Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »
Täs on kyl vuoden 2006 seksikkäimmät bileet... Hiiteen laserpointint ja housenationit :)
Vähänks voin hehkuttaa! Kerkisin käydä Tresorissa kolme kertaa: kesät 2003, 2004 ja 2005. Tosin viime kesänä jäljellä oli enää Tresorin puutarhan suihkulähdenurkkaus, kaikki muu ajettu sileeks :(
Mut Suomen bileis ollaan!
Kiitos!! Laitan mun Tresor-paidan päälle ;)
[q]m_a, 8.12.2005 19:48:
WTF??!!
kyllä mä Surgeonia mieluusti kuuntelen :))
m_a <3 Tresor
forever
[/q]
Joo, kyl mäkin mieluusti häntä kuuntelen.
Kyllä kiitos*joo*
[q]JR Ewing, 8.12.2005 18:51:
Kiitos!! Laitan mun Tresor-paidan päälle ;)
[/q]
no niin minäkin
tuleex tänne soittaa tres or ? *pepsodent**nauru*
ni, ei tresor ollu berliinissä ku 14 vuotta ja nyt vasta tänne fiilistelybileet
suomes ollaan niin aikaa edellä
mut silti, näissä bileissä ollaan ihan varmasti
ellei sitten itse berliinissä lomilla...
http://www.u.arizona.edu/~river/i/tresor.jpg
Tresor Its Not Over Tour 2005/2006
18. Helsinki | Finland | UG | Surgeon, Todd Bodine, Leo Laker Live PA
lähde: http://www.tresorberlin.de
Sweet fucking jesus. Leipziger Strassen posse hyökkää Suomeen. Kiitos ja kummarrus Entropylle etukäteen.
Mä otan aikoinaan Kermassa jaetun oranssin värisen Tresor-tussin mukaan, ja piirrän mun tresor-muistilehtiöön miten kivaa mulla sit on.
Oujee!! *jiihaa**sydän*
YYKAAKOO!
Tresor paita päälle :)
Tresor on kyllä kova bändi.
[q]boy-cut, 8.12.2005 20:08:
[/q]
En tiedä onko tresor aikaisemmin tehnyt näin laajaa kiertuetta (eipä taida), mutta eikö ole aika loogista, että kun virallinen kiertue tehdään, niin homma saadaan suomeen asti? Tää on kuitenkin ns virallinen tresor vierailu sen sijaan, että joku järjestö pitäisi bileet joiden nimi olisi vaikka tresor....
Ja sitäpaitsi imo tää on just hyvään aikaan. Kun tresorin "vika vuosi tänä vuonna, nyt mesta puretaan" rumba alkoi varmaan samana vuotena kuin mesta perustettiin, niin nyt vihdoin mestan lopettamisen jälkeen voidaan vetäistä tällainen "its not over" juttu ... sopii tresorin tyyliin kuin nenä päähän
Mä toivon, että näissä bileissä saadaan pieni käsitys siitä millainen oli tresor garden sekä alakerran vankila, jossa synkkyys sai uuden merkityksen :)
Tulossa ehkä lupaavin teknotapahtuma suomessa koskaan?
vois kyl supporttaa
[q]ville, 9.12.2005 09:10:
---
boy-cut, 8.12.2005 20:08:
---
En tiedä onko tresor aikaisemmin tehnyt näin laajaa kiertuetta (eipä taida), mutta eikö ole aika loogista, että kun virallinen kiertue tehdään, niin homma saadaan suomeen asti? Tää on kuitenkin ns virallinen tresor vierailu sen sijaan, että joku järjestö pitäisi bileet joiden nimi olisi vaikka tresor....
[/q]
Eiks Kermassa ollut ainakin Tresor Lumina tour Blake Baxterin voimin. Tiedä sitten kuinka laaja se oli.
[q]ville, 9.12.2005 09:10:---
*snip*
[/q]
tresor on saanut kulttimaineensa siitä että tuoneet soundia amerikoista eurooppaan
suomessa siis siksi "myöhässä"
täällä on käynyt kovia detroit miehiä mutta onko ollut klubia (fyysisesti paikkana) joka järjestäen olisi perustettu vain siksi että tiettyä soundia saataisiin tänne kolkkaan (ei riitä asiakkaita pitämään paikkaa pystyssä)
tarkoitatko kenties renaissancen hybrid bileitä? (joita edelleen mainostetaan rinneradiota kokoonpanolla jota ei ole enää olemassa? *ding*)
katto auki!
[q]ville, 9.12.2005 09:10:
-
Tulossa ehkä lupaavin teknotapahtuma suomessa koskaan?
[/q]
Jeah, odotukset korkeella taallakin.. Tanne TODellakin, vaikka Kyrgykstanista asti!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »