Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Jocular, 26.10.2005 13:36:
Ehkä vähän off topic, mut tuli täs mieleeni eräs kahvihuonekeskustelu muiden neuvontalaisten kanssa.. Naureskeltiin asiakkaille ja niiden ilmasuille.
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield? Näistä tulee mitä ihmeellisempiä muunnoksia.. Toiset tulee "Anna mulle punanen viseröööööy", toiset vikeroi, vaisroi, vici.. millon mitäki..
Chesterfield.. Sesteveltti, sesteri, chasterfield.. Toiset yrittää ääntää hienosti, toiset niinku siinä lukee ja toiset niinku suomalaisittain. Välillä on aika tulkinnanvarasta mitä kukaki haluu.. Niinku mies joka tulee kovaan ääneen rääkymään tiskille "ANNA MULLE SE KYTTYRÄBOX".. Kova Cameli. Ok.
Niin ja topikkiin vastatakseni.. Sillon melkeen kolme vuotta sit ku viel poltin ni ehdoton oli punanen L&M. Nyt ei vedellä enää mitään mut eipä tuo passiivinen tupakointi silleen haittaa.. Esim jos joku haluu autossa röökin kiskasta ni menköön.
[/q] Mä ainakin lausun ihan vaikeroi ja tsesterfield. Eli ihan suomalaisittain käännettynä.
[q]beyootch, 26.10.2005 17:01:
tumman vihree pall mall. ;)
[/q]
Eikun vaaleenvihree
Se kaikkein vaalein
En suostu muuta polttaa, kuin tuota Pall Mallin Cool Mentholia.
Äiti sanoo et mun pitäis pitää karkit ja tupakat erillään,
mut kun vahvemmat tupakat on pahoja.
(Miksi siis edes poltan? *ding*)
Punasta en voi polttaa ollenkaan tai meinaa tulla oksennus.
Pysyn siis tässä lasten tupakassa, niin kuin minä sitä kutsun.
Alunperin aloin polttaa vaan koko ajan miedompaa ja miedompaa
ajatuksenani lopulta lopettaa, mut nyt oon jo pari vuotta tuota
vedelly, eikä lopettamisesta oo tietoakaan.
Vihree viceroy sitä polttasin jos polttaisin tupakaa ! !
L&M tai sit ku herkutellaan ni north state ja tietty vaan punasta tupakkia!!
[q]Jää~*, 26.10.2005 17:08:
---
Eikun vaaleenvihree
Se kaikkein vaalein
[/q]
eiiih.
ällöö vuoristoilmaa. joutuu polttaan askin kerralla...
ei mitään fresh, cool, refreshing tms mentholeja. hyi.
caca.
Tummanvihree barclay on ihan ehdoton. Vaaleen vihree LM tai vihree viceroy menee myös. Keltanen smartti oli kans aika "kova" juttu tossa taannoin, nyt se kyllä maistuu mädäntyneelle turskalle...*poks*
Punainen L&M ja useimmiten itänaapurista.
ei riitä ymmärrys noihin kevytsavukkeisiin.
About 10 vuotta tuli poltettuu punaista Malluu, eli se maistui parhaimmalle!! Noin kahdeksan kuukautta sitten pääsin onneksi eroon moisesta tavasta.. Nykyää kännissä tulee välillä tupruteltuu vanilja sikkei*hymy**eiei*Ehkä joskus vielä pääsen siitäki tavasta eroo...
Barcalay Methol Green.. en pysty muuta polttamaan, tai pystyn mut ne maistuu Niin karmeilta.
sellaset suklaan makuset
[q]Rivakka, 26.10.2005 20:22:
---
sune, 26.10.2005 18:29:
Valkonen mallu tietty ! Mut koska se maksaa 50 senttii enemmän ku sininen kuiva LM ni poltan sitä 50 senttii on aika iso hintaero ku miettii paljon tulee säästöö vaikka kuussa tai vuodessa.
---
Mut mieti mikä säästö ku lopetat kokonaan*hih*
[/q]
Totta, mut minkäs teet ku on niin heikko ihminen ettei pysty
West Ice ja mentol lights Malboro.
Vihreä lm <3
[q]Ana-5000, 26.10.2005 23:24:
Mä lopetin ^__^
[/q]
Sähän sen sanoit! 2.5kk polttamatta ja hyvin etenee
Vooiii, mulla on kauhee ikävä vihreetä L&M:ää! Täällä saa vaan ihan outoja tupakoita, ja tupakat on yleensäkin täällä ihan kauheen kalliita. No, eipähän tuu poltettuu.. mutta sitten Suomessa taas, hihii!
[q]Tetraveks, 27.10.2005 21:17:
---
Ana-5000, 26.10.2005 23:24:
Mä lopetin ^__^
---
Sähän sen sanoit! 2.5kk polttamatta ja hyvin etenee
[/q]
sama homma, 13 vuotta poltin, nyt reilu kuukaus polttamatta, ja hyvin menee. Ainoa miinus että bisse maistuu jostain syystä oudolta, tai ehkä se nyt vaan maistuu siltä ku sen pitäis maistua..*ding*
[q]Trixie, 26.10.2005 12:52:
Jos polttaisin ni kyl se olis se Davidoff menthol, se oli ainakin sillo vuos sitten ihan über parast mut sillon sitä ei saanu ku laivalt mut nykyään ihan kauppojen kassoillakin roikkuu hyllyis, dämn*grr**nauru*
[/q]
Onko tossa sellanen vaaleansininen aski? Jos on, niin sitten toi on sitä "hyvää" tupakkaa
Nykyään tulee poltettua vaaleanvihreää L&M:ää.. Sininenkin menee ihan hyvin vihreän puutteessa.
Punaista poltin ennen, nyt en ymmärrä kuinka olen siihen joskus pystynyt.. Ihan kamalaa, kuivaa paskaa.
Sininen L&M on ollu jo pitkän aikaa mun suosikki...ennen poltin valkosta marlboroa mut nykybudjetille se on vähän turhan kallista*joo*mut edelleen jos on aihetta juhlia ni palkitsen itseni "juhlatupakalla"*nauru*
..ja vihreistä maistuvin on barclay*iloinen*
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 148