemaansa jossa sattuivat olemaan
- että saaret olisi ankkuroitu merenpohjaan isoilla metalliketjuilla
- että C-kasetille (http://fi.wikipedia.org/wiki/C-kasetti) olisi mahdollista nauhoittaa televisio-ohjelmia jos vaan laittaa sopivat liittimet radionauhuriin kiinni (huom: ei toiminut)
- että kärpästen, hämähäkkien tai muiden hyönteisten munat voivat joutua silmiin, korviin, kynsien alle tai suun kautta nieltynä mahaan niin että ihmisessä rupeaa kasvamaan pieniä valkoisia toukkia
- että leivinjauhe ja ruokasooda ovat sama asia, mutta vaan eri tuotemerkki tms. (huom: ei ihan onnistuneet leipomiset)
- ettei kannata mennä umpikujaan, koska juuri silloin möröt iskevät kimppuun selän takaa (öhh, oisko tässä videoilla mitään osaa tai arpaa ;) ....)
- että sanat "tissi" ja "vittu" tarkoittavat samaa asiaa, tässä tapauksessa siis rintoja
- vaatekaappiin voi tulla mörkö, jos sen takaseinässä on halkeama, koska möröt asuu maan sisällä ja ryömii taloihin sisälle liikkumalla seinien sisällä - sieltä vaatekaapista se sitten pääsee ulos kuitenkin, koska siinä on ovi (mutta ei se osaa avata sitä itse, eli siksipä ovet aina kiinni)
[q]Norb, 13.7.2006 15:45:
Ja sarja nimeltä olipa kerran elämä. Heheh, siinähän ne verisolut ym.. oli "eläviä" niin luulin, että verisolut oikeesti näyttää siltä, juttelee toisilleen ja et ne valkosolut on pollareit jotka tappaa niitä bakteereja o_O Erittäin opettavainen sarja kylläkin! Pitäis edelleenkin tulla telkkarista!
[/q]
Loistava sarja kyllä, ja tässä jonkin aikaa sitten julkaistu myös dvd:llä ;)
...koiran nenä on muovia.
...jos nielaisee purukumin, niin se menee umpisuoleen, tulee umpisuolentulehdus ja kuolee.
Että lentokoneiden pitää ottaa sitä pidemmältä matkalta "vauhtia" kiitoradalla mitä pidempi lento on edessä. Vähän niinku ne autot jotka menee eteenpäin kun niitä ensin vetää taaksepäin
[q]Burncycle, 13.7.2006 15:20:
Ja lehmät on tyttöjä
[/q]
No HMM, eivätkös lehmät nimenomaan ole tyttöjä? *pilkkuakiks*
tjeu
[q]madis, 28.6.2006 00:17:
Luulin pienenä, että en osaa liikuttaa silmiä. Siinä meni sit peilin edessä aikaa, mutta en saanut silloin siihen minkäänlaista vastausta :D
[/q]
Päivän ääneen naurahtaminen tuli kun kuvittelin miltä tuo näytti - ja eihän siitä peilistä tosiaan ole mitään apua!
-että telkkarin tapahtumat tapahtuu siellä ruudun takana, mutta jos niitä menee kurkkimaan toosan taakse, ne katoaa niinkuin tontut joulun alla ikkunaruuduista.
-espanjassa nähdessäni yläosattomia naisia olin kuulemma todennut, että isona kasvatan moiset ja sitten voin heitellä niitä kuin rantapalloja. ilmeisesti olin kuvitellut, että tisseissä on joku karhuntarra/jesarikyhy.
[q]Takyon, 13.7.2006 21:24:
Loistava sarja kyllä, ja tässä jonkin aikaa sitten julkaistu myös dvd:llä ;)
[/q]
hahah meitsil on toi dvd-paketti.. tosin olipa kerran ihminen (eli se mikä kertoo maailman tapahtumista yms)
[q]alek száhala, 13.7.2006 21:54:
...koiran nenä on muovia.
[/q]
päivän :)
Ihmettelin, miten autot jaksaa mennä niin helposti isoja mäkiä ylös.
[q]Burncycle, 13.7.2006 15:20:
Ja lehmät on tyttöjä ja hevoset on poikia.
[/q]
Ööh, ehkä ymmärsin väärin, mutta ovathan lehmät aina naaraksia (ja uroksen nimi härkä).
Vai menikö nyt täysin ohi?
kun olimme vanhempien kanssa paljon Lahdessa sukulaisperheen luona kun olin pieni, saatoin kysyä mutsilta, että koska lähdetään takaisin Suomeen eli kotikaupunkiin *täh*
Että "niin ikään" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "mukamas". Tämä erhe korjattiin mulle vasta viime talvena.
Vaikken ikinä ole teh Joulupukkiin uskonut, niin luulin pitkään Joulupukin kuumalinja -ohjelmassa näytellyttä miestä oikeasti Korvatunturilla eläväksi hepuksi.
Että fantasiakirjat ovat totta ja kirjailijat ovat kokeneet asiat jossain toisessa ulottuvuudessa.
Mä pelkäsin Näsää ja odotin aina sen kurkkaavan alakerran ikkunasta pimeinä iltoina. :(
[q]Sphyxia, 1.8.2006 16:09:
---
...ja uroksen nimi härkä...
[/q]
...tai sonni.
Ennen lentoasemalla kuului aina: "Tämä on turvakuulutus. Älkää jättäkö matkatavaroitanne vartioimatta". Pienenä luulin että sieltä kuului: "Tämä on turha kuulutus." Kovasti aina ihmettelin että mitä ne turhaan kuuluttelee.
Ja toinen juttu: Asuttiin Munkan rantsun holleilla ja kesäsin oltiin Kuopiossa Kallaveden rannalla. Mä luulin aina Kuopiossa että vastarannalla näkyy Munkka ja toisinpäin.
Että kananmunan keltuainen on se tipu *nyyh*..
[size=9](tää tosin on varmaan mainittu jo useesti..)[/size]
[q]Sphyxia, 1.8.2006 16:09:
---
Burncycle, 13.7.2006 15:20:
Ja lehmät on tyttöjä ja hevoset on poikia.
---
Ööh, ehkä ymmärsin väärin, mutta ovathan lehmät aina naaraksia (ja uroksen nimi härkä).
[/q]
No mut mikäs sen eläinlajin nimi sit on? Voiko olla olemassa laji, jonka uroksille ja naaraille ei ole olemassa "yhteisä nimittäjää"??
Sanakirjan kanssa asiasta keskustelin, se antoi sanalle cow lehmän lisäksi merkityksen naaras, ja sana bull merkitsee siis paitsi härkää/sonnia, myös urosta *täh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 22
- Seuraava »