TAIKAMETSÄ Vs NOITAMETSÄ 20.1.2006 @ Hyvinkää
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Tein sitten amatöörikällin ja postasin väärällä tunnuksella :) Anteeksi... Vaikuttaa aika positiiviselta.
ihanasti nimetty tapahtuma! *sydän*
Täällä ilman muuta.
Hienoa, että myös hyvinkäälle viitsitään järjestää näitä. Täytyy viel hehkutella kavereita mukaan.
Sydämellisesti Tervetuloa! Taikametsäsetti lähti alunperin mun näpeistäni; aitoa kixua fiilixellä niin että sydän pysähtyy.... Tulevissa bileissä kuitenkin rankaisen kovaakin kovemman stygekaksikon seurassa. Eli Metsässä nähdään! ;)
Ja suurin hatunnosto Jambelle R:lle kun teet tuon illan mahdolliseksi! <=)
Joutuu näköjään lähtee landelle asti et näkee oikein kunnon skuttan.
Maaginen reissu tiedossa joka tapauksessa, hyvällä tuurilla tormää ehkä johonkin kivaan haltiaan*vink*
[q]Puistokemisti, 8.1.2006 18:00:
Maaginen reissu tiedossa joka tapauksessa, hyvällä tuurilla tormää ehkä johonkin kivaan haltijaan*vink*
[/q]
Tai jos oikein onnistaa niin voit törmätä jopa johonkin haltiaan
[q]sapeli, 8.1.2006 18:03:
[/q]
Spruit
[q]Puistokemisti, 8.1.2006 18:20:
---
sapeli, 8.1.2006 18:03:
---
---
Spruit
[/q]
, <-
Huhujen mukaan tuolta metsiköstä löytyy ainakin yksi satuolento (valitettavasti).
Jep, satuolentoja löytyy varmasti ;) Pitääpä pistää kaikki helmi-levyt mukaan! Toivottavasti yleisöä olisi jo mun setin aikana :) Ajoissa paikalle mars ;D
<3: Raiza aka Miss Charity
[q]Caro², 8.1.2006 18:36:
Huhujen mukaan tuolta metsiköstä löytyy ainakin yksi satuolento (valitettavasti).
[/q]
Kukahan hemmetti se sit on?! Samiko kun se on kalju ja iha äijä.... ja neoni kans!
[q]Noste, 14.1.2006 16:34:
---
Caro², 8.1.2006 18:36:
---
Kukahan hemmetti se sit on?! Samiko kun se on kalju ja iha äijä.... ja neoni kans!
[/q]
Emt kuka 
Mut hetero-dj on ainakin satuolento
Mahdollisesti muutama olento turustakin matkaa metsään perjantaina
Jos näin pääsee tapahtumaan, itselläni on suurta mielenkiintoa puistokemistin psy(?) settiä kohtaan
En ole pahemmin kuullut miehen soittoa aikaisemmin ja joulukuinen kluppari miksi osui juuri kohdalleen
Perjantaina sitten, jos luoja suo, fiiwistellään hyvinkäällä!
turku tulee.......Räntämäen Lataamo<3 taidet tiskiin
Siltä alkaa näyttämään että Räntämäki täälläkin paikanpäällä *känni* Laakist sienis, laakist.
Eiköhän paikalle saavuta ihmettelemään meininkiä
Ooks mä nyt tajunnu ihan oikein, et on niinku keskel talvee metsäbileet? 
Ei siin silei mitää mut mites kaikki laitteet, ei varmaa tykkää siit kylmyydest.
[q]-Milian-, 18.1.2006 20:15:
Ooks mä nyt tajunnu ihan oikein, et on niinku keskel talvee metsäbileet? 
Ei siin silei mitää mut mites kaikki laitteet, ei varmaa tykkää siit kylmyydest.
[/q]
Juu. Julisteessakin on aika tarkka osote missä se metsä sijaitsee.
-
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »