Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]Loopy, 28.4.2008 18:38:
Mä en oo kuullut mitään tuohon viittaavaa, mutta luultavammin Apple tulee taikomaan tuon koneen pois markkinoilta.
[/q]
http://plaza.fi/muropaketti/edullinen-mac-klooni-onkin-huijaus
Näin on! Yhtä hyvin, kun se taikoi pois kaikki iPhonen häkkääjätkin!
kohta on ensimmainen hackintoshini kayttokunnossa =) laitan tanne paivitysta kun kaikki skulaa... pitaa vahan viela kellottaa prossua...
[q]Vexe, 11.4.2008 10:16:
Saako tuota kiinnitettyä seinään?
[/q]
http://www.h-sq.com/products/airmount/index.html <-- tolla pitäis ainakin saada.
Voihan tahmaset sormenjäljet "puhelimen" näytössä :D Onpas lelu! No, kai tuonkin joku ostaa.
(Olihan se aika siisti!)
Mä pidättäydyn vielä tässä mun rakkaassa iBookissa :) Ja täytys kai joku ämppärikin ostaa. Noi uudet iPodit on niin soman värisiä.
Onpas ollut hurjat julkkaribileet*nauru*
HS:
iPhone julkistettiin Helsingissä hiljaisuuden vallitessa
Hartaasti odotettu ja paljon kritiikkiäkin herättänyt Applen iPhone-kännykkä julkistettiin torstain ja perjantain välisenä yönä Helsingin keskustassa hiljaisuudessa.
Paikalle saapuneille jaettiin langattomat kuulokkeet, joilla he pystyivät kuulemaan lavalla esiintyneiden kolmen dj:n musiikkia. Lavan eteen kokoontunut parinkymmenen hengen tanssiporukka oli tullut paikalla nimenomaan musiikin, ei iPhonen takia. Osa tanssimusiikin ystävistä ei edes tiennyt, miltä kohukännykkä näyttää, eikä se heitä kiinnostanut. Hiljaisuuden rikkoivat vain muutamat suosionosoitukset esiintyjille.
Kännykän osto-oikeutta kyttäämään paikalle oli saapunut satakunta henkeä.
Yksi heistä oli 13-vuotias Touko Aroheikki. Isänsä Ari Aroheikin kanssa myyntitiskin lähellä istuneen nuoren miehen suurena haaveena on saada kotiin Applen tietokone. Sitä ennen hän aloittaa tutustumisen kalifornialaisyhtiön tuotteisiin iPhonesta.
"On loistavaa, että iPhone tulee Suomeen. Hintakysymys vähän askarruttaa siinä mielessä, että onkohan se ihan loppuun saakka mietitty. Amerikassa hinnat ovat paljon halvemmat", Touko Aroheikki sanoi.
Viikkorahojaan nuoren miehen ei tarvitse vielä iPhonen hankintaan käyttää.
"Puhelinlaskuni on ainakin vielä sen verran kohtuullisuuden rajoissa, että iPhone menee vanhempien piikkiin,"
Vanhan puhelimensa Nokian 3510i:n hän vaihtaa iPhoneen käyttäjäystävällisyyden ja suunnittelun takia.
"Oikeastaan iPhonessa kaikki on parasta."
Kokeneempaa Applen käyttäjäkuntaa edusti paikalle saapunut 56-vuotias herrasmies. Hän kutsui itseään Apple-uskovaiseksi, eikä suostunut nimensä julkaisemiseen. Taskussa hänellä oli Nokian uusin kommunikaattori.
"Vaikka Nokia on markkinajohtaja, sen puhelimet ovat hyvin kömpelöitä käyttää. Vaihdan iPhoneen, koska se tuo helppokäyttöisyyttä ja monipuolisuutta netin käyttöön. Myös tietokoneen ja kännykän välinen integraatio on minulle hyvin tärkeää", Apple-uskovainen sanoi.
