Remix Matti Nykäsen biisistä?

Back to luomisen tuska O

[q]Mark Hamilton, 30.10.2005 19:18:
Mä näin Matti Nykäsen Tampereen makissä.
[/q]

ÄLÄ!? Mitä osti? Ostiks supersize Big Mac-aterian?

[q]mikkihiiri, 30.10.2005 19:42:
---
Mark Hamilton, 30.10.2005 19:18:
Mä näin Matti Nykäsen Tampereen makissä.

---

ÄLÄ!? Mitä osti? Ostiks supersize Big Mac-aterian?
[/q]

En mä tiä mitä se osti. Se oli mervin kanssa syömässä just ku mä tulin ostaan hampurilasita.

[q]Mark Hamilton, 30.10.2005 20:07:
En mä tiä mitä se osti. Se oli mervin kanssa syömässä just ku mä tulin ostaan hampurilasita.
[/q]

Oisit ottanu kamerakännykällä salakuvan ja myyny hyvällä voitolla Seiskaan tai jopa Alibiin. "Matti ja Mervi korjaamassa suhdettaan hampurilaisravintolassa."

[q]mikkihiiri, 30.10.2005 20:14:
---
Mark Hamilton, 30.10.2005 20:07:

---

Oisit ottanu kamerakännykällä salakuvan ja myyny hyvällä voitolla Seiskaan tai jopa Alibiin. "Matti ja Mervi korjaamassa suhdettaan hampurilaisravintolassa."
[/q]

[q]mikkihiiri, 30.10.2005 20:14:
---
Mark Hamilton, 30.10.2005 20:07:

---

[/q]

Olisi voinu saada moraa keuhkoon.

[q]Mark Hamilton, 30.10.2005 20:19:
Olisi voinu saada moraa keuhkoon.
[/q]

Siit ainaki oisit päässy lehtii ja tienannu sievoiset summat riihikuivaa rahaa!

Edellyttäen tietenki, ettei morasta olis tullu mitää fataalei vammoja...

Älkäähän nyt mollatko Mattia. Matti on luvannut lopettaa sekakäytön ja elää 100 vuotiaaksi.

matti piristyis kummasti, jos joku kunnioittaisi hänen tuotantoaan tekemällä nykynuorisolle suunnatun remixin.

Mahtavaa. Masa johtaa.

Hieno idea, mutta kaveri on jo tehnyt remixin Elämä on laiffii piisistä. En tiedä onko yleisessä jakelussa.

IMO tuo on hyvin kaukana hienosta ideasta.

Vanha idis. Omaperäisempi idis oli Plattarissa muinoin jonkun miksaus Nykäsen biiseistä

heikkoa huumoria!!! nykäsen paskoista känni biiseistä viel remix?? ei ei ja ei... ei toimi*whaat*

ei todellakaan

masan biisit ovat jo liian klassikoita saadakseen rinnalle kauheita raiskauksia

O