Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]vaavu:
Se vesi on valmiiksi lämpötilasäädetty lämpimälle. Aluksi vesi tosin voi olla viileämpää, koska putkissa oleva vesi on ehtinyt jäähtyä, mutta illan mittaan se jäähtynyt vesi ehtii kulua pois.
Sitä paitsi, siellä alakerran vessassa oli hanat, joissa pystyi itse säätämään lämpötilaa. Sieltä vaan sitten hakemaan kylmää vettä, jos ei halua baaritiskiltä hakea.
[/q]
Joo mä kuvittelinki et aluks sielt ois tullu sitä ´kylmempää´ vettä.
ja alakerran vessois käväisin kerran.. ja muistaakseni kyl huuhtelinki naamaani kylmällä vedellä :D
öhöm. en vaan sit oo tajunnu. :)
onneks en kyl hirveesti itse sitä vettä tarvinnutkaan ;)
[q]UnityF:
niiin se viel toivon että joku fiksu otti kuvan niistä patsaista jotka oli kohistettu punaisella valolla... tsiisus se oli upee näky.. jäin oikeen pidemmäksi aikaa kattoo niitä... *sydän*
[/q]
näytit ne mullekkin, ja oisin kyl missannut jos et ois osoittanut. oli kyl ihan älyttömän hienoa. :)
Meitsi oli ihan liekeissä ja kimpoilin tuttujen ja tuntemattomien luona. Halailin ja höpöttelin jonninjoutavia hahhaa. Eli jos joku sai halauksen oranssipaitaselta hymypojalta ni se taisin olla mä *hekottelee**sydän**sydän**sydän*
*odottaa seuraavia bileitä**ökkö*
[q]
idi:
bileet loppu siinä klo20 aikoihin ja sit tuli jatko bileet jossa ne valtas jonkun talon sinne en enää menny mut käsitin et ne oli vallannu jostain etu töölööstä kai jonkun rakennuksen... en oo ihan varma...*ding*
[/q]
kyseessä oli töölössä sijaitseva tyhjillään oleva automuseo (tai näin ainakin kylteissä luki).. olisi muuten hienoa saada tuo yleiseksi biletilaksi; yksi iso halli, toinen pienempi sali + tilava ulkopiha. ja jotain muita pienempiä tiloja vielä tuohon kai päälle.
anyways oivat kekkerit sinne oli eilen saatu pystyyn, tosin ei ois tarvinnu rikkoa ikkunoita. ;P poliisi oli uskomattoman lempeä toimissaan...
[q]cyanid:
Toi 64k (yllättävä =) voittaja Zoom3 oli kyl jotain sellasta mitä ei oo hetkeen nähny.. ihan v*tun siistiä jälkeä. Hakkas designillaan mun mielestä kaikki demotkin mennen tullen. Efektit oli nättejä ja saatu uskomattomasti ahdettua 64 kiloon. Oli kyllä hauska katella ku tää tekijä selittelee sekavia ja on muutenkin kuin 7. taivaassa siellä stagella palkintoaan pokkaamassa.
[/q]
no siis tod! avasin just streamin ku tää zoom3:n oli alkanu. kattelin vaan et aikas siisti demo sitten kun loppu ja selvis et oliki 64k intro, niin putos leuka pöydälle. ja tekijätki tais olla jotain venäläisiä(?). pitää varmaan muuttaa omia käsityksiä venäläisistä
Yhdyn täysin topicin aloittajan mielipiteisiin! Kyllä koneistossa vaan on sitä jotain! Koneiston ehkä paras juttu on siinä, että siellä kuulee/kokee/näkee/tanssii joka kerta jotain uutta tälläkin kertaa tuli paljon uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia tänään viel kuuntelee accua (joka on bongattu viime koneistosta ja on tosi ihq) ja reuna/koneveljiä nam!
*sydän* koneisto *sydän*
[muokattu 27.7.2003 13:21]
En ees muista, minkalaista musiikkia paikan päällä oli.*täh* Bileistä jäi käteen hämäriä välähdyksiä menneisyydestä. Oli vissiin aika hauskaa. Noh.. Ens kerral lupaan olla juomatta!
Aivan mielettömän hyvät bileet oli kyllä! Karim *sydän* oli yli kaikkien odotustenkin ja Proteuksen setti myös aivan huippu.
Onneksi mulla näköjään kohtalotovereita, on nimittäin jalat NIIN kipeät. No, oli se sen arvoista.
Ne paranee onneksi seuraavia odotellessa.
Järjestäjille myös isot kiitokset, hyvä meininki oli.
