Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 148
- Seuraava »
Mä olin ihan tyytyväinen kun vodkabullia sai viitosella, ei mikään ryöstöhinta vaiks on nosturis halvempaa
[q]Slusse:
Asiasta viidenteen, onks kellää kuvia tapahtumasta?
[/q]
Tietääkseni Late on lähettänyt kuvia *ankka*:lle kyllä niitä pitäisi tulla kohtapuolin.
Minä tykkäsin.
Hyvää settiä kaikilta tiskijukilta, jos kohta osaa niistä tuli fiilisteltyä silmät kiinni, sohvalla maaten.
Mukava fiillis. Porukkaa olisi kyllä mahtunut lisää, missä lie trancediggarit.
Taattua Millenium laatua.
Kiitoksia jälleen kerran Petelle etkoista. Harvoin tulee fillis, että haluisi jäädä vaan etkoileen. Nyt tuli, kun Metsola resident dj:t antoivat tulla parastaan ja klassikoissa ei pihistelty.
[q]ezzy:
---
katai:
ja Ezzy, olisit sanonut että soot sinä niin olisin tullut jubaamaan
---
sanonut kenelle, missä? *pahis*. kenen kanssa olit liikenteessä?
[/q]
no olin eksynyt kuvaan ja varmaankin mut viel käskettiin tulla katsomaan minkälainen siitä tuli. En yhtään tunnistanut sua. Ja kavereita siellä oli taas saapunut ympäri suomea mutta Jole Kalsi oli ainakin osunut siihen edelliseen kuvaan... ja pari muuta kaveria myöhempiin kuviin... ja... MÄ RAKASTAN TAMPERETTA
[muokattu 22.7.2003 00:59]
[q]insejn:
moi mä olen xxxx, mä rakastan tänään kaikkia ja heiluttaa päätään joka suuntaan...
[/q]
tulipa yksi kolmel eurol jotain-tyttökin näytyä
tämä siis hänen repliikkinsä juomanmyyntipisteen vieressä kaverilleni.
Olipas kiva vappu*hymy*
kiitokset siitä SÄTEELLE*pihkassa*
30.5 SÄTEILLÄÄN uudestaan *joo**hymy**hymy*
[q]elisak:
Miks mullon aina nälkä??
[/q]Et syö tarpeeks
Voi oli niin ihanaa, jalat ei vaan jaksanut enään Neonin setin jälkeen tanssia, kun piti loppuun asti loikkia kuin aropupu*plur* Pian taas uudestaan!!!*sydän*
[muokattu 12.8.2003 10:03]
oli aivan sairaan hauskaa
toisaalta oli makeeta, et oli pilvistä. meni aivan sekaisin vuorokaudenajasta. yhtä hyvin ois voinut olla päivä, ku neljän-viiden aikoihin oli kuitenkin niin valoisaa eikä auringonnousua näkynyt. hiekkatiellä kuului kans mieletön mix: linnunlaulua toiseen korvaan ja toiseen kovaa settiä :).
aaah... sanoo metsäbile-ekakertalainen.
KIITOS järkkäreille!
KIITOS dj:ille!
KIITOS kaikille ihanille ihmisille, jotka oli mukana!
hahaa, silloin kun ton ekan kirjoitin en tiennyt vielä mistään mitään. perjantaina kaikki oli vielä loistavaa verrattuna lauantaihin. helpotti kyllä aamua kohti kun alkoi ihmiset vähentyä.
Noh. Mitä tulee töniviin plokkareihin, niin itse ainakin huutelin tietä ja pyytelin anteeksi, jos vahingossa tönin joitakuita. Ja jos vahingossa jätin pyytämättä anteeksi niin olen hyvin pahoillani. Eikä yhden henkilön epäystävällisyyttä ole mielestäni syytä yleistää kaikkiin plokkareihin. Voisin myös todeta, että vain yksi ihminen pyysi multa anteeks, kun tönäs mua.... Suur kiitos hänelle! :)
Mutta ainahan se on niin että jos on ahdasta ja kuumaa niin ihmiset ovat huonolla tuulella.
Pyytäisin vielä anteeksi niiltä tutuiltani, jotka saivat kärsiä valituksistani koko illan.. Ei oikee ollu hyvä fiilis...
Ootte ihanii!
Pyytäisin myös suuresti anteeksi järkkäreiltä tästä ajattelemattomasta viestistäni. (jonka juuri poistin) Ei ollut tarkoitus aiheuttaa ongelmia kenellekkään. Tämä ei tule toistumaan!
Ei ei ei! Vanha järjestely pois ja kunnon aamuillu meininki takaisin!
howdy:[q]Oli erittäin hyvä meininki ... toiv pian uudelleen *piis**plur**piis*[/q]
30.5 uudestaan
*joo**hih**hih*
Aivan sikapossu hauskaa oli.. En ees huomannut kameraa :D:D
nooh känni miehen tiellä pitää, ja Kymppi-Snifferi.. eikun siis Twisteri tiputtaa tieltä pois...
kiits fotoista :)
clubculture:[q]ROK'N ROLL! *ökkö*[/q]
Kun sä nyt heitit noin paljon asiaa niin mä voin heittää
niitä näitä.Eli mitään syvempiä analysoimatta ja ohi mennään:
Ilta alkoi näin..
Hotelli Marskin terassisaunalta(aivan upea paikka muuten ja olihan tämä aivan pakko mainita)
Pussyyn ja aamuks Illuihin.
Jos Pussy:ssa oli megamageeta niin Illut oli jotain
aivan ubermegamageenmugavanmahtavaa! Tiedätte jos/kun olitte paikalla.
Ja jottei aamu jäänyt ilman jännittäviä hetkiä
niin sitä piti huolen clubculturen maanteiden
kaunotar.It's alive!
..Ja ilta loppuu..
Ja propsit menee vanhoille ja uusille bilebuddies:ille.
K kiittää =).
[muokattu 1.1.2003 23:34]
[q]-tiina-:
Loistavaa!!! Floori oli kuin turkkilainen sauna, ei haitannut yhtään ja kyllä taas reivattiin!! Kallioilla, biitsillä ja notskilla pääsi välillä chillaa..tai jotain
jatkot kruunasi koko komeuden ja nää Unityt oli ehdottomasti ainakin kesän ykkös bileet!!!!
Kiksukuolema oli aamulla lähellä mutta hei, keep on raving!!!!!! *sydän*
[/q]
Asiaaa *piis**nauru**piis*
Oli kertakaikkiaan vaan niin hauskat kemut että sanat ei riitä kertomaan
*10 minuutin miettimistauko*...joo ei vaan pysty sepustaa
Kai Tracid
Onko kellään tiedossa keikan biisilistaa..?
Olen yrittänyt googlea tuloksetta.
Biitti hajotti tajunnan niin loistavasti ettei keikalta jäänyt muuta muistikuvaa kuin euforinen olotila mutta olis kiva tietää, mitkä biisit sen aiheutti...
*nyyh**blush* Anyone...?
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 148