[reiv:]nation Tour 2006 - Kotka 11.2.2006 @ Kotka

Back to tapahtumat O

*toivoo että paranis flunssasta**nuha*

ja nääki bileet sen ku vaa läheneee.. *joo**jiihaa*

[q]Salla, 10.2.2006 12:52:
no voi vitu, ois ollu kiva nähdä poliisi ja kiinalaiset kaksoset kaiu+sakura. Harmi kun ei oo aiemmin tiennyt mokomasta.
[/q]

kiinalaiset :D

hyvä, että kuulit bileistä kuitenkin sen verran ajoissa, että ehit vielä mestoille!

Soittoaikataulu:

2200-0030 Kaiu & Sakura
0030-0200 Holle & Radiac
0200-0330 Poliisi

Tervetuloa!

Vapise kotka!

Kertokaas, että mitähän mahtaa pitää sisällään noin suurinpiirtein tuo Kaiun ja Sakuran [reiv:]- setti?
Ai niin, kiitos.

[q]Individual, 10.2.2006 22:38:
Kertokaas, että mitähän mahtaa pitää sisällään noin suurinpiirtein tuo Kaiun ja Sakuran [reiv:]- setti?
Ai niin, kiitos.
[/q]

Modernia bassopitoista tech- ja elektrohousea lähinnä. Ei siis klasareita ennen puoli yhtä - ellei sitten joitain satunnaisia ylläreitä!

Ja minä kun luulin, että ollaan siamilaiset kaksoset.. ;)

No hemmetti. Sinnehän pitää tulla sitten jo klo 22 jos tuollaista herkkua on tarjolla.

[q]leenuliinu, 10.2.2006 22:48:
Modernia bassopitoista tech- ja elektrohousea
[/q]

todellakin joo tultava mestoille heti kympiltä, tollasta herkkua ei kyl viittis missata yhtään.

tänään sit

lähdetään just kohta ajamaan kotkaa kohti. toivottavasti tulee superhauska ilta!

nonnih-- plur! :)

Jeps joo.
Mestoille on näköjään tultava ajoissa :)

jos on jotakuta menossa kemuihin Tsadista.. ni saa nappaa kyytiin! maksan bensoista jne.. heittäkää vaikka privaviestiä :)

tänään sit ekaa kertaa kotkaan reivaan :O

[q]tumpsi, 11.2.2006 18:54:
[/q]
:0

Meikäl kyl jää väliin valitettavasti, mut ei vaan kykene olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan.

[q]Specimen, 11.2.2006 19:00:
Meikäl kyl jää väliin valitettavasti, mut ei vaan kykene olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan.
[/q]
Löytääks sut Lahdesta?

[q]tumpsi, 11.2.2006 18:54:
[/q]

kappas vaan, tersetuloa :) kotkassa on aina hyvä meininki

edit: tai ainakin bileissä missä mä oon ollu :)

[q]Individual, 11.2.2006 19:03:
---
Specimen, 11.2.2006 19:00:

---

Löytääks sut Lahdesta?
[/q]

Niin tais käydä tällä kertaa

Tänne sit synttäreit juhistelee..

O