Julkistustilaisuus ei osanottajamäärällä mitattuna ollut menestys.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/iPhone%20julkistettiin%20Helsingiss%C3%A4%20hiljaisuuden%20vallitessa/1135237799285
HALP!
Ostin iPod nanon. Otin sen ulos laatikosta, yhdistin ykkös-usb-porttiin mukana tulleella johdolla. Käynnistin iTunesin, mutta....iPod ei reagoinut mitenkään paitsi alkamalla latautumaan. Ruudulle ei siis tullut mitään päivitysjuttuja, vaikka iTunes on uusin ja Pod-päivityskin juuri tehty. Mistäs onkelma voisi johtua ja mitä mä osaan sille tehdä?
Mulla on koneena iBook.
edit. Mjahas...buuttaus autto
[q]Epailija, 21.3.2007 13:26:
Käytätkö mäkissäsi mikkisoftaa syystä tai toisesta?
[/q]
Mulla on OS X koneessa, ainoastaan Word, Ecxel ja PowerPoint mäkkiversiona asennettuna. Eli en käytä mikkisoftaa sillee varsinaisesti.
Kiitos sulle ja fabzalle kanssa :)
[q]fabza, 21.3.2007 13:04:
-tietoo-
[/q]
Hms. Joops. Katsastelin tuolta Järjestelmänvalvonnasta verkkoa. Siellä luki mm. seuraavaa:
Dataa sisään: 1,55Mt
Dataa ulos: 194,30Kt
Paketteja sisään n.1500
Paketteja ulos n. 1800 (mitähän paketteja nekin on?:D)
Levyjen aktiivisuus:
Lukua sisään n. 15000
Kirjoitusta ulos n. 5500
Dataa sisään 215Mt
Dataa ulos 87Mt
Ja noi luvut vaihtelee koko ajan. Oon oikeesti ihan mega-alottelija, koska en ymmärrä noista mitään....
EDiT! Nyt kun Skype ja Firefox on päällä, niin verkon sisään- ja ulos-data on vaivaisen 2-5 Kt/s paikkeilla. Eli ihan pirun vähän siis?
[q]mku, 21.3.2007 23:23:
Jep, ainakin tiedät onko vika sun iBookissa vai ei.
[/q]
Tässähän kävi tosiaan niin, että eilen aamulla ei tiedetty Welhon asiakaspalvelussa klo 9.10 aikaan klo 8.45 alkaneesta _laajasta_ päivityksestä, joka aiheutti ongelmia suureen osaan sähköposti- ja internetpalveluja. "Tarkasta nyt vielä, onko kovalevyillä tilaa, kun usein netin hitaus on siitäkin kiinni". No minä tyttö sitten tyhjensin kaikki sähköpostit kaikista viesteistä, ja tokihan se toi mäkkiini lisää tilaa. Mut kas, eipä se siitä johtunutkaan, vaan tosiaan tuosta päivityksestä, joka mm. hankaloitti suuresti ihmisten työntekoa mun vapaan surffailun ohella*grr*
Lähti sitten Welholle reklamaatio. Ja nyt tiedän taas paljon enemmän tän koneen toiminnasta :D Ja tämä netti toimii täl hetkellä niinkuin pitääkin(ja Welho nostaa vielä nopeuksia, mulla 2M 4megaksi)
<xxx> mun iphone pitää ladata joka yö
eiköhän se akku zippaa aika helvetin äkkiä jos sitä täytyy joka päivä ladata.
