Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Kuukauden oon ollu WoW:sta erossa, niin näitä
on tullut pelailtua:

- Battlefield 2

- Diablo 2

[q]Diablo 2
[/q]
kuolematon peli mikä sykkii myös mun sydämmessä..

[q]KiimanenKurre, 11.6.2008 05:34:
---
Diablo 2

---

kuolematon peli mikä sykkii myös mun sydämmessä..
[/q]

Kuin myös. Juuri asennuksessa virtuaalikoneen kautta. ^^

Speedball. Silloin joskus syyhytti :)

[q]Epicuros, 14.6.2008 17:05:
Speedball. Silloin joskus syyhytti :)
[/q]

ui ui, toi oli aivan loistava ! ! !
Pelattiin tuota aikoinaan ihan innoissaan amiga 500:lla, sen verran tuli silloin pelattua ettei varmaan vieläkään kukaan tahtoisi pärjätä mulle :D

Pitääkin varmaan paikallistaa tuosta jokin versio interwebin uumenista..

[q]Dementation, 14.6.2008 17:33:
travian vie taas paljon aikaa.
[/q]

jep...

Farm Town :D

Jaaha, nyt ois boxi ostettu ja pitää käydä ennakkotilaa Fallout 3 kyl Edellisten versioiden parissa on tullut eräitä tunteja vietettyä.
Boxin kylkeen ostin Splinter Cell, Double Agentin. Aika hieno peli myös. Koukuttaa kyllä ja hyvin tehty :P

[q]Verottaja, 10.8.2009 01:19:
Diablo 3:a odotellessa voi yrittää tätä:
D2: naked-ironman-hardcore-tristram

:D
[/q]

voi jeesus :D

[q]JasoX, 14.7.2009 19:31:
bg1+totsc+bg2+tob+megamod compilation =)
[/q]

Just alotettiin tossa kaverin kanssa BG2 kaksinpeli, tarkotuksena lähinnä tehdä tuo mahd helposti ja nopeesti, eli kensai/mage ja cleric/ranger. Aika overkilliä ollu, nyt Underdarkissa ja about 4M exp per äijä.

Menny kanssa sooloprojekti tässä vikat 6 vuotta, SoA soolottu corella:

- f/m/t
- blade
- beast master
- stalker *sydän*
- cleric/ranger
- berserker/cleric
- sorcerer (kesken)
- assassin
- barbarian (kesken)
- undead hunter
- shapeshifer
- swashbuckler/cleric

Soa+ToB:

- blade
- sorcerer
- cleric/ranger
- assassin
- f/m/t

Tactics-modia käytetty osassa, mm. f/m/t (paikoin ihan sadistisen vaikee).

uusia pelejä ootellessa on taonnassa HL2 - sarja.. *sydän*

Dj Hero :P

en tiedä kuuluuko tänne mutta:

onko kellään muulla skyrim:ä pelatessa(xbox360) veikauksia lukea tekstejä?(liian pientä tuheroa kaikki)? ja mitä tälle voi tehdä?

Fallen earth on Wowia tuplasti kivempi peli. Kuhan saadaan serverit ja peli kunnolla käyntiin, niin tästä voi tulla pitkäkestoisempaa mähinää kuin Wowi, johon kyllästyin aika nopeesti.

2x4:llä on hauska mätkiä bandiitteja turpaan.

Mirror's Edge ^^

N the Game on aika helvetin koukuttava. Kyseessä siis yksinkertanen 2D tasoloikka/puzzle/äksönpeli, missä pelaaja ohjaa sellasta tikku-ukkoninjaa läpi tasojen, hyppii seinillä, kerää kultaa, välttelee vihollisia jne.

Peliä voi pelata myös selaimella esim täällä.

Muy bueno

Varoitus: Aiheuttaa riippuvuutta. Jotkut hankalammat tasot myös aggressioita :)

[q]
Tomb Raider - Underworld

-Julkaisu ümmärtääkseni Marraskuussa 2008
[/q]

Julkaistiin siis muille alustoille paitsi PS2:lle. PS2 julkaisu siirtyi 31.01, mut eilen oli emailiin tipahtanut viesti, et tilaamanne tuote on postitettu. Pitäisi siis olla postilaatikossa huomenna. Ilmeisesti ennakkoon varanneille ilmaantuu paria pvää aikaisemmin. Tai, no en mä ole käynyt katsomassa, josko sois jo jo tipahtanut kaupan telineeseenkin. Mut anyway huomenna, huomenna..

[q]WiljamiDzay, 10.10.2007 09:24:
---
Zeratul, 9.10.2007 23:15:

Jos pyydät kiltisti voin tuoda StarCraftin +lisäosan lainaan?
Toi WC II himottais itteäki, mut kovasti on ongelmia yhteensopivuuden kanssa ku on nii vanha peli, en oo parillakaan yrittämällä saanu toimii kunnolla. :(

---

Oletko koittanu DosBoxin kanssa? Mulla ainakin toimii XP:n alla todella hyvin sillä emulla (taitaa toimia jotenkin myös VMDSoundin kautta mut sillon ei toimi musiikit tai jtn...)
[/q]

Jep, itsekin olin ehdottamassa juuri DOSboxia. Toimii oikein muksasti mulla ja sen kanssa on tullu pelattua ainakin Little Big Adventure 1:stä ja 2:sta. Myös Scorched Earthia on tullu tahkottua aika urakalla Pitänee vielä kaivaa jostakin netin syövereistä vanhat kunnon Commander Keenit ja Cosmo (tjsp?)!

[q]Avangion, 23.1.2009 12:04:
Fallout 3 syyhyttää niin pärhanasti, ettei tekisi mieli olla töissä.

Sen verran uponnun siihen maailmaan, että huomasin muutama päivä sitten katsovani maassa kruunukorkkia ahneesti.
[/q]

Mäkin meinasin laittaa siivotessani pullonkorkit taskuun jo.

~40 tuntia peliaikaa alla, kohta levelin 20 Saint pelattavana, oma Megatonin talo alkaa täyttymään kaiken maailman roinasta ja silti tuntuu etten ole pelannut tosta pelistä kuin mikroskooppisen pienen osan.

Älypään Mahjong.*hih* Sitä on nyt tässä viikon verran töissä pelailtu, kun ei oo hommia, ja vielä olis 4 viikkoa edessä ennen lomautusta... No mikäs tässä, palkka juoksee, vaikka ehkä kyl hieman turhauttavaa.*nauru*

O