Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 12
- Seuraava »
[q]vaavu, 2.11.2005 12:57:
---
Android, 2.11.2005 12:51:
---
Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa.
---
Tämä topic todistaa lähinnä sen, että ei kannata tulla laukomaan huonosti muotoiltuja mielipiteitä, jos ei pysty argumentoinnissa seisomaan niiden takana muuten kuin sanomalla "en mä ole tosissaan".
[/q]
Amen to that!
[q]Jone, 2.11.2005 12:59:
---
Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*
---
Mä ennustelin et tää rullaa ton ekan viestin painolla 8 sivua. Tais olla paha case aliarviointia.
[/q]
Katsotaan sit huomenna mikä on 24h saldo. Täl hetkel taitaa saada myös "most followed topic"-palkinto.*nauru*
[q]Android, 2.11.2005 12:51:
Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa. (Ja ennen kuin kysyt miksi ylipäätään hengaan täällä vastaus on a) kavereiden takia b) rakkaus musiikkiin ei missään vaiheessa ole hiipunut vaikka en bileissä enää käy).
[/q]
Tää kommentti todistaa, ettet oo lukenu
klubitusta ajatuksella. Esim. tota samojen
naamojen kuvaamista on kritisoitu ihan
järkevillä argumenteilla monessakin topikissa,
tällä kertaa vaan kirjoittajan motiivit oli
niin ilmeisen typerät että kuka tahansa
joka tarkastelee kirjoitusta objektiivisesti
puuttuu niihin väistämättä.
[q]phace, 2.11.2005 12:58:
mä väittäisin et idioottimaista on tulla minkään forumeille haukkumaan nimenomaan sen käyttäjiä valtaosaiseti idiooteiksi varsinki jos oma mielipide on että ihmiset ylipäätään on idiootteja.
[/q]
Miksi?
Kiitos sulle Vprobe
Tuli oikeen tippa linssiin (ilosta) kun sait mut muistamaan Diveksen
[q]Miksan, 2.11.2005 12:59:
---
Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*
---
Kyl se ":D" topikki oli kans aika nopeesti kasvava*hymy*
[/q]
Kyl kyl. Tarkistin ja ovat aika tasoissa.*nauru*
[q]Vprobe, 2.11.2005 12:57:
Mut sie hyeena olit naputtamassa refreshii ja heti ku näit viestin ni aloit kirjottaa...
[/q]
Eihän tässä voi kuin nauraa.
BTW WHERE THE F*CK IS DIVES?!
[q]serotonot, 2.11.2005 13:04:
[/q]
Mä kuulin huhua et se on lopettanu klubaamisen. :(
[q]sts, 2.11.2005 13:05:
---
serotonot, 2.11.2005 13:04:
---
[/q]
ok.. :´(
[q]Android, 2.11.2005 13:02:
Miksi?
[/q]
se ei tuo esille mitään piilotettua olennaista tietoa minkä vois tuoda esille sanomalla vaan "ihmiset on ylipäätänsä idiootteja" vaan ainoastaan provosoi ihmisiä jokseenkin yksinkertasella ja tarpeettomalla päällekäymisellä.
Nouu!! just ku mulla alkoi oleen hauskaa niin joudun lähtemään töihin.
[q]Vprobe, 2.11.2005 13:05:
Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä
[/q]
Se taitaa lähtee poroja moikkaa tunturiin, pitkät välimatkat eikä nettiyhteyksiä napapiirin pohjoispuolella.
Jep. Jatkakaa keskusteluu keskenänne, meikä lähtee nyt reissuun. Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä
[/q]
Mihis lähet, tuutko kehä kolmosen sisäpuolelle?
Viihdyttävin topiikki aikoihin.
Näin sitä käy ku sohasee ampiaispesää.
Jep. Jatkakaa keskusteluu keskenänne, meikä lähtee nyt reissuun. Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä
[/q]
Mitä, joko sä lähdet...
"Älä meeeeeeeeeeeee, tai viet multa kaikeeeeeeeeen....."
Jaa niin, tää unohtu:
MITEN NIIN HUONOMPI VERSIO IRC-GALLERIASTA?!?!?!?!!11
Täällä on paljon enemmän ominaisuuksiakin.
Heruttelun lisäks voi perustaa esim. topikkeja.
[q]sts, 2.11.2005 13:05:
---
serotonot, 2.11.2005 13:04:
---
[/q]
Tuliko maagiset kolme vuotta täyteen?
[q]Verano, 2.11.2005 12:48:
Mun mielestä gootit tekee kyllä ihan törkeitä ylilyöntejä. Keesin maximipituus pitäs olla 10 cm.
[/q]
Oho, mä alan syyttää gootteja ylilyönneistä, vaikken edes tiedä miten ne pukeutuu, hups.
<avautuminen>
Oikeesti tyypit, menkää jo itseenne!
</avautuminen>
<liekki>
Klubituksessa tuntuu olevan yhä enemmän vaan poC -tyyppejä: bileisiin mennään vaan näyttämään hyvältä ja poseeraamaan kameralle. Sit säälittää vielä tää et kuka keksii ufoimman (typerimmän) asun niin saa heti lisää "skenepisteitä". Onko se niinku jotenki coolia bailata roboasu päällä tai silppurinmaski naamalla, tai pukea yllensä nahkaliivit josta sojottaa piikkejä joka vitun suuntaan ja jotka pistelee ohimeneviin kanssaihmisiin?
Oikeesti, menkää itteenne. Bileisiin mennään tanssimaan ja pitämään hauskaa, ja tottakai siihen kuuluu myös laittautuminen hyvännäköiseksi, mutta RAJANSA KAIKELLA. Vai onko klubbaajat nykyään oikeesti noin kermaperseitä kun klubitus antaa nykypäivänä ymmärtää? Oikeesti, siellä bileissä SAA näyttää ihan omalta itseltäänkin, jos on itsetunto-ongelmia niin voi mennä mun mielestä suoraan psykiatrin puheille eikä tulla bostaamaan omaa egoaan bileisiin typerällä asulla skenepisteiden toivossa.
</liekki>
<fleimi>
Ja katsokaapa esim klubituksen kuva-albumia: joka hiton bileistä otetaan kuvat samoista naamoista? Ja joka kuvassa lukee 1000 kertaa kommentti "Ihanat" tai "Cooli asu"? Herätkää?
Ja onhan se tietty ymmärrettävää että kun valokuvaajatkin on noita samoja tyyppejä joil on ne tietyt kaverit, mut saa niitä kuvia ottaa ihan ite bileistäkin eikä vaan aina joka kuvaan se sama UnityF tai joku muu johon noissa bileissä aina törmää? Ja sit oikeesti te, joilla on tapana nuoleskella toisianne kuvissa niin oikeesti se on jo wanha juttu ja nähty moneen kertaan. Keksikää jotain uutta, ei säväytä enää ei sitten yhtään.
Jos oikeesti haluutte niitä typeriä kuvianne nettiin, niin laittautukaa kotona vaikkapa alieniksi ja ottakaa kameralla ylhäältäpäin tissikuva, ja pankaa irkkigalleriaan! Ei niitä bileisiin asti tartte tulla ottamaan.
Oikeesti, klubituksen maine ainakin pohjois-suomessa on mennyt vähän sellaiseksi tai tämmöiseksi. Klubbaajat mielletään yleensä kermaperseiksi jotka haluu vaan näyttää vitun ihkuilta, vaikka kaikki eivätkään tätä stereotypiaa edusta.
Menkää itseenne. Hävetkää.
Ugh. Olen puhunut.
</fleimi>
P.S Ei tätä avautumista niin tosissaan sitten tarvitse ottaa, vaikka tekstissä pieni totuuden jyvänen onkin
t. Juho
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 12
- Seuraava »