I*sydän* my iBook, vaikka se onkin joku maanantaipainos ja siitä on ollu suruakin. Hyvä, et tää tuli tännekin. Plattarilla on ainakin saanu ihan hyviä neuvoja, toivottavasti myös täällä*hymy*
no niin nyt on täydellisessä iskussa muutamalla sadalle eurolla ostettu hackintosh:
3 Ghz, intel core duo
4 gb ram
Ati Radeon HD 3650 x 2
=)
Miulla ois taas onkelma... :/
Jouduin tossa joku aika sitte buuttaamaan Airportin ja sainkin uuden langattoman verkon aikaiseksi. Nyt sitten kävi niin, että iTunesia päivittäessäni(7.1-versioon) kone sanoo, että "etäkaiutin "olohuone" ei tue tätä versiota". Ja mulla oli ennen tuolla Tunesissa vaihtoehtoina vain oma "Olohuone" ja "Tietokone". Nyt sinne on ilmestynyt varmaan koko lähitienoon langattomat verkot, enkä tiedä mikä niistä on mun oma "Olohuone" ja miten saan musiikin jälleen kuulumaan langattomasti kotiteatterin kautta?
Ossooko kukaan auttaa naista hädässä?
[q]littlebig, 8.3.2007 10:25:
Kannattaisi mennä tänne, siellä on enemmän asiantuntijoita
[/q]
Jep, mä oon rekisteröitynyt, mutta sieltä ei oo vielä tullut sitä vahvistusviestiä :)
[q]mku, 8.3.2007 11:01:
Jos olet painanut siitä airportista sitä reset nappia, niin se on palauttanut tehdasasetukset. Toi firmware päivitys kannattaa tehdä joka tapauksessa ja kato sieltä airportin asetuksista että se musiikkipuoli on varmasti päällä?
[/q]
Kiitos avusta^^Airportin resetointi, firmwire-päivitys ja järkevän etäkaiutinnimen asentaminen auttoi ja nyt kuuluu musiikki niinkuin pitääkin:)
Taas minä :/
Mistä johtuu, että netti on perkuleen hidas, ja Welholta sanotaan, että mun koneelle tulee paljon dataa? Tuota siis. Mulla on palomuurit kunnossa, WLAN salasanan takana eikä mitään tiedostonjakojuttuja olemassakaan. Ja mäkillehän ei ole mitään varsinaisia viruksia, ja kai tää kone herjais, jos sellasia olis..? Welho tarkasti etänä yhteyden, ja sano, että alhainen on nopeus, joten kai se sitte on Welhon vika eikä mun rakkaan iBookin...
Ja joo, Hopeinen omena varmaan osais kertoo enemmän, mutta luotan Miikaan ja muihin guruihin täällä :D
[q]littlebig, 21.3.2007 14:49:
psst. Pirpeli, oothan päivittäny koneen jo 10.4.9? noiden päivityksien mukana tulee uusimmat security update:t myös
[/q]
Kyl :) Mun tarvii tsekkailla noi palomuuri-jutut järjestelmänhallinnasta ja kysyy sitte vielä mun mäkkihelppiä Anttia apuun, jos en ossoo ite :D
[q]JussiS, 21.3.2007 22:58:
Ootkos muistanu suojata sun WLANin, ettei naapurit käytä sitä?
[/q]
Olenhan minä :) Salasanan takana on se. Justiinsa tuossa lataan tota open source- virusjuttua ja mietin, että mitähän sen jälkeen. Varmaan soitto ah niin kiireiseen Welhon asiakaspalveluun ja korjausmies paikalle. Ihan liiiiiiika vähän tota dataa siirtyilee suhteessa siihen, että on "sentään" 2meganen netti...Ystävällä Antilla 10meganen, ja kuulemma parhammillaan luku pyörii kuudessa megassa. Kamalaa kusetusta koko jutut.. :(
[q]JussiS, 21.3.2007 23:04:
No mut onhan 1,5 sisään ihan hyvin jos sulla 2 meganen on. Noi arvothan on nimellisiä.
[/q]
Tällä hetkellä mulla ainoastaan netti päällä, lataan 24Mt kokosta tiedostoa. 6.3(-vaihtelevasti)KB/sekunnissa tulee sisään se :(( Eli hitaasti. Samoin ihan perus nettisivujen latautuminen kestää surkean kauan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- ...
- 104
- Seuraava »