Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Oakenfoldi soitti muutaman hyvän ja muutaman vähän huonomman kappaleen. Muut olivat jotain siitä välistä, kuitenkin tykkäsin suurimmaksi osaksi! Paikka oli laitettu todella hyvin. Eniten tykkäsin Oakeyn tavasta esiintyä dekkien takana. Ne käsien nostot pään päälle ja sormella osottelu ja nauraminen yms. :) Hän ikäänkuin välillä pysähtyi paikalleen täysin tietämättä missä on ja sitten taas jatkoi.

Positiivista myös se, että porukkaa oli todella paljon, eikä silti ollut liian ahdasta. Ainakin 5m lavan edestä oli todella hyvin tilaa. Otin myös kuvia, muutama hyväkin tuli otettua. Voiko niitä lähettää tänne?

[q]Imukuppilapsi:
no mut sillon kirjoitetaan palaute tyyliin ”musiikki ei ollut makuuni”, EI ”musiikki oli paskaa”.
njoo, eiköhän tämä pussy ole jo käsitelty, jätetään kuollut hevonen rauhaan, itse jään vaikka odottelemaan seuraavia pimppoja.[/q]

jaa, että PLUR?

aina ei jaksa tsemppaa sen vertaa, että siivoaisi suunsa. Mutta ihan sama, en tule toista kertaa, ellei ulk. artisti ole todella kova.

[q]ALIEN:
Ens kerralla ikärajaksi 24v. niin saadaan ne ylimääräiset kokemattomat hehkuttajat helvettiin sieltä lattialta ja vaaditaan enemmän laatua saatana!!
[/q]

hv!!! *igor**igor**igor*

[q]toma:
Aamut Hesarilla toimivat juuri niin hyvin kuin odotin, ja Cattaneo
soitti vielä reilusti paremmin. Aivan järjettömän siistiä, yhdet
parhaista aamuista ikinä.

Ainoa miinus olivat todella mauttoman kuuloiset kuulutukset,
varsinkin tasan yhdeksältä tullut ”Noniin kello on yhdeksän ja baari
on auki, sieltä saa olutta ja siideriä blaablaa”-hapatus oli aivan
puistattavan kauhea. Onko myynti Hesarilla muka niin heikko että
tuollaiseen pitää mennä? Yäk.
[/q]

Oli todella mahtavat aamubileet, mulle ehdottomasti yx vuoden
parhaimmista bileistä.
Jengi oli todella vastaanottavaista ja bailas suu korvissa
..voi että ku maistui!!

Olihan se ihan vitun tökerösti heitetty toi baariläppä,
mutta veikkaan että siinä oli tarkoitus lähettää ”bilettäjille” sanoma,
että juokaa nyt sitä viinaakin aamubileissä..!*pelle*

Kiitos colorsin väelle hyvist aamubileistä, dj valinta oli loistava!!

[q]H:
Shivan kaa fotattu kax rullaa, anna yhen. Sendataan heti ku keretään!!!
[/q]

taitaa vaan suurin osa kuvista olla jostai iiiihan muualta ku saaresta

-M

Porteukselta tuliu kyläa loppusetista kovia biiiisejä ENRG alex zchala ja Carbn BaSE muta lippuollasta oli ninkuuma etä oli lahettäava liipolan paneman.

Kommentti tais olla "pari päivää" myöhässä?

Pakko tulla heittämään kiitosta hyvistä bileistä. Tosi jees meisinki, vaikka carbonin keikka jäikin polkkaamatta. Mutta kivaa oli.

[muokattu 2.5.2003 22:39]

oli kyl vähän turhan paljon *känni* ja piti keskittyy siihe kepun lipittämiseen ettei tullu tampattuu ku taas viimosen 30minsaa. Jotku immeiset ei ollu oikeen PLUU, mut kuka siitä jaksaa ressata kuha itte on olois.
Taaskaan muista kenenkää seteistä mitään muutaku et jees oli ja vinyylikin menee hyötykäyttöön toverille synttärilahjaks. Kannatti olla jo oven takana siis 30min etukätee
Perkeles polvet on kipeet. Semmosta se on ku tuu liikuttuu muutaku sängyn vessan ja jääkaapin väliä.

miten livari toimii bilemestana nykyään? sillon ku ite kävin kyseisessä paikassa ni vaikka koko kymin bilejengi ois koolla ni koko
mesta näytti silti ihan autiolta eikä sillä pienellä tanssilattialla oikein jaksanu tanssia ku kaikki sohi koko ajan toisiaan päähän
tosi hyvä jos bileet toimii siellä mut kiinnostaa vaan et onko siellä tarpeeks jengiä ja toimiiko livari yhtään paremmin nykyään? *täh*

Kirjoitan tähän topicciin imho myöhään mutta ei siin hittoikaan..

Kunnari oli hyvä ja kun Nais seurani joka ei ole pileissä käviä ilmoitti tietävänsä kunnarin ja kuunnelleensa hänen settejään niin johan repesin ;) Hyvällä tavalla.. Tästä tiesin jo että ilta hänen osaltaan alkoi hyvin ja mikäs taka osasta salia korokkeella jossa normaalisti pöytiä on, oli tanssia. Lattiakin oli pehmeä joten ei kenkiä tarvinnut jalassa pitää .. Yam. Kunnarille kiitokset hyvästä setistä ;)

Oakie aloitti minusta vaisusti.. takana en itse huomannut suurempia äänen vaimentumia tai muitakaan, saati valojen suuria muutoksia.. Tosin eivätpä ne minua kiinnostaneetkaan.. Seuralaiseni taas jossain vaiheessa sanoi että oakkie oli hänestä odotettua parempi jolloin heti omakin mieli parani.. Ja loppua kohden mies minusta paranti tasoaan muutenkin hurjasti.

Loppuun vetona onkin se, että minusta ihmiset odottavat liikaa dj;ltä.. Ei niinkään että dj.itse ratsastaisi maineellaan vaan ihmiset odottavat maineelta liikaa... Tämä seuralaiseni osoitti minulle hyvin sen että kun ei odota mitään ei petykkään ja hei heti musa maistui oikein hyvin.. Ok ok oakien setti oli noh keskitasoa, silti olen Paul fani henkeen ja vereen.. kyllä ne paulit silti minusta osaa.. =) Dykin herra ainakin oli hyvä vaikka kuinka final scratshia käytti vuosi sitten ;)

Toistaalta loppuun oli pakko vielä muokatta että jotenkin tuntuu etteivät ulkomaan vieraat yleensäkkään tee suomessa parhaita suorituksiaan.. oli esiintyjänä kuka tahansa.. Johtuisiko suomen niin pienestä skenestä ja määrästä että meidän mielipiteellä ei ole saksan/englannin/jenkkien/japanin vieressä paskaakaan väliä.. Itse ymmärrän kyllä jos jotain Huippua ei 400 suomalaisen mielipide liikauta pätkääkään verrannolisena noihin edellisiin maihin ja tuhansiin faneihin.. Joten ehkäpä he todellakin pitävät tätä läpihuuto maana ja keikkoina? Dunno really--

wxw:[q]tossa eilen illal tarkistelin hieman lähemmin tuota kohtaa mihin tuoppi kolahti..... HHAHAA tuossa onkin 3 tikkiä. Ny pitäis irtoo jo hoivaust ja säälii*pahis**pahis* Mä oon niin kipee. Hoivatkaa mua*dissaa**dissaa*[/q]

*tulee paijaamaan potilasta*

Kuvista ja kirjoittajista päätellen tän tilaisuuden nimi ois voinu olla pikemminkin Vaimot! :D

[q]MiSSy*:
Oli kyllä kivaa...
Olisin mielelläni jäänyt myöhemmäksi, jäi nimittäin musiikista vähän pettynyt olo, odotin ehkä vähän enemmän... mutta eipä se mitään...

RUSH perjantaina *sydän*
[/q]
Kiitokset mä annan ihanalle kultilleni joka sai taas bileet maistumaan hyvältä ja Neonin setin loppuosa iski mulle paremmin kuin muiden... jotenki se vaan meni niin.. Odotukset tosiaan tais olla korkeemmalla..

Ens kerralla muutama EDi, Redbulli tai battery vähemmän

täällä kans on kyllä repeilty kuville ja huolella!!!! miks ihminen voi olla lentoonlähdössä joka kuvassa? :O) ihana fiilis kyllä palautu noita kattellessa!

[q]zaler:
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...
[/q]

Herrajumala kuinka uskomattoman typerä ja vastenmielinen asenne.

Sehän nyt oli etukäteen tiedossa että tonne ei tule ainoastaan psyke-ihmisiä, joten olisit jäänyt himaasi syömään sieniä jos et voi sietää muiden kuin itsesi kaltaisten ihmisten läsnäoloa.

*helvetin iso DIS*

[q]ceecee:

Tapsa rokkas über-paljon, soiitopöydän takana fiilisteltiin Waiden ja Andyn kanssa lähes koko setin ajan. Oli oikein hauskaa.

[/q]

Ainoa muisto, että jossain ollaan oltu on tää karsee \”en enää koskaan dokaa\” darra, jeezus.
Elämä voittaa...*poks*

Tämä oli mulle aika koskettava ilta...
Seuraa musta ei oikeen ollu kenellekkään..
Tanssittua tuli yhteensä illalla ja aamulla n.6-7h! jalatkin on vähän sitä mieltä että tanssittu on..

Mulla oli tunteet aika pinnalla ja ne vaihteli vihasta tyhjyyteen ja siitä sekavuuteen ja surullisuuteen.
Onneksi paikalla oli ihania ihmisiä ja sain paremman olon kun näin että en ole yksin joka suree.

Muu musiikki meni täydellisesti ohi kun oon ollu aika paljon omissa ajatuksissa mutta
cosmo & tab *sydän* KIITOS! Se että teijän setti tuntu että se kerto kaipuusta ja selviytymisestä ja siitä että we are alive... ;) Ikinä en oo itkeny niin paljon yleisellä paikalla tanssiessani kuin eilen.
Varsinkin kun alkoi soimaan Gouryella - Walhalla *sydän* silloin tajusin sen että hän on poissa..
Siitä alkoi mun surun käsittely.. Setin alku oli täynä kyyneliä ja tuskaa...
Kun lopetitte olitte tehneet ihmeen.. Mä hymyilin 2 vikan biisin aikana, tajusin että hänellä on nyt rauha. Kiitos.

vähän off topik:
Mä oon kuullu eri suunnilta että mua on arvosteltu sen takia että olen lähteny bileisiin vaikka ystäväni on juuri lähteny pois. kuullu juttuu että miten sä voit mennä bilettämään kun on just tollaista tapahtunu.
Mä selitän tän tässä enkä enää missään muualla.
Mulle musiikki on parannuskeino koko elämääni. ilman sitä oisin ollu itsekkin jo kuollut ja tää ei oo mitään kunhan heitän läppää vaan totista totta. Mulle musiikki on terapiaa ja tanssi viellä enemmän.
Kun tanssin, tanssin murheeni pois ja käsittelen asioita samalla ja saan paremman olon. Se että eilen olin bileissä oli juuri se tärkein syy miksi yleensäkkin käyn MUSIIKKI. tiesin että oon ihan hajalla mutta nyt voin jo paljon paremmin kiitos eilisen illan.
aina bileisiin ei tarvitse mennä pitämään hauskaa...

tommille ja kaikille. kyllä te tiiätte, kiitos. teitte tästä hienon illan. Kiitos.

ja kiitos aamutiimille jotka oli paikalla!!
Oli kyllä koskettava aamu.. *sydän*

Kiitos kaikille juhlavieraille Entropyn puolesta, talo oli täynnä ja tunnelma katossa! Chillin setit jaossa ainakin toistaiseksi täällä: http://82.130.60.145/MP3/Entropy.Vainot.Chilloutroom.11042009/

Paikalle jäi kasa löytötavaroita (mukana ainakin yksi kännykkä), joita voi tiedustella tuntomerkkejä vastaan osoitteesta info ät entropy piste fi.

[q]nini, 13.4.2009 22:25:
ps. oltii neljältä siin mistä sen ilmasen bussin piti lähtee mut kuulemma se oli lähteny jo kymmentä vaille :/
[/q]
Kuten yllä todettiin oli tilanne valitettavasti se, että neljän bussi tuli täyteen jo ennen ilmoitettua lähtöaikaa ja kaikki eivät tuohon vuoroon mahtuneet. Toivottavasti kaikki pääsivät kuitenkin turvallisesti kotiin! :)

Oli luges kivaa, vaikka poistuttiinki aika ajoissa vaimokkeen kanssa :)

<3

Sininen L&M

O