Kuumimmat emännät [kuvan kera]

Back to häröily O

[q]Freja, 2.9.2009 21:04:
Ai hei moi.

Shannyn Sossamon.
[/q]

Oh my!

[q]Freja, 3.9.2009 08:05:

Notice the nipples!
[/q]

You thought I didn't? Silly woman!

[q]ezzy, 14.1.2008 13:38:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/599951?bjork

Sisäinen kauneus pyrkii ulos <3<3<3
[/q]

Väkivaltaa en kyllä sinänsä pidä hyväksyttävänä (tosin itse olen joutunut turvautumaan moiseen itsepuolustuksena kähminnän kohteeksi jouduttuani), eli ei nyt kyä heru propseja Björkille. Mun on kuitenkin pakko sanoa, että kyllä muakin alkais kyrpimään, jos missään ei saisi olla rauhassa. Onneksi tuo jäi vain paidan repimiseksi.

Kuvaajan paidan repiminen ei meiksillä herätä niin suurta huolta kuin esim. lastensa hyvinvoinnin laiminlyöminen vetämällä huumehia (viitaten mm. Britney Spearsiin), to be honest. Kai mä sit oon tosi huono ihminen. :)

On tullut jo aiemminkin, mutta Björk on todella kaunis nainen. Niin iätön, niin persoonallinen, niin luonnollinen. Menninkäinen. *sydän*

[q]kichigai, 29.8.2006 09:49:

Björk

[/q]

Todellakin! Ihana pikku keijukainen!

[q]mange, 8.5.2007 13:31:
Gwen Renée Stefani on mun mieleen.
http://wallpaper.narak.com/albums/userpics/10001/normal_Gwen_Stefani.jpg
[/q]

Yes, u speak my language, määän! Aivan mahtavan ihanan persoonallinen mimmi, jossa on enemmän munaa ku pahimman muskelimöykkybodarin aamupalassa! <3

[q]thomas, 24.1.2007 00:29:
julia stiles <3
[/q]
tää tapaus herättää mussakin vähän ristiriitaisia tunteita. ihan viehättävä noin päällisin puolin, mutta jotenkin niin persoonaton perus jenkki-highschool-chick

[q]embie, 25.1.2007 00:20:
Laulaja Nelly Furtado
[/q]
musta tää on nykyisin niiiin pilalla. silloin kun tuli niitä "i'm like a bird" ym. poppirallatuksia, niin tässä tytössä oli oikeasti viehättävää särmää. ton pakollisen nössö-äränbeetrendipaskan takia siitä tuli sitten tuollainen tusina

ylipäätään rupeaa lähinnä vituttamaan, kun näkee noita rihannoita sun muita keikistelijöitä. eivät tarjoa mielihyvää juuri millään tasolla

téa leoni

[q]Viltsu, 6.12.2006 21:36:
en tajuu että nää photarissa uitetut kumibarbit säväyttää ketään.
[/q]
mäkin jätän em. naistyypin ihanoinnin suosiolla muille

[q][Nuclear], 10.12.2006 19:21:
No p*llua tietenkin! :D
[/q]
mitäpä sitä kiertelemään, heti vaan kyrvät tiskiin :D

mun uus suosikki. japanilainen pop / rock-laulaja, kaela kimura

http://klubitus.org/liitteet/10946468e900b.jpg

http://img101.imageshack.us/img101/9369/daaammmmmmmmmmmnlh4id1.gif

[q]KooKie, 27.4.2009 20:59:

He must be right!
[/q]

Oh, surely! Se joka on oikeassa, ei voi olla väärässä! Maailmassa on kaksi väriä, musta ja valkoinen! Let's keep it simple!

Ja vielä yksi huutomerkki: !

[q]alek szahala, 27.4.2009 22:07:

pelle.jpg
[/q]

Huh, mulla jo sydän pomppas, et laitoitko nyt oikeesti sen mun klovnikuvan tänne. :DD

Ei saa säikytellä!

[q]pululu, 6.9.2009 18:49:
---
sativa, 6.9.2009 15:07:
Onkohan musta tullut lesbo, ku tän ketjun naisten kuvat on mun mielestä paremman näköisiä kuin isäntien. Kai sitä vain naisia kohtaan on vähemmän kriittinen, kun ei tule mitenkään alitajuisestikaan ajatelleeksi lisääntymistä heidän kanssa.

---

Ajattelin just samaa! Äsken katselin noita isäntiä ja olin et "plaa", mut sit ku tsekkailin näitä emäntiä, tuijottelen niitä lautasenkokoisilla silmillä
[/q]

Naisissa nyt vaan on yleensä enemmän katseltavaa, näin se vaan männöö. :) Katsellaanhan me monenmoista kaunista taidettakin usein silmät pyöreinä. Estetiikkaa, estetiikkaa.

Mä itseasiassa uskon edellämainitun lisäksi, että aika moni itseään heteroksi leimaava nainen on tietyllä seksuaalisella tasolla kiinnostunut toisista naisista, vaikka varsinainen seurustelu-/rakkaussuhde ei kiinnostaisikaan.

Ummmm, Marisol Nichols

[q]Dementation, 2.5.2009 04:34:

Säkin voisit päästä sinne malliksi, ootko harkinnut?
[/q]

No oho, nyt kyllä riipasit aikamoisen kohteliaisuuden! *pökr*

Mä en oo harkinnut moista, kun mulla taitaa olla jonninmoinen asenneonkelma mitä tulee yhtälöön minä + mallintyöt. :P SG tosin edustaa vähän erilaista luukkia ja kauneutta, mutta jotenkin mä en osaa höllätä tota vannetta pääni ympärillä notta rohkaistuisin. :)

Ja tällä naisella nyt vaan on kuumimmat örinäsoundit (Arch Enemyn laulaja Angela):

[q]:D, 29.10.2009 00:29:
---
Vampyrella, 28.10.2009 23:34:

---
[/q]

Wat uu sei-ing, matey? Olik tää joku älykkyystesti? Remember mah hair colour! Me fail!

[q]Zenni, 26.10.2009 21:55:
Hayden tatskattuna, oh laaaaawd..
[/q]

Me likes! Kivoja kuvia neidillä ja kiva tugga.

(Tiiän aika monta miestä ja jokusen naisenkin, jotka pitävät runsaasti tatskattuja naisia liian karuina ja miehekkäinä, tai muuten vaan liian weirdoina ja epäsliipatun näköisinä. En siis ylläripylläri kuulu näihin miehiin ja naisiin, mutta joku päivä todennäkösesti siihen liian karujen gängiin. Joutuu siis supporttaa mahdollisia tulevia gängiläisiä, jotta on ees joku piilopaikka, jossa naisen irvikuva hyväksytään!)

[q]aada, 26.10.2009 23:02:

Tatuoinnit eivät mielestäni ole yhtään tyylikkäitä taikka naisellisia. Tämän lisäksi ne tuovat kantajalleen tietynlaista alaluokkaista ilmettä. Silti olen salaa vähän heikkona tatuoituihin pahistyttöhin. Itse en hankkisi tatuointia, enkä pidä niistä myöskään vakavasti otettavilla miehillä. (Eri asia taas sitte sellaiset pahismiehet, jotka menee samaan kategoriaan kuin noi pahistytöt, joihin sortuu, mutta joita ei ota koskaan vakavasti).
[/q]

Et varmastikaan ole ainut, joka on kutakuinkin tätä mieltä. Itse taas koen, että kyseinen ajattelutapa perustuu vanhoihin mielikuviin, joista osa ihmisistä ei osaa päästää irti. Esim. tuo käyttämäsi sana ''pahistyttö'' tai ''pahispoika'' juontaa yleensä juurensa siitä, että tatuointeja tehtiin aiemmin lähinnä vankiloissa, mikä puolestaan yhdistyy monessa päässä alaluokkaisuuteen.

Länkkärikulttuurissamme olemme myös aiemmin halveksuneet nykypäivääkin vahvemmin kulttuureita, joiden koemme olevan omaa kultturiamme alemmalla tasolla, ns. ''sivistymättömiä'' kulttuuriryhmiä, kuten alkuasukkaita. Esim. juuri heillä on omat tapansa koristaa vartaloaan, kuten erilaiset tatuoinnit ja lävistykset. Meidän kulttuurissa onkin sitten esim. se silikoni ja botox... kuinka sivistynyttä. :P

Anyways, mun mielestäni on aika jännä, jos joku ei pysty ottamaan toista ihmistä vakavasti vain siksi, että tämä on halunnut toteuttaa itseään ja koristaa omaa kehoaan itselleen mieluisalla tavalla. Tatuoinnit eivät omasta mielestäni tee yhdestäkään ihmisestä enemmän tai vähemmän asenteellista, pahista, hyvistä, ala- tai yläluokkaista - kyllä se ihmisen käytös tekee kaiken tatuointien puolesta. Mä en ole erityisesti hulluna vain tatuoituihin miehiin tai naisiin, mutta tatuoinnit kiinnostavat taiteen yhtenä muotona suuresti, ja kyllä taidokkaita sellaisia mielellään ihailee. Tästä syystä niitä myös itselleen halajaa. Jos joku minua ei siksi kykene vakavasti ottamaan, niin vielä vähemmän minä kykenen ottamaan vakavasti sellaista ihmistä, joka ajatusmaailmansa tällä tavoin rajoittaa. Siispä kaikki hyvin paratiisissa, eipä kaikkien kanssa tarvitsekaan onneksi viettää vapaa-aikaa. ;)

Ymmärrän hyvin ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tatuointeja, ja yhtälailla ymmärrän heitä, jotka eivät saa niistä tarpeekseen. Jos mä jostakin ihmisestä kiinnostun, niin se ei tapahdu paljaan tai tatskatun ihon vaikutuksesta. Tää topikki ei nyt kuitenkaan käsittele ihmisen syvällisiä piirteitä, joten let's cut the crap ja itse asiaan:

Julianne Moore. Tyksin tän naisen roolisuorituksista, eikä kuoressakaan valittamista, kerta tähän topikkiin postasin.

O