Virallinen "olen krapulassa"-topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 112
- Seuraava »
[q]Kolera, 1.8.2009 14:15:
ja kuudelta vittu dokaa lisää. huomen pelottaa aika vitusti =P
[/q]
otan osaa! o/ kyl se tästä!
apua
Yhyyy..
...ja taas, oho
Pientä tasapainoaistin katoamista huomattavissa, ei oikeestaan mitään muuta
Onneks ei mitään sen suurempaa koska illalla pitäis mennä viel yhen kaverin kanssa kaljalle
[q]Zenni, 18.3.2007 16:50:
Oot yks juoppo :D.
[/q]
nooh nooh, mitä nyt joskus vähän innostuu :)
*nuha**sars*
yllättävän skarppi olo. kerrankin tajusi nukkua rauhassa mahdollisimman pitkään
Noora sä näytät vieläkin väsyneeltä/ darraselta *toktok* Ja suussa maistuu vieläkin wanhaviina
[q]susanna*, 14.4.2006 11:27:
taitolaji*pepsodent*
[/q]
On. Ehkä ei olis pitänyt juoda sitä koskenkorvaa salaa vessassa.. *toktok*
Tänne voinee myös postata, jos kuuluisi olla krapula, mutta sitä ei kuulu ei näy. Kun syö kunnolla, juo paljon vettä ja ottaa 400mg buranan ennen nukkumaanmenoa, niin kapula on parempi aamulla. Jos ja kun tulee kuppia otettua, niin tuosta kuviosta on tullut jo tapa kotiin päästyä, sillä olo ei tosiaan ole noiden toimien jälkeen seuraavana päivänä hullumpi, vaikka menis myöhäänkin.
[q]Fyraett
Auttaaks tois oikeesti muulla taval ku että maksavaurio triplaantuu?-)
[/q]
"Jossain tv-dokumentissa" näin väitettiin. Muistaakseni siinä tutkittiin juuri sitä, voiko krapulaa millään tavoin helpottaa. Ainoat keinot olivat veden juominen jo illan aikana ja sen päätteeksi sekä juuri tuo ibuprofeiini. Sen tarkkaa vaikutusta en nyt muista tähän hätään krapulan helpottamisessa, mutta itselläni tuo ainakin on toiminut.
Maksaa se rasittaa kyllä. Kyselin tuota joskus aikoja sitten myrkytystietokeskuksesta, josta vastailtiin ettei ibuprofeiinilla ole varsinaisia haittavaikutuksia alkoholin kanssa. Parasetamolia tulisi karttaa, sen maksaa kuormittava vaikutus moninkertaistuu alkoholin kanssa.
helpottaa jo....onneks
käsittämätöntä mutta mulla ole viinahuuruisen tukholman risteilyn jälkeen ollenkaan darraa*ding*
joko kuulun niihin onnekkaisiin, joilla darrat vanhetessa helpottuu tai sitten olen vain yksinkertaisesti immuuni alkoholille.*nauru*
Joo, nyt on kapula
[/q]
kummallista, eihän me juotu eilen kuin muutama*justjoo*
tosin itse olen ollut hereillä tästä päivästä ehkä tunnin joten se selittänee mun tämän hetkisen kohtuu hyvän olon*pepsodent*
päähän sattuu.
ja tästä pitäisi muka jonnekin messuillekin lähteä.*poks*
en enää ikinä..tai no vähään aikaan juo punkkua*joo*
hei nubsit, dokailkaa harvemmin, treenailkaa enempi ja syökää ja juokaa hyvin.
ja pitäkää mielessä >
*poks**poks* ja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 112