Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Zwek:
Roger Rogerille kiitos mukavasta viikonlopusta! Otetaan uusiksi taas... Vaikka sit tupareiden kunniaksi?
[/q]
Katotaan tuota tuparijuttua sit myöhemmin*vink*.
Uunisaarelta lähdettyä oli fiilis pikkasen matala (kun olisin niin halunnu jäädä sinne saarelle). Bileiden alku oli ihan ok, mut polkan alettua ei sitä ûberbilefiilistä ollu. <- lyhyt ja blaa blaaa blaa kommentti bileistä.
Bileet olis varmaan ollu paremmat, jos en olis turhaa skitsoillu taas kerran*blush*.
Noi nahka ja neonin kuuluu tähä skenee mun mielest just hyvä jos jengi pukeutuu (mun mielipide) se tuo enemmä fiilist *hymy**joo*
Minä kiitän. Oli aivan mahtavaa *sydän* tanssijalkaa tuli nostettu oikeen urakalla Kiitos kavereille ketkä olivat mukana ja kiitos uusille tuttaville
Elwira:[q]tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin ?
Tota mä taisin jotain kännissä sekoilla siellä edessä ja oikeasti olen todella pahoillani niitä joita päin kävelin tai heh... Anteeksi kamalasti.
[muokattu 19.5.2003 13:30][/q]
hyvähyvähyvä... meitsi ei siis ollutkaan ainoa
Woooooohooooooooooooo!
Oli parhaat bileet piiiitkäään aikaan! En ole siten myöskään pitkään aikaan tanssinut noin paljon. Alun zzz(omp) chilli oli ihan jees mutta ei sopinut tohon tilanteeseen yhtään. Jossain kotona lööbailessa ois varmaan menny mutta tuolla se vaan väsytti. Mutta siitä kun tabi alottii ekan biisin ei juuri voinut poistua tanssimasta, vain pakollinen juominen ja kuvaus tuli hoidettua välissä.
-Ei ole pitkään aikaan ollut näin suurta iloista hymyä bileiden jälkeen. *sydän*
...Niin ja kuvista vielä, uskon että nyt onnistu aika moni kuva vaikken mitenkään hillittömästi kuvia ottanutkaan (mielestäni).
Mutta nyt late kuittaa, kurkkaa kuvat ja videot läpi ja menee pötkölleen << näääin >> suuri hymy päällä.
Kiitos!*sydän*
joo hyvät bileet oli, huomenna taas uudestaan *varjelee rannekettaan huolella*
oli vaan ihan sika kuuma. olis voinu tanssii enemmänkin mutta meinas tulla lämpöhalvaus.
ehkei paikka mitä parhain mut hyvät pileet.*hih*
[q]hardikaveri:
ai ei naksuminen haitannu.. olitko kuuntelemassa stealttia..
se ei ollu enää naksumista vaan noin 3 kertaa musaa kovemmalla tapahtunutta pauketta.. ei ollu kiva alkaa suojaa korvii aina joka 4 tahti ku se loppupuolella oli vakio, kunnes ne laitto valot pois niin se väheni....weird..
[/q]
Eikös Stealthilta Unitilta pamahtanut mikseri kesken keikan? (tällaista ainakin kuulin) Johka se olis ollu syy naksumiseen...
......Jeee jeeeeee:) Olipa aikamoiset kEmut :) ...muistaakseni..... Oli Hubaa ja wiini wirtasi :)
*plur**pihkassa* oli vaan NIIIIIIIN kivaaaa!!!!! *pihkassa**plur*
oivoi..tahtoo takasin tänne!!!
sade tietysti hiukan rajotti menoa mutta se oli pikku-paha vaan..!
Yeah! Kivaa oli.. aivan mahtavat bileet! *iloinen**pahis**iloinen* loppuun asti tuli taas heiluttua tottakai*joo*.
Muutama kuvakin tuossa.. jossakin vaiheessa sit nettiin ne.
Friction`darz, ja kiitti synttäri hehkutuksesta.. joku anto mulle lahjanki KIITOS!!!
[muokattu 14.6.2003 13:32]
Unity(f):[q]
mähän sänoin että sä oot liian kiinteä....*vink**nauraa*
ens kerralla mä sit vaikka puren..*pahis*[/q]
No jooo...
Huijj, puret, varo ooon kiveä... *iloinen**nauru*
siis kun joskus bileissä on tunnin narikka jonot kun bileet päättyy ja nyt homma rulas hyvin ja kaikki toi... pääseekö diven lipulla dolphin after hoursii vai onko 4 e vaikka olis jo lippu divee....
oli kyllä miljööltään tosi kauniit ja hyvin järkätyt bileet (ei yllätä unityn ollessa kyseessä) mut mun pitää tunnustaa ettei ihan hirveesti pudonnut se musiikki. jäi vähän tyhjä, semitylsä fiilis vaikka käytännössä kaikki olikin kondiksessa.
saas nähdä, voi olla että joutuu raahautumaan seuraavallakin kerralla mestoille :)
Samat sanat RR:n kanssa vaikka mun meno alkokin hyytymään jo ennen kolmea
[q]tonppa:
kivaa oli, vaikka bileiden päätyttyä lauttaa joutuikin venailee harmittavan kauan syyskylmässä tuulessa.
[/q]
syyskylmäsynkkäkostea ilma on oikeassa seurassa tosin aika
Carbon Based - Kraateri???...en oo kuullu viel settii mut niin on mulle sanottu
jooo! orkidean ja tabin setit meni putkeen tanssilattialle, ei malttanu poistuu muuta kuin välillä täyttämään vesimukia. s'oli ihkua! tampattiin loppuun asti ja vielä sittenkin kun tuli valot päälle*pihkassa*
Kyllä maistui! Ensin kotibileissä ja sitten virkeänä tänne! Hauskaa oli. kiitos kaikille!*plur**plur*
[q]Tommi:
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa
[/q]
Nyt alkoi vähän pelottaa... huiiiii...moni illan musta-aukko varmaan selviää kuvista...
pitäisköhän sitä lähteä maasta pakoon...hmm...ehkä kestän...*tsemppaa itseään*
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 148