Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]J-Gear, 16.4.2007 18:30:
Viime aikoina pelattavana ollut nettiropet Scions of fate ja RAN online.
Yksinpeleissä on iskenyt innostus pelata jedi knight-sarja läpi. Järjestys ollu vaan väärä. Jedi Academy meni läpi viime viikolla ja nyt on JK2 kesken.
[/q]
Oletko kokeillut Knights of the Old Republicia?
Supreme commander*super*
[q]Dementation, 17.4.2007 09:44:
---
dubious, 29.3.2007 16:11:
http://www.travian.fi
aivan loistava. ja koukuttava. ehana.
pikaohjeet:
uudella pelaajalla on suoja (tällä hetkellä n. 8 vrk)
aluksi kannattaa kehittää kaikkia resurssikenttiä 1
sitten kehittää kaikki resurssikentät -> 1
sitten kehittää niitä edelleen kunnes alkaa uuden pelaajan suoja loppua
sitten rakentaa kätkö
ja vasta sitten alkaa katella mitä kaikkea muuta pelillä on tarjottavana... paljon ;)
---
Ja jos joltain puuttuu liitto, niin lähetystö pystyyn ja etsitte jonkun TGA koalition alaisen liiton (=TGA, TGA Wing sekä TGA Br.) ja lähetätte postia.
Saa sitten suojaa ja resurssiapua ja kaikenlaista muutakin kivaa, sekä hieman lisää ulottuvuutta peliin.
Dementation
Hengellinen Johtaja
TGA koalitio
[/q]
mulla on oma pikkuinen NhoodW liittouma
tällä hetkellä vissiin 14 alaista
haluutko ottaa meidät liittoumaan?
niin ja muutkin saa tulla meidän liittoumaan jos majailee luoteessa.. viestiä hardikselle tai evilfrankille!
Civilization III (edelleen)
Tänään aloitin pelaamaan Traviania ja nyt on megacityssä jo 12 asukkia. ^_^
edit: typo
World of Warcraft (tietenkin)
Guitar Hero
ja Fallout kolmosta odotellessa.
Ehdottomasti "TaskuBilis"
Bf2142 + Northern Strike
Rainbow6:Vegas, XboxLivessä
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
Vaikuttaa tunnin pelaamisen jälkeen todella hyvälle...
[q]Funktion, 23.11.2009 13:18:
Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(
[/q]
Mikä hiirikontrolleissa on vikana?
[q]Funktion, 23.11.2009 13:18:
Toi MAG kyllä vaikuttais varsin hyvältä peliltä, mutta harmillisesti ainakin toistaiseksi se on PS3 only. Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(
[/q]
Ja tulee sellaisena pysymäänkin (julkaisijana Sony, eli PS3 only, eli sama kuin esim. Microsoftin julkaisemat pelit eivät tule ikinä PS3:lle).
[q]Crome, 30.5.2007 22:03:
manhunt
[/q]
Manhunt toimii aina. Kakkosta odotellessa..
Forza Motorsport 2
Rome: Total War.
Ave Parthia!
http://81.209.103.109/alek/imagae/parthia.gif
edelleen Civilization 4, joku vois oikeesti jo vierottaa mut siitä ku ei omin avuin näemmä onnistu
-M
[q]lohikarme, 6.8.2007 23:05:
Bioshockia oottelen kalalle.
[/q]
Ja demon perusteella suosittelen!
[q]ezzy, 6.8.2007 17:05:
---
Lansetti, 6.8.2007 16:17:
---
ezzy, 6.8.2007 09:19:
---
Lansetti, 5.8.2007 19:09:
EVE-Online <3
Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..
---
Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)
---
Noniinno, hahmon kehitykseen loppuvaiheessa vaaditaan jo kuukauden mittaisia odotuksia, että ei sitä nyt ihan kokoaikaa joudu loggaileen vaihteleen skillejä ;)
WoW:in vaatima 24/7 tyyli ei innosta itseä enää, ei tulis mieleenkään enää grindaa lvl70 -> lvl80
---
Niin, paljon mielummin maksaa saman summan kuussa eikä tee muuta kuin loggaa kerran kuussa sisään laittamaan skillin juoksemaan...eiku
24/7 nyt ei ihan kulu wowiinkaan :)
[/q]
Mua Evessä rupesi juurikin ärsyttämään se, että sillä mitä itse tekee ei oikein ole merkitystä skillien etc nousuun, koska ne tulee tuolla timer systeemillä pelaatko vai et.
Nykyisellään varsinkin kun ainoat järkevät charat on full int, perception hahmoja Niin se tekee pelistä myös vähän yksipuoleisen.
vaikka onhan se kivaa, että hahmo saa ns "expaa" kun et pelaakaan. Niin se että pelissä ollessaan sitä vaan rytkyi ilman suurta näkyvää hyötyä kunnes "expat" oli automaattisesti tulleet ja pysty ruveta käyttää parempaa frigatee. Niin se ei vaan jaksanut kiinnostaa lopulta minuakaan.
Tosin toi tietyn asteinen kun et ole pelissä saat silti pientä expaa tms voitaisiin helposti muuntaa muihinkin morppehin. Kunhan se ei olisi se pääasiallinen tai helpoin keino saada sitä skilzoria. Mutta esim 1/4osa expana tms se voisi jo toimiakin.
Tällä hetkellä odottelen jotain järkevää peliä Wii:lle jotta sitä vois ehkä pelata yksinkin jos sen hankkii eikä vaan partykonsolina käyttää. Minä se atm minusta on koska ne yksinpelit on shaipaa.
Pc:lle Noh on ainakin hyvän näköstä tuo starre2 mutta rts:sät ei oo koskaan olleet se mun "avot" juttuni, mutta täytyyhän sitä kokeilla.
Kyllä se whammer online taitaa silti olla kaikkein odotetuin peli mulle edelleen.
TULEVA Turismo PS3:selle
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 109