Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

gta4, jokunen ilta menny suht mukavati ton parissa <3
fifa 08:sia on tullu kans hakattua viimeaikoina suht paljo.

No niin, oon viimeset pari päivää hakannu silmät veressä tota AudioSurfia ja on kyllä todettava et se on paljo parempi ku Guitar Hero sun muut schaiberit. Tosin jotkut junkka ja psyke biisit on täysin mahdottomia vetää "puhtaana" läpi.

"Ricksurf'd"

[q]Squeeky, 18.2.2008 07:43:
---
Septique, 15.2.2008 13:53:
Tota pelaileeks kukaan tf2 enempi et osais kertoa et onko se kannattava ostos?

---

On se ihan hyvä peli. Ei kuitenkaan mitään mullistavaa sen alkuperäisen jäljiltä...
[/q]

Jos olet ostamassa Orange Boxia niin se on kannnattavaa. Itse en omista, mutta lainasin kaverilta. Toissapäivänä pelasin kaikki yksinpelikampanjat läpi siitä :D
Ja herkkua oli! Varsinkin Half-Life Episode II:sessa oli mukavan haastava lopputaistelu.

Nyt syyhyttää Episode III ja StarCraft II sekä vähän Command&Conquer Tiberium Wars: Kanes Wrath.. ja lisätään vielä Tiberium -fps peli.

[q]Aidrian, 14.2.2008 01:05:
C&C 3:sta on tullu myllytettyä ja skirmishiä kuritettu olan takaa.. kohta alkaa se ihmispelaajien höykytys*super*
[/q]

Mulla se aina jää tohon vaiheeseen :D

[q]alek száhala, 21.1.2008 21:25:
Asensin just Aliens versus Predatorin, mutta väittää ettei oo tarpeeks näytönohjainmuistia luulis että 7 vuotta vanhalle pelille riittäis 512 megaa.

Edit: Läppärissä toimii. Taitaa NVIDIA kusasta.
[/q]

Helmi peli. Aikoinaan tosi jännä.

AvP2 on muikea LAN-peli. Pelattiin sitä laniporukalla muutamia kuukausia sitten ja iski kyllä (edelleen) tosin hyvin. Graffat ei nyt ole sitä huippuluokkaa nykyisiin verrattuna, mutta peli vain toimii.

Helmiä pelimuotoja:
Predator vs mariinit - pelkästään predatorina saa tapoista pisteitä ja se joka listii predatorin muuttuu sellaiseksi ja edellinen takaisin mariiniksi.

Alien vs mariinit - 1 aloittaa alienina ja muuta mariineina, aina kun alien listii mariinin se liittyy alieniksi. Kunnon meiningit, kun kaikki mariinien pelaajat koordinoi yhdessä puolustuspaikan ja sitten alkaa hirvee huuto, tulitus ja paniikki kun alien vilahtaa jossain katossa. Ah, good times.

oottelen että pääsen pelailemaan hellgate londonia witoutbreins <3

WoW, jo kohta parin vuoden ajan..

[size=24]UFO[/size]: Enemy unknown

Patapon herättää kyllä mielenkiintoa kovasti. Sitä odotellessa.

[q]Luppis, 15.2.2008 13:35:
Jotain odottamisen arvoista:
Räiskintä:
Army of Two
Rainbow Six: Vegas 2
Gears Of War 2 & 3
Duke Nukem Forever (Hail to the king, baby!)

Seikkailu:
GTA IV
Assasins Creed 2

Roolipelit:
Fallout 3
Deus Ex 3 (eivät kuulemma kuse sitä niinkuin kakkosta)
Dragon Age - Biowarelta tuleva Baldur's Gate -pelisarjan manttelinperijä
Mass Effect 2 & 3

MMORPGt:
Star Trek Online (edit: Ilmeisesti ovat keskeyttäneet devaamisen)
Warhammer 40K: Online
Warhammer Online: Age of Reckoning

"Urheilu":
Blood Bowl
Soul Calibur IV (http://www.gametrailers.com/player/29550.html lopussa kiva ylläri, älkää lukeko sivun tekstejä)
Street Fighter IV
[/q]

huh on kyl tiukka toi Soul Calibur 4 traileri, melkein ton takii pitäs ostaa ps3. "But the swords may have met their match *khhhhhhhhh*" <3

Ainiin, Remedyn Alan Wakea ollaan tässä jo hetki ooteltu. Eipä oo näkyny.

Olen addiktoitunut freerice.comin sanapeliin. En vain pääse leveliä 40 korkeammalle. :-( Kannattaa pelata, menee vielä vähän hyväntekeväisyyteenkin. Itsellä kertyi ensimmäisellä pelisessiolla (tosin pidin sitä monta päivää auki) jo melkein 20 000 riisiä. :-P

kyllä! Dragon age on kaikkea sitä missä nwn2 epäaonnistui, mutta silti säilyttämällä sama pelifiilis.

+

Peli näyttää hyvältä
Kaikki dialogiat on animoitu ja ääninäytelty
Elokuvamainen
Paljon pelattavaa
Ladattavissa lisämateriaalia
Toteutettu ensin PC:llä ja käännetty vasta sitten konsoleille. Tämä näkyy tehokkailla koneilla pelatessa pätkimättömänä silmäkarkkina

-

Elämä menee
Ei D&D ruleja
ei aliagmentteja eikä intelligentin puuttumisen vaikutusta puheisiin (pilkunviilausta )

Guild wars ja odotampa gw2sta :)

Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).

just tuli vedettyä mass effect läpi.. en oo ikinä pelannu noin koukuttavaa peliä. koko pelin ajan tuntu että kattoo jotain hyvää scifi leffaa minkä tapahtumiin voi kaikenlisäksi ite vaikuttaa.
kiteytettynä ehkä paras peli mitä oon koskaan pelannut uhhh

[q]hrdkvr, 9.11.2009 11:47:

Ei D&D ruleja
[/q]

Miks tää ei o plussa-sektorilla :D

[q]Ober, 6.7.2008 13:55:
just tuli vedettyä mass effect läpi.. en oo ikinä pelannu noin koukuttavaa peliä. koko pelin ajan tuntu että kattoo jotain hyvää scifi leffaa minkä tapahtumiin voi kaikenlisäksi ite vaikuttaa.
kiteytettynä ehkä paras peli mitä oon koskaan pelannut uhhh
[/q]

Mulla ei oo tohon muuta lisättävää kuin et oon täysin samaa mieltä

[q]REivaaja, 6.7.2008 14:22:
---
Encoder, 6.7.2008 13:40:
Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).

---
Aika jännä et saat pelistä noin pitkäikäisiä kiksejä. jotenkin se lauta on niin rajoittunut alusta taktikoinnille. Shakki on kivempi peli, mutta eipä niitä pelaajia löydä mistään... No netissä, mut ei se oo yhtään sama.
[/q]

Hyvin diablo 2:kin on 8v ihmisiä koukuttanut. Itse asentelin sen just ja tuli kyl hämäriä viboja. Suht rumahan se on nykystandardein, mut voishan tota viel pikkasen pelata viakka kaksin co-oppina.

O