Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

hercules ja cronos down.

Tuli ostettua Fallout 3. Vielä se tuossa asentelee, mutta en muista koska olen viimeksi ollut näin innoissani jostain kaupallisesta pelistä. Jouduin jopa asentamaan windowsin tälle koneelle, jotta voin pelata tuota hyvin, kun virtuaalikoneet vie kuitenkin osan tehoista, niin parempi vetästä suoraan toosa sisälle.

forza motorsport 3 on isosti odotuksessa atm.. Ja taitaapi tässä n.2kk:n päästä ilmestyäkkin...
Forza 2 3:a endurancee vaille läpi tahkottu :p

Kaikkeehan sitä ois taas työn alla. Bäfä 3 PC:llä, samoin Bastion. PS3:l ois jotain Infamous 2:st yms höpöö.

sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.

Pystyykö Battlefieldiä yms. fps pelejä pelaamaan pleikkarilla näppäimistöllä ja hiirellä?

Vituttaa tää padi-tatti-vittu-ei-tuu-mitää-ohjaus.

http://xcm.cc/xfps_commando_pro.htm
http://www.amazon.co.uk/Bannco-FRAGnStein-Wireless-Mouse-Controller/dp/B002IVF5MC/

Mielummin kyllä Splitfishin FragFX:lläkin pelaa kuin vakio-ohjaimella

Batman - Arkham City PS3 versio tuli muutama päivä sit postis.
Olen aivan myyty ja koukussa jne *sydän*

Kattelin taannoin pelivideoita tosta ja vaikuttaa kyl älyttömän päheeltä :) Veikkaan, että tulee kyllä game of the year -pokaalia suunnasta jos toisestakin :)

---
Batman - Arkham City PS3 versio tuli muutama päivä sit postis.
Olen aivan myyty ja koukussa jne *sydän*
---

Kattelin taannoin pelivideoita tosta ja vaikuttaa kyl älyttömän päheeltä :) Veikkaan, että tulee kyllä game of the year -pokaalia suunnasta jos toisestakin :)

ptiäs perkiuta se ekakin pelata läpi! >_<

Unchartedia tullu mätettyä 30% ja Pure:ssa 8/10 tourista ajettuna. Saikunpelastajat <3

BäFä 3 22.11 patchin korjauksia odotellessa, ei oo pystyny pelaa yhtään prkl

Sitä odotellessa on tullu tahkottua Saints Row 3:sta (*iloinen*), Heroes 6 ja Anno 2070.

Battlefield Heroes*uros*

Pistin tänään liksapäivän kunniaksi ennakkotilaukseen NHL 10:n, booyaa! :D

Kymppi-änäri on ehkä ainoo, jota vähän odotan.

[q]nomic, 5.11.2008 16:22:
Tuli ostettua Fallout 3. Vielä se tuossa asentelee, mutta en muista koska olen viimeksi ollut näin innoissani jostain kaupallisesta pelistä. Jouduin jopa asentamaan windowsin tälle koneelle, jotta voin pelata tuota hyvin, kun virtuaalikoneet vie kuitenkin osan tehoista, niin parempi vetästä suoraan toosa sisälle.
[/q]

Pelattu on jo vähän matkaa, ja tajusin: saatana! Just kun pitäisi lukea kahteen kokeeseen, mitkä on huomenna ja koulu alkaa kahdeksalta. EI! T_T

Ja joo, pyörii oikein loistavasti, vaikka tavaraa on paljon. Voi pitää melkoisen korkeita asetuksia, kunhan pehmennykset jättää helvettiin. :P

Taas tuli asennettua Mass Effect koneelle. Tällä kertaa koittanut olla ns. "kylmempi" ja hauskaa on. :) Näin tuhotaan taas oma elämä.

Strip Poker II kuusnepalla ja Sexgames.....ne o nii siistejä ku o isoja pixeleitä ni o jotenki helppo vaa samaistuu meininkii ja runkkailla samalla.... unohdetaa kaikki modernit jutut vaa ja tuodaa oldschooli ja kunno rystyrunkut ja karvaset tuherot takas pelikentille

[q]hiski, 1.9.2007 23:12:
ilmestyy 2008 keväällä :p
[/q]

....and? Olisko sit Beta kyseessä? Mut anyway itse pelistä kaapattu matsku näytti todella herkulta :)

Join My Mafia:

http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=726423090

omg

Unreal Tournament
UT2k4
Unreal II
Chrome
Splinter Cell
CoD

kyllähän noita löytyy... pari tuntia kerralla jokaista, niin ei ehdi tylsistymään.*hihu* Edit: välillä tosin huomaa että on lähemmäs kymmenen tuntia putkeen tai pari viikkoa jokka päivä hakannut samaa peliä, eikä tylsistymisestä tietoakaan...

Metal Gear Solid 4

O