Väsynyt mutta onnellinen..
Toivottavasti seuraava rush tulee olemaan yhtä mahtava.
Jään odottelemaan..
Positiivistakin? Onko sitten muka tullut jotain negatiivista palautetta (paitsi torstain äänentoistosta)?
Jopas taas oli... *nauru*. Sais olla enemmänkin prepartyjä ulkona / terassilla.
(Joo ja loveboat soi *vink*)
Lupailin joillekuille kenestä otin kuvia että heitän linkin
kuhan löydän niille sopivan paikan, eli tässä ois
http://timppa.ath.cx/toni/14-06-03-unity-island/
. Kuvien laadusta en ota vastuuta (ainakin punasilmäisyyden poistajaa vois
käyttää kun sellanen kamerassa on),
Kiitoksia kaikille kuvien uhreille ja toivon mukaan en häirinnyt ketään
liikaa kameran kanssa.
Missiah: [q]ois ollu varmaan aika mielenkiintoista saapua paikalle....harmittaa kun dominan setti meni sivu suun, ois ollu kiva kuulla sen settii pitkästä aikaa! [/q]
no mut lokakuussa räjäytetään sit UMO taivaan tuuliin, eiks jeh!!!?
olipas viihtysät pipalot,ja musa äärimmäisen fantastista
hyvin mahtu (melkein koko ajan*vink*) jorailee....vaikkakin pari humaltunutta juustoa liikaa...*vink**nauru*
Kyllä, laadukkaat karkelot taas kerran. RX vei illan voiton. Hiiliveikot veti kovan lämmittelyn ja itse soittokin oli hyvaeae, mutta olin hiukkasen pettyny ku en kuullu walking down the hilliä. Mexicania en jäänyt sitten kuuntelemaan kun nälkä vei voiton ja viimenen linjuri lähti. Lisää näitä kumminki :P~~
Ps. Känniääliöt ärsytti kyllä hieman, ykskin siinä levitteli käsiään ja 5min välein tökkäs mua aina sormellaan nenää tai silmää vahingossa. Vei varmaan sellaset 5m x 5m tilat.
...itsekkin ole oulussa asunut noihin aikoihin.. mutta hmm.. on tainnut minulta jäädä noi bileet väliin.. shame..
ja mä en ois halunnut olla täällä*nyyh*
KIITOS
Oli oikeen mahtavat aamut... Vaikka oma väsy paino päälle niin silti lopussa tuli jammattuu oikeen ihanasti.. Kiitos jälleen kerran soittajille... ja D.N.A sie sait mut sittenkin tanssimaan!!!
Erittäin iso plussa upeesta äänestä.. Toimi oikeen loistavasti...
Ja ne valot oli kanssa oikeen ihanat mie tykkäsin..
Paikalla oli tosi ihanasti porukkaa joka jakso tanssii heti alkuminuuteista lähtien..
++ hippa hartsa tuli sittenkin paikalle..
*kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos*
Nyt tämä peikko menee onnelisena nukkumaan iltaan saakka..
teknari tytsy varmaan tappais sut.. joten joo joo joo joo...
eeih viitti mut lähetä ne mulle.. mä teen niistä sille kortin...*iloinen*
Haluaisin kiittää kaikkia paikalle saapuneita ihmisiä jotka olivat mukana luomassa aivan super kivaa juhannus meininkiä ja olivat loisto tyyppejä*sydän*kaikkiin kadonneisiin tavaroihin otan sen verran kantaa että kaikesta toivottavasti oppii jotain*justjoo*todella ikävää että tavaraa katoaa mistä ainoat miinukset*eiei*se santun digi-kamera pitää kyllä löytää!!!uskon ja toivon että jos sinne janakkalaan jäi jotain niin ne infoaa sieltä sitten*hymy*muuten kaikki ihmiset tarkistakaa vielä kerran kaikki reppunne etc..asian varmistamiseksi*joo*
Onx muuten mitään tietoo milloin olis taas seuraavat Säde bileet?*täh*
Mahtavat blieet oli*Iloinen* meno oli suorastaan loistavaa taas vaihteeksi*pahis* itekkin tuli riehuttua niin paljon että sai kääntää vettä paidastaa*jiihaa* Kiitoksia*piis**sydän*
Keep up the spirit!!!!!*pahis*
...kts,myös muuten kivoista kuvista who ever you are...
olit saanu räpsättyä meitsistäkin (vaikea kuvattava*nauru*) aikas hyvän foton*hymy*
[q]saig0ni:
linkki
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...