Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- ...
- 148
- Seuraava »
Multa pöllittiin Siemens ME45. Jos näit tai tiedät jotain asiasta, ota kiltti yhteyttä. Puhelin on luultavasti tippunut taskustani eturivissä keskellä, proteuksen ja neonin setin loppupuolella ja joku on sen ottanut parempaan talteen sillä kun huomasin asian oli puhelin jo pois päältä eikä sitä löytynyt mistään, joku näki varmasti kuka sen vei...
-Sillä laitteella ei tee mitään joten eikö olisi aivan sama palauttaa se?*uuh*
E-mail l_ate@surfeu.fi
Ps. Jos varas lukee tämän niin palauttamalla laitteen asia on sillä selvä. Unohdan tapahtuneen, kunhan saan tuon laitteen takaisin. Nyt ei oikeesti ois varaa näin typerän asian takia ruveta hankkimaan uutta puhelinta. Ja tiedän että sinä et tee laitteella YHTÄÄN MITÄÄN.
http://www.imobile.com.au/images/phone_reviews/siemens_ME45/me45_01.jpg
[muokattu 20.1.2003 12:30]
[q]Mark:
saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu aika roppakaupalla
-M
[/q]
Myös riihikuivalla pääsi kuulemma sisään. Typerää toimintaa pokeilta.
Mä taas en tosta MWNN:stä juuri lämmenny, mut
Aphid Moonin Jules soitti kyl sellasta stygee joka
uppos meitsiin kuin nyrkki vanhaan mummoon
Olin ihan pähkinöinä koko setin, pitkään aikaan taas
saanutkaan tollasia über-kiksejä tanssimisesta *sydän*
Vilpitön kiitos kaikille osallistujille, pirun hyvät bileet vaikka aikataulut kusivatkin alkuvaiheessa
...Ja minkäs mä sille voin et boolit loppuu jo ennen puolta yötä. Kun 100 litraa ei näköjään riitä, ens bileisiin varataan reilusti enemmän (Sitä paitsi ihan jees, sillä saatiin luvat oman keiton tarjoiluun 21-23)
Olis tarkoitus avata putiikki siinä heinäkuun alkuun mennessä, riippuu miten saadaan paikat kondikseen, kamat sisään ja esille.. C ya!
Kesäkesäkesäkesä....................*plur*
-K
[muokattu 16.6.2003 20:36]
[q]Loyal:
Olis vaan siistii nähdä jotain uutta välillä, nuo luomukset on kovin samanlaisia joka kerta, et siks vitus!
[/q]
oh poor baby
olihan siellä jonottamista ja väenpaljoutta mutta itse hain rannekkeen lauantai päivällä kun ei ollut jonoa ja sitten illalla kun KAIKKI meni SAMAAN aikaan ostamaan ranneketta niin pystyi vaan kävelemään sisään. ihmisiä oli kyllä paljon mutta kyllä siellä mahtui tanssimaankin ihan hyvin. huono/huvittava juttu mikä jäi mieleen oli semmoinen ihanan tuoksuva ilma... ööö oliks se valssaamossa? kahdestatoista eteenpäin oli vaikeuksia pysyä poissa merikaapelihallista kun oli orkideaa, orbi ja mistress barbara jauhamassa.
Muchos buenos!
shiva:[q]jep, sama ämmä..
ja ihan vaan varmistelen..ootko sä keltasen vapputiimin toinen puolikas? [/q]
ÖÖh... En, mutta punaset vaatteet kiireestä kantapäähän!
Selkäpuolesta mut tunnistaa kuka tahansa (melkein)! Olin sun ja Angel83:n kanssa Illujen yläkerrassa rappusten vieressä! *hakee vielä vaikeampaa roolia*
eipäs ollu kivaa koneistossa.!
tai jos nyt tykkää maksaa jonottamisesta, ryysimisestä, änkemisestä, hapenpuutteesta, varpailletallomisesta, taskujen kopeloinnista, tai kennelliiton labbis osaston kokokuksen yllätyshyökkäyksestä, niin sitten siellä varmaan on ihan mukavaa...
eipäs mennä enää ikinä. huononee vuosi vuodelta!*eiei*
paljon oli hauskempaa perjantaina koirankakkapuiston homeistossa, toivottavasti ensivuonna kolmepäiväisenä..
oli kyllä semmoista rahastusta ettei pienten tyttöjen ymmärrys riitä!
oli kyllä ovelaa rahankeruuta koneiston puolelta, kun piti änkeä 8000 ihmistä pieneen ja hikiseen tilaan jonottamaan.
niin että kiitti vitusti
Kuvat by allekirjoittanut. Kivaa oli kyllä, tack kaikille.
http://www.akir0.com/impulse180703/
Mukavat bileet oli....paikkana vähä pieni mut tunnelmaa riitti ja proteus pisti parastaan http://www.click-smilie.de/sammlung/party/party-smiley-048.gif
huomasko kukaan muuten miten pehmeet kalliot siel oli!
[q]moskiitto:
ja totuus joskus satuttaa!![/q]
tää kandee kaikkien muistaa
Koneistossa hikoiltiin ja hikoiltiin. Ei paras mahdollinen bilepaikka ihmismassalle, mutta musa oli niin namikasta, että HuH-HuH... se rumpupassohuone... tiukkaa ja kiukkusta. Vasemmasta isovarpaasta irtoo kohta kynsi!
Olipas taas kunnon kekkerit ja ittelläni oli eilen paljon hauskempaa ku pe oakenfoldis........
Dallas heitti kyllä niin hillitöntä jytkettä että huuuuuh uuuuuuuhhhhhh......=)
Kiitos...!
Juuh.. Itse vältin sääongelmat olemalla tarpeeksi ajoissa saaressa, joten sisäänki mahtu ihan hyvin. Edessä oli kiva tanssia ja tapsa soitti mun mielestä parasta musaa piiiiitkään aikaan, juuri sopivassa suhteessa vanhoja helmiä ja uutta matskua. Mihinkään muualle ku tanssimaan ei pahemmin sit päässykkään koska tungos oli melkoinen, ja kun slusnik alotteli rupes jalat olee breikin tarpeessa eikä sen jälkeen enää ollukaan asiaa floorille.. sääli tosiaan toi sää, mut unity on aina unity *sydän*
unityfiilis tm
-M
neo-babesit voi perustaa ihan oman kivan pikkusen konemusatapahtuman*joo**joo**joo**joo*
mua ei siellä näy. ja ehkä ei ketään muutakaan.
Täytyy myöntää että meininki oli todella hyvä eikä epävakaa sää edes sitä haitannut. Proteuksen setti oli loistavaa ja mukava kuulla Juno Reactorin biisejä
Positiivinen kokemus ensimmäisistä metsäbileistä.
Suuri kiitos ja kumarrus BL:n porukalle ja ehkä ensi kesänä uudestaan.
en sitten ehtinyt kuuntelemaan ku tunnin verran lopusta meininkiä. Millainen oli muuten meininki?
Nim.Merk.
Ehkä joskus ajoissa
Turhan myöhään tuli lähettyä taas liikkeelle ja sekin vähä aika bileissa meni jutusteluun. Vaan eipä musiikkikaan hirveesti kolahtanut. Parasta antia musiikillisesti oli imo WCDJ:t Dallas Superstarakin heitti yllättävän hyvän setin, vaik ennakko-odotukset oli aika... ei niin korkeella. Ja joo, olishan Maestrossa vielä kerran jos toisenkin viihtyny. Mut ei
EDIT: siis oli kaikesta huolimatta hyvät bileet! ja taisin mä käydä muutaman tahdin fiilistelemässäkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- ...
- 148
- Seuraava »