Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]sapeli, 9.1.2009 21:30:
Jee, Spore!
[/q]
Mäkin haluun
Meillä samppu pelaa 24/7 Left4Dead peliä xb360 lives..
Hyvä kun saa miehen nukkumaan ja syömään.. prkl pelit..
Itse oon koukahtanu nyt ihan nettiin http://www.arcade.fi just sopivan pituisia pelejä kun muksu nukkuu
team fortress 2 teki comebackin omaks suosikiks nyt ku fallout 3 o jyystetty.
Fallout 3 syyhyttää niin pärhanasti, ettei tekisi mieli olla töissä.
Sen verran uponnun siihen maailmaan, että huomasin muutama päivä sitten katsovani maassa kruunukorkkia ahneesti.
Temppu
God of War 3!
[q]Jimmyfi, 10.1.2009 08:43:
God of War 3!
[/q]
kyllä, muna pystyssä odotan tota. "In the end.... there will be only chaos."
Cod 4 hakattu lävitse. Alun hyvyydestä johtuen loppupuolen armoton putkijuoksentelu oli kyllä tosi pettymys.
Seuraavaksi gtaiv.
[q]Wolverine, 10.1.2009 08:57:
---
Jimmyfi, 10.1.2009 08:43:
God of War 3!
---
kyllä, muna pystyssä odotan tota. "In the end.... there will be only chaos."
[/q]
Itseeni vähän vituttaa toi kun sony julkas pari osaa pelistä jollekkin fakin puhelimelle ja sit psp:lle viel sellasen osan jos selvis sen päähenkilön historiaa... Prkl
liian monta peliä kesken !! wiillä metroid prime kokoelma, new super mario bros.. ps3:lla vaikka mitä, fat princess, wipeout hd, tekken 6.... etc. :D
[q]Chainboy, 3.12.2009 19:31:
liian monta peliä kesken !! wiillä metroid prime kokoelma, new super mario bros.. ps3:lla vaikka mitä, fat princess, wipeout hd, tekken 6.... etc. :D
[/q]
noi metroid primet on kyl parhaita. heti zeldojen jälkeen paras pelisarja ever. kun uus zelda ilmestyy wiille niin on varmaan pakko hankkia se bundle <3
[q]Avangion, 30.1.2009 12:28:
---
ezzy, 29.1.2009 16:34:
Mä en kyllä mitenkään tajua ton aiheuttamaa kohua. Kaveri pelas lisäosankin tossa 3h:ssa läpi ja se sisälsi lähinnä kaikkea mikä oli paskaa tuossa orkkisfalloutissakin, putkijuoksu-fps:ää...
---
Anchoragesta en voi sanoa mitään, kun ei ole käytännön kokemusta. Nätiltä näyttää kuvissa.
Mutta hassua kutsua putkijuoksuksi peliä, jonka voi pelaa läpi taistelematta, taistellen tai jotain siltä väliltä ja jossa suurimman osan asioista voi tehdä niin monella tapaa, jättää tekemättä.
Joitain kohtia on, joissa ei voi tehdä valintaa (tai ainakaan montaa), mutta eikö sellaisia tilanteita tule elämässäkin joskus vastaan?
Ainakin vähemmän on putkijuoksua kuin yleensä peleissä.
Temppu
[/q]
Jospa luettais ne postaukset eikä vaan niitä osia mitä halutaan. Lisäosa oli siis kuulemma sitä mikä oli orkkiksessa huonoa, eli ne putkijuoksuosuudet siitä ja se fps-osuus muutenkin. Läpät oli kehnoja ja huumori kuulemma kateissa. En vaan yksinkertaisesti viihdyttynyt orkkis fallos3:sta. Simppeliä. Petyin. fps:t ei vaan o mitenkään mun kuppi teetä ja musta sen olis pitänyt voida jättä käyttämättä, jos haluis pelata vuoropohjaisena pelkästään.
yay, verkkokauppa ilmoitteli, että affenanmaalta lähti postiin uncharted 2
[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*
[/q]
9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!!
[q]ezzy, 8.8.2008 17:44:
---
GrimsouL, 5.8.2008 02:22:
Age of Conan
kuhan saisi asennettua koneelle.. ongelmia ongelmia!!
---
Ei kannata...
[/q]
AoC = Fail? :O
Päädyin testaamaan taas warhammer onlinea ja yllätyin kuinka paljon peli on muuttunu hyvään suuntaan. UI lagit on poissa, AI on tehty järkeväks, serverimigraatio paransi kaikki pelaajaongelmat ja yleensäkkin peli on aivan eri peli kun julkasussa.
Loistavaa hauskaa kun voi levelaa characterit pelkästään pvpttämällä *sydän*
http://www.qsanity.net/~rid/Murscain.JPG
Crysista tullu mätettyy melko tiiviisti ja nyt ootan että toi maximum edition ilmestyy. Warheadia enkä Warsia oo vielä kokeillu.
[q]Zeratul, 9.10.2007 23:15:
Jos pyydät kiltisti voin tuoda StarCraftin +lisäosan lainaan?
Toi WC II himottais itteäki, mut kovasti on ongelmia yhteensopivuuden kanssa ku on nii vanha peli, en oo parillakaan yrittämällä saanu toimii kunnolla. :(
[/q]
Oletko koittanu DosBoxin kanssa? Mulla ainakin toimii XP:n alla todella hyvin sillä emulla (taitaa toimia jotenkin myös VMDSoundin kautta mut sillon ei toimi musiikit tai jtn...)
Crash team racing!!! ^____^
auttakaa.
miten teen itselleni jenkkitunnukset psn:ään?
ps. olen tyhmä.
hmm, Xbox lainassa viikon ja peleinä löytyis Fallout 3, mass effect, dead space ja gears of war 2....
täytynee aloittaa Fallout 3:sta ja katsoa miten hyvin kerkeää noita muita kerkeää viel pelailla :P
[q]Kimbou, 4.12.2008 18:14:
---
miks piti siirtää, vhiddu mikä kysymys? just siks kun sen ei pitäisi siitä mennä rikki.
Etkö ole koskaan ite siirtänyt mitään jostain syystä?
[/q]
Käynnissä olevia laitteita ei siirrellä, aika perusjuttuja. Varsinkaan mitään missä tiedät olevan jotain liikkuvaa sisällä tai päällä tai missään, vähän saa järkeäkin käyttää...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 109
- Seuraava »