Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 109
- Seuraava »
Halo 3
StarCraft II
Portal
Team Fortress 2
[q]ALIEN, 1.9.2007 23:48:
---
hiski, 1.9.2007 23:12:
ilmestyy 2008 keväällä :p
---
....and?
[/q]
Siis eihän siitä mitään mieltä ole vielä voinut siinä tapauksessa olla?! Vai menikö multa jotain ohi? Betakin tulee vasta loppuvuodesta, jos tulee..
[q]ALIEN, 1.9.2007 23:48:
---
hiski, 1.9.2007 23:12:
ilmestyy 2008 keväällä :p
---
....and? Olisko sit Beta kyseessä? Mut anyway itse pelistä kaapattu matsku näytti todella herkulta :)
[/q]
lisäsit betan vasta later. Eli ei betaa vielä.
Mutjoo, tod näyttää herkulle ja syyhyttää kans omia näppejä todella pahasti toi ja on 100 % varma ennakko-osto omalla kohdalla :)
Just shoot me. http://www.bigfatawesomehouseparty.com/
Joskus leikityttää=)
[q]hiski, 1.9.2007 23:55:
lisäsit betan vasta later. Eli ei betaa vielä.
Mutjoo, tod näyttää herkulle ja syyhyttää kans omia näppejä todella pahasti toi ja on 100 % varma ennakko-osto omalla kohdalla :)
[/q]
ÄH, moon taas ihan yössä. Muikku meinas et sitä "kuumottaa", eli on hankkimassa jne... >_>
Samma här, vittu zergiä naamaan! No ei, kyl Terranit ja Protossit ovat mun juttu lol :D
Bioshock. Erehty pelaamaan muutaman tunnin, niin harmittaa, kun ei omista xbox 360:Sta.
[q]Jimmyfi, 2.9.2007 01:37:
Half-life 2 ep2 himottas mutta hitto se on tungettu orange boxiin mitä en tule ostamaan.
[/q]
se tulee kyllä erikseenkin.
Toi orangeboxihan on loistava siinähä tuli tf2, Portal, ep2 ja vielä ep1. lisäksi orangeboxista tulee nextgen konsoli käännökset ^^
[q]Andy Humble, 2.9.2007 12:20:
---
T0mbstone, 2.9.2007 12:09:
Bioshock. Erehty pelaamaan muutaman tunnin, niin harmittaa, kun ei omista xbox 360:Sta.
---
PC!?
[/q]
No way. Tykkään ennemmin, että peli on optimoitu tarkasti määritellylle raudalle ja se pyörii sulavasti ilman mitään säätöä. Eikä erityisemmin innosta investoida uusiin peleihin sopiviin, kalliisiin purkka näytönohjaimiin/koneeseen. Hyvän näytönohjaimen hinnalla saa jo ostettua konsolin. Konsolilla käyttöikä on vielä hieman pidempi.
SMB2
en tiedä kuuluuko tänne mutta:
onko kellään muulla skyrim:ä pelatessa(xbox360) veikauksia lukea tekstejä?(liian pientä tuheroa kaikki)? ja mitä tälle voi tehdä?
pikaisesti googlettamalla jollain muulla on samankaltainen ongelma
http://www.gamefaqs.com/boards/615803-the-elder-scrolls-v-skyrim/61102664
Nethergate: Resurrection
Spidersoftin ropet on kivoja kevyitä pelejä. Tässä kyseisessä seikkaillaan vuoden 60AD Britanniassa joko roomalaisina tai keltteinä. Eri lähtökohdista kehittyy kuin kaksi eri seikkailua, vaikka yhtymäkohtiakin on.
Ainoana huonona puolena täytyy valittaa joka eri peliin tungetuista puhuvista ihq-hämähäkeistä.
Modern Warfare 3 @ PS3, k/d ratio vähintään 3, yleensä ^_ ^
Nonii, HL2 modi "Fortress Forever" julkaistu.
Pitänee imaista ja kokeilla onko mistään kotoisin.
Need for Speed: The Run [Xbox 360]
onko ostamisen arvone peli? Oon miettiny pelin ostoa mut NFS Most Wantedin takia harkitsin, ja mikäs se toiseks uusin NFS oli, seki oli huono
Battlefield 3 pleikkaril <3 Jos kukaa muu pelailee samaa peliä ni pyytäkää kaveriks, nicki on Dogzterr :)
Ja Midnight Club LA on yks parhait pelejä mitä oon pelannu.
Ja toho Skyrim asiaa voisin neuvoa et ehkä telkkarin kuvasuhdetta tai muit asetuksii venkslaamal vois onnistuu, taikka sitte ongelma voi olla telkkaris tai piuhas, ainkaa pleikkari kolmose pelei ei oikee nää pelailla kuvaputkitelkkaril, pitäs olla hd-telssi+hdmi-piuha
kaverien kaa tullut nyt illanistujaisissa hakattua aika ahkerasti amiga-emulaattorilla vanhaa kunnon -92 Pinball Fantasies
Skyrim ja Legend of Zelda: Skyward Sword vie suurimman osan ajasta..
---
---
onko ostamisen arvone peli? Oon miettiny pelin ostoa mut NFS Most Wantedin takia harkitsin, ja mikäs se toiseks uusin NFS oli, seki oli huono
Pelistä samoilla linjoilla a:n kanssa että on tämä tällänen ns. putkijuoksu. Itse taas pidän just tämän tyyppisistä autopeleistä missä on hieman tarinaa. NFS Most Wanted on itseasiassa viimeisin mitä itsekin olen pelannut tästä NFS-sarjasta. Kun siihen vertaa niin onhan The Run huikee parannus kaikinpuolin.
Law & Order :D
Ja vähän överi MGS miekkaleikkelyäksöniä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 109