Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 109
- Seuraava »
Uuh, harmi ettei tule pyöriin mun koneella :(
Enivei, tuli hommattua tuo Dragon Age Origins, ja oon kyl niin koukussa
ettei mitään rajaa. Tiesin kyl vanhana NeverwinterNights-hörhönä, että peli
tulee kolahtaan meikäläiseen, mut... :D
League of Legends taas. Rupee vaan vähän sapettamaan tää häviäminen Pysy vielä toi 2:3 -voittosuhde aika pitkään mut nyt näyttää heikolta.
DEFEAT
DEFEAT
VICTORY
DEFEAT
DEFEAT
DEFEAT
DEFEAT
DEFEAT
DEFEAT
DEFEAT
...
---
Dragon Age 2 -trailer out!
http://dragonage.bioware.com/da2/
---
Uuh, harmi ettei tule pyöriin mun koneella :(
Enivei, tuli hommattua tuo Dragon Age Origins, ja oon kyl niin koukussa
ettei mitään rajaa. Tiesin kyl vanhana NeverwinterNights-hörhönä, että peli
tulee kolahtaan meikäläiseen, mut... :D
Osta PS3 ;)
mut tosiaan on kyl turhan koukuttava peli, jäi sosiaalinen elämä vähille ton ilmestymisen aikaan.
looking good.
Fallout 3. Yksi parhaita pelejä mitä pelannu. Hemmetin hyvä!
[q]ezzy, 29.1.2009 16:34:
---
Stuge, 29.1.2009 13:49:
Fallout 3. Yksi parhaita pelejä mitä pelannu. Hemmetin hyvä!
---
Mä en kyllä mitenkään tajua ton aiheuttamaa kohua. Kaveri pelas lisäosankin tossa 3h:ssa läpi ja se sisälsi lähinnä kaikkea mikä oli paskaa tuossa orkkisfalloutissakin, putkijuoksu-fps:ää...
[/q]
Putkijuoksu?! No on niissä vaulteissa joo mutta sehän on hiekkalaatikko peli muuten?
Tänään oli Steamissa KotOR ykkönen alennuksessa, 2,25e. Oli ihan pakko ostaa, kun aikanaan jäi syystä tai toisesta kesken. Ihan ygös-peli vieläkin, taattua BioWare-laatua, eli suomeksi sanottuna: olen ihan koukussa. Toivottavasti ehin pelata ton ennen kuin New Vegas ja noi pakolliset urheilupelit ilmestyy, ja Kirby. :D
SC2 pelaaks jengi tätä? mikä on suosikkitaktiikka?
Kovasti oottelen Fallout New Vegasia.
Halo Reach tällä hetkellä pyörii asemassa mutta pelikaverit vaan puuttuu tuonne co-op meininkiin.
The Legend of Zelda - Skyward Sword
tuli jo tilattua ennakkoon.. Twilight princess oli niin helmi, ettei tätä voi jättää väliin.
Aaaaaaaaaaaaah about 3 viikkoo vielä niin Fallout tulee <3
massiivinen vitutus kyl et kaikki pelit tulee taas samaan aikaan ja kesällä ei tullu yhtään mitään. ihan hetken sisällä tulee cod: black ops, assasssins creed: brotherhood ja fallout: new vegas. millä vitulla sitä pystyy päättämään mitä noista pelais? pitäs kuitenkin jaksaa käydä töissä ja tehdä muutakin.
---
massiivinen vitutus kyl et kaikki pelit tulee taas samaan aikaan ja kesällä ei tullu yhtään mitään. ihan hetken sisällä tulee cod: black ops, assasssins creed: brotherhood ja fallout: new vegas. millä vitulla sitä pystyy päättämään mitä noista pelais? pitäs kuitenkin jaksaa käydä töissä ja tehdä muutakin.
---
13 peliä kesken ps3:lla, niin päätös on EI MITÄÄN :D Harmittaa ettei o tarpeeks kiinnostusta pelata, niin mikään ei etene. Pitäis vaan olla tarpeeks mukaansatempaavia moninpelejä co-opilla mulle.
Borderlands ja Lost planet 2 vois olla pari mitä vois harkita. Oliks Ass. Creed 2:ssa moninpeli?
ei oo AC2 moninpeliä. itsellä tällä hetkellä Darksiders kesken muttei tuo oikein napannut. Dantes Infernoa en ole ees ehtinyt aloittamaan. Borderlands oli hyvä peli ensimmäiset 20 tuntia mut sit seki jotenkin jäi kesken enkä saanut pelattua loppuun asti.
13 peliä kesken ps3:lla, niin päätös on EI MITÄÄN :D Harmittaa ettei o tarpeeks kiinnostusta pelata, niin mikään ei etene. Pitäis vaan olla tarpeeks mukaansatempaavia moninpelejä co-opilla mulle.
Borderlands ja Lost planet 2 vois olla pari mitä vois harkita. Oliks Ass. Creed 2:ssa moninpeli?
---
Tosta olis kohta tulossa jatko-osakin. Itse en jaksanu vanhalla raudalla pelata orkkista kovinkaan pitkälle vaikka kyseessä olikin nautittava peli. Karmivat spellit ja inventorysäätö oli kyllä perseestä. Mut hieno ilmapiiri
Kuulema tässä Enhanced Editionissa on parannettu inventoryä, lukeepi takakannessa. Saas nähdä sit, kun rupeaa pelaamaan.
---
---
Tosta olis kohta tulossa jatko-osakin. Itse en jaksanu vanhalla raudalla pelata orkkista kovinkaan pitkälle vaikka kyseessä olikin nautittava peli. Karmivat spellit ja inventorysäätö oli kyllä perseestä. Mut hieno ilmapiiri
---
Kuulema tässä Enhanced Editionissa on parannettu inventoryä, lukeepi takakannessa. Saas nähdä sit, kun rupeaa pelaamaan.
Jep, siinä oli parannettu palautteen pohjalta about kaikkea, varsinkin latausaikoja. Tosin pelin julkistuksesta on jo niin paljon aikaa että tuskin se nykykoneilla ongelma on. Vois itsekin poimia kyl ton jostaki :P
Tänään putosi luukusta peli, joka on aikanaan mennyt multa ihan ohi, mutta monet puhuneet hyviä juttuja, eli The Witcher (Enchanced Edition). Nyt vain pohtimaan, että milläköhän ajalla tätä ehtisi pelata. :P No, pysykööt instaamatta ainakin vielä hetken, kunnes saan pari peliä "alta pois". :) Tää peli rupesi myös sen takia syyhyttämään, koska kakkonen on tuloillaan ja se näytti sangen hyvältä.
Tänään putosi luukusta peli, joka on aikanaan mennyt multa ihan ohi, mutta monet puhuneet hyviä juttuja, eli The Witcher (Enchanced Edition). Nyt vain pohtimaan, että milläköhän ajalla tätä ehtisi pelata. :P No, pysykööt instaamatta ainakin vielä hetken, kunnes saan pari peliä "alta pois". :) Tää peli rupesi myös sen takia syyhyttämään, koska kakkonen on tuloillaan ja se näytti sangen hyvältä.
Minecraft, kohtuu koukuttava peli
http://www.youtube.com/watch?v=4bh4EexJO4I
--- tomii
Jep, siinä oli parannettu palautteen pohjalta about kaikkea, varsinkin latausaikoja. Tosin pelin julkistuksesta on jo niin paljon aikaa että tuskin se nykykoneilla ongelma on. Vois itsekin poimia kyl ton jostaki :P
Itselleni samainen edition tippui postilaatikosta viime viikolla. Jonkin verran tullut pelattua ja se inventory on kyllä paska, vaikka ei pelaamista pahasti haittaa. Itse kun olen roolipelejä pelannut pienestä pitäen, niin tottunut siihen suureen tavaran ja rahan määrään peleissä. Toki se on mukavaa vaihtelua, että pelissä on noinkin pieni ja mitätön "selkäreppu", mutta ottaa päähän siinä vaiheessa kun tarvitsisi useampaan koloon rahaa ja paljon.
Minulle tämä on ensimmäinen kerta Witcherin parissa, joten en tiedä paljonko ovat muutokset vaikuttaneet pelattavuuteen, mutta nyt ainakin pyörii hyvin ja pelaaminen on nautittavaa. (Ainoa mikä piti lähes heti hakea oli no-dvd patchi, kun sitä ei näyttänyt levyllä olevan maininnasta huolimatta > loppui ne vähäiset, lähinnä dvd-aseman kunnosta johtuvat, kaatuilut saman tien.)
ps. Ezzy: play.com
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 109