Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]whispering, 14.10.2008 17:52:
---
Optik, 14.10.2008 17:40:
Virtalähteeksi en suosittelisi alle 450-500 Wattista
---
http://www.silentpcreview.com/article265-page1.html
Viimiseltä sivulta:
"Looking at the total power draw alone, it would appear that all of our systems could easily be handled by a 300W power supply. "
[/q]
Tuo piti ehkä paikkaansa vuonna 2005 kun tuota on kirjoitettu, mutta ei enää nykypäivänä.
Näytä mulle sellanen kone, missä on Dual tai Quad-core prossu ja esim Radeon HD 4850 kiinni 300 Watin virtalähteessä, niin minä näytän koneen joka hyynähtää, kaatuilee ja jumii heti kun koneessa pyörii muutakin kuin pelkkä käyttis.
[q]Optik, 14.10.2008 18:13:
Tuo piti ehkä paikkaansa vuonna 2005 kun tuota on kirjoitettu, mutta ei enää nykypäivänä.
Näytä mulle sellanen kone, missä on Dual tai Quad-core prossu ja esim Radeon HD 4850 kiinni 300 Watin virtalähteessä, niin minä näytän koneen joka hyynähtää, kaatuilee ja jumii heti kun koneessa pyörii muutakin kuin pelkkä käyttis.
[/q]
Micro Bitti 10/2008:
Peli-PC (Intel E8400, GF 8800GTS, 2 GT, Antec Neo Power 500W)
keskivertovirrankulutus: peruskäyttö (s-posti, surffaus) 122W, 3DMark 180W
Tosta oli kans isompi artikkeli noista virtalähteistä, voisin yrittää löytää sen...
Edit: niin ja puhun siis perus pelikoneesta jota ilmeisesti ollaan hakemassa, en mistään tupla näyttis härpäkkeistä.
[q]whispering, 14.10.2008 18:26:
---
Optik, 14.10.2008 18:13:
---
Micro Bitti 10/2008:
Peli-PC (Intel E8400, GF 8800GTS, 2 GT, Antec Neo Power 500W)
keskivertovirrankulutus: peruskäyttö (s-posti, surffaus) 122W, 3DMark 180W
Tosta oli kans isompi artikkeli noista virtalähteistä, voisin yrittää löytää sen...
Edit: niin ja puhun siis perus pelikoneesta jota ilmeisesti ollaan hakemassa, en mistään tupla näyttis härpäkkeistä.
[/q]
Musta tuntuu et olet sekoittanut puurot ja vellit keskenään.
Nuo tehot on mitattu 230 voltin jännitteelle jonka kone imee seinästä, ei sille teholle minkä komponentit imee virtalähteestä kuormitettaessa. (+12v, +5v, +3,3v jne).
Todennäköisesti pihtivirtamittarilla mitattu ampeerit ja muunnettu wateiksi koneen sähköjohdosta, mikä sinänsä on sähkönkulutuksen yleiseen mittaukseen ihan jees, mutta virtalähteen toisiopuolen ulospäin antaman tehon vaatimuksien laskemiseen ei toimi.
Lukaisepa tämä artikkeli ihan ajatuksen kanssa http://www.tomshardware.com/reviews/pc-power-supplies,1664.html
Dragon Age Origins
Kokeilin tossa alkuyöstä Battlefield Heroes. Helkutin hauska*nauru* Jaksan pelata varmaan pari päivää.
no täl hetkellä ehkä ainoastaa Little Big Planet mikä tuli hommattua myöhään ilmestmiseen nähden (piti eka purnata ett mikäs tää nyt on).
Ei ehkä syyhytä sormia, ehkä enemmän jalkoja Dancing stage supernova 2 "ps2"
STREET FIGHTER IV !!!
PClle hommasin kun en vielä PS3sta omista, näppiksellä hieman kikkailua noitten combojen kanssa
Komian näkönen on, piirtojälki erinomaista ja ISO plussa hahmojen naamoista, erittäin hupaisan näköisiä esim. jos tulee mavaa naamaan :D ja muutenkin jäi sellanen fiilis, että tekis mieli pelata vielä lisää vaikka saikin pataan suhteellisen paljon (ainakin loppubossiltax10). Noooh, pitää kaverilta lainata padi niin kattoo sitten miten homma sujuu.
Shoryuken!
ratchet & clank - crack in time tulossa postissa:D ja Dragon Age tulee loppuviikosta voivoivovivoivow!
kaipa se on tämä borderlands jota nytkin tulee enemmän ja vähemmän rytkyttyä.
Fallout 3! Vaikkei olekaan yhtä hyvä kuin edellisosat, niin tämä on koukuttanut mut nyt todella pahasti. Ja vielä pitäis löytää aikaa työlle ja muillekin harrastuksille/aktiviteeteille..*igor*
Football Manager 2010 ja Tales of Monkey Island
[q]Saarre, 21.11.2008 09:14:
Two Worlds..
rasittavan vituttavan ärsyttävät dialoogit ja ääninäyttelyt, mut silti ihan koukussa tähän ritariropeen, Lääniä riittää missä ravata ja teilata toinen toistaan idioottimaisemman näkösiä örkkejä.
[/q]
oli kyllä helvetin kova peli, lopussa rupesi vähän tökkimään mutta kannattaa ehdottomasti pelata loppuun asti!
Football Manager 2010 ja PES2010, näiden parissa menee luppoajat kuin siivillä :)
kivaa ollu seurapelinä paukutta Rag Doll Kung Fu peliä pleikkarilla. Ostettu playstation storesta muistaakseni kympillä. Hauska
[q]Jimmyfi, 2.11.2009 07:59:
Dragon Age tulee loppuviikosta voivoivovivoivow!
[/q]
Sama juttu... tietää mitä tulee tehtyä ainakni ensi vkloppuna. Pitää varmaan ostaa tyttöystävälle vaikka kukkia ja jotaan kivaa, koska mä oon varmaan ensi pe-su (ja siitä eteenpäinkin, koska tuskin tota tulee vklopus hakattua läpi) aika paska poikaystävä. :D
Piiiiiiiiitkästä aikaa tuli hommattua PC-peli, eli Torchlight. Kiva peli tollasiin "nollat taulussa" pelailuhetkiin. Mut ei voi kyl paljoa pelata kerralla, kun alkaa jo tuntumaan se yksi syy miksen enää oikein jaksa pc:llä pelata, eli niskat ja hiirikäsi ei saa ansaitsemaansa lepoa duuniviikon asettamaan rasitukseen. :/ Mun mielestä kaikkiin peleihin joutaisi tekemään padi-tuen, vaikka se olisikin pelattavuudeltaan paskempi. Tota Torchlightiakin vois ihan siedettävästi pelata padilla (nyt hiirinaksuttelupuristit putoilee tuoliltaan roflailemaan ;). :) Toivonkin, että noi Blizzardin "aiotaan joskus kyllä tehdä konsolipelejäkin" -heitto viittaisi siihen, että Diablo 3:sta tulisi myös konsoliversio.
saatanan spore kun on niin koukuttava... sitä nyt pelänny jo mutaman päivän ja ei vaan pääse siitä eroon mitenkään.... ihunia otuksia löytyy joka lähtöön*hihu*
Star Wars: The Old Republic
trailer
Joskus sit..
[q]alek szahala, 28.4.2008 02:08:
Diablo II @ bnet Onhan tota jo 8 vuotta ruimittu.
[/q]
Lol, sama täällä. Alotin taas viikonloppuna ja nyt jo pikkusen koukussa. Tosin vain omalla servulla, lisenssiavain on hukkapiilossa ;<
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 109
- Seuraava »