Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

[q]frz3n, 20.12.2008 13:32:
Left4Dead *sydän*
[/q]

prkl kun vpd:stä pääsi toi loppumaan
no uv:ksi sit päästään tota pelaa.

Joulupukki toi onneksi uuden ohjaimen xb360:lle ja
Gears of War 2 spessu version, N4S pro street, splinter cell double agent ja 2100 pistettä et saatiin ihan kivasti uutta pelattavaa.

Se mitä jo ollaan alettu odottaa Resident evil 5:sta ja GTA IV:n lisäosaa liveen joka ilmestyyy helmikuussa.

Dead Space odottaa vuoroaan kunhan saan Far Cry 2:sen läpi. Gamestopissa on aika hyvät tarjoukset tällä hetkellä.

"Elokuva on vasta alkua Pandoran maailmaan"

Crackdown ja Splinter Cell:DA. Noita oon aikalailla hakannu 360:lla

no eipä toi nyt niin iso päivitys loppupeleis oo... mut no on siinä tekemistä kyl ku lvl 9 hahmoo 80 + dk :D hehehe grindfest? joo

Supreme Commander ja C&C 3

rFactoria joutuu varmaan ens viikolla vähä testaamaan

Crazy Taxi 2 Dreamcastilla, yksi kaikkien aikojen lempparipeleistäni. Sainpa eilen uuden ennätyksenkin aikaan (24000 ja risat, pistäkää paremmaksi).

tällähetkellä tulee pelattua aikas paljon heroes 5, on aivan mahtava peli *sydän*

Fallout*sydän**sydän**plur**pihkassa**pahis*

[q]AcidR, 15.11.2009 16:34:
Useampi viikko nyt tullu hakattua Aionia. Hakkaa WoWit mennen tullen.
[/q]

Vertaat pvp mmo:ta pve mmo:hon?

burgertime, supermario, wiisports, okami, singstar :D, makos, tetris, wiin wario smooth moves.

Juuh*hymy*

Wiin Zelda aiheuttaa vieroitusoireita - en ole ainakaan pariin viikkoon päässyt pelaamaan. Sormet syyhyää siis kovasti :p

Pelikellossa on nyt n. 30h mutta wii on huollossa ja liian hyvällä todennäköisyydellä laittavat sieltä uuden tulemaan. Pitäneen siis aloittaa sekin peli alusta, kun sen laitteen joskus saa sieltä *toktok*

Dead or Alive 2.. X to the Boxilla.

Loistava etkoilupeli :)

[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*
[/q]
Nää on kyl semmosia pelejä et toi sun "perfectionaalisti" on täyttä sairautta (vaikka tietysti aina pyrin siihen itse *justjoo*), esim ysissä pitäis pelata alle 12 tunnissa Memoriaan asti et saa Steinerin parhaan aseen?
Itellä menossa just FFXII jonka parissa taitaa kulua vielä tovi. It ain´t easy beeing a no-life.

...Toisaalta voisi aloittaa uudelleen mättämään FFVI:ta, jaksoin etsiä kaikki hahmot, kaikki parhaimmat kamikset, aseet ja liikkeet ja korkeimmat levellit enkä sitten koskaan jaksanut mennä loppupomon torniin.

[q]Slim_Jim, 22.3.2007 22:16:
Supreme Commander olisi aikamoinen paukku mutta kun nykyisessä koneessa ei riitä potku yhtään kyseiseen peliin niin tulee vain kaverin edesottamuksia katseltua :(
[/q]

Jep supreme commander on tän hetkinen meikän suosikki. En ees jaksa alkaa hehkuttaa kui vitun hyvästä pelistä on kyse. Jos stradegia ja robotit nappaa ni suosittelen kaikille 10pistettä ja papukaijamerkki!!

[q]Nefertete, 22.3.2007 22:10:
Wiin Zelda aiheuttaa vieroitusoireita - en ole ainakaan pariin viikkoon päässyt pelaamaan. Sormet syyhyää siis kovasti :p

Pelikellossa on nyt n. 30h mutta wii on huollossa ja liian hyvällä todennäköisyydellä laittavat sieltä uuden tulemaan. Pitäneen siis aloittaa sekin peli alusta, kun sen laitteen joskus saa sieltä *toktok*
[/q]

Eikö siinä voi tallentaa muualle kuin itse konsoliin? O_o

O