Suosikki dj:t

Back to musiikki O

Just oiskoha se sitte hardtrancee mikä uppoo parhaite, ja saa oikeesti kropan liikkuu tanssilattialla. