Miten nautit musiikkisi?

Back to musiikki O

MP3

Vinyyli, cd ja mp3

Vinyyli, cd, mp3-soitin ja tietokone. Riippuen siitä missä kuuntelen.

Vinyyli, cd, mp3, radio

Enemmän tulee tietokoneella kuunneltua (mp3sia), koska olen enemmän kotona kuin liikenteessä - jolloin taas mp3-soitin on käytössä. CDt on hankalia ja kaikki mun omistamat CDt on siirretty koneelle helpompaan formaattiin. Olenko siis rikollinen?

Vinyylit runsaan perunasalaatin ja ketsupin kanssa, cd:ille pitää olla kurkkusalaattia...

Ei vaineskaa..

Kotosalla yleisimmin vinyyliltä ja koneelta mp3/ogg-muodossa. Joskus streameja tulee kuunneltua.. Ulkoillessa mukana on aina MP3-soitin.. Autossa viihtyvyyden tarjoaa joko cd tai radio, riippuu autosta..

mp3 huutaa koneelta leipää 07:00 - 22:00 välillä arkisin ja vkl kun olen kotosalla muutamia tunteja päivässä myös noita vinyylejä kuuntelen.autossa soi cd:t.mutta jos saisin valita niin kyllä livenä haluun musiikkini kuulla jos vaan mahdollista mjutta havemmin se on mahollista ni näillä *ding*sekavamellberg-hymiö

Kotona enimmäkseen vinyylillä, mp3:t soi taustamusana. Lenkillä mp3-soitin mukaan.

Kotona vinyyli (tietty) ja tietokoneelta ämpäreitä, autossa ämpäreitä ja lenkillä sekä jalan liikkuessa ämpäreitä..

Duunissa koneelta, mutta lähinnä taustaääninä, en silleen keskity. Eniten tulee oikeesti kuunneltua autossa, ja tietenkin keikoilla/klubilla. Ja himassakin suosin CD:tä, MP3:sia en oikeestaan kuuntelee nykyään ollenkaan.

Kotona stereot (Vinyyli/kasetti/radio), mutta pääasiassa tietokone (CD/MP3). Liikenteessä MiniDisc ja duunissa radio.

nautin vinyyliä intramuskulaarisesti

Tietokoneella ollessa kuuntelen lähes aina 5.1 kuullokkeilla,tai jos kuullokkeet ei ole käytössä niin 5.1 äänillä stereoista.
muina aikoina md mukana,ei surround kuullokkeiden kanssa :)

Tällä hetkellä olosuhteiden pakosta pääosin tietokoneelta. Mutta normiolosuhteissa 'bout puolet ja puolet, tietokone (mp3) vs. stereot (org.cd). Autossa potkii mp3... Ja töissä pakon edestä radio...

Peräruiskeella

Kyllä se on mullakin cd,vinyyli ja mp3..hyviä kasettejakin löytyy kyllä, jotain vanhempia industrial-kassuja.

Kyllä se tietokoneelta tulee suurimmaksi osaksi kuunneltua.

vinyyliltä nautittuna maistuu parhaalta :)

kotona technarilla ja koneella, reissatessa mp3 -soittimella.

Millä vehkeillä kuuntelet musaa? Suositko jotain tiettyä tapaa?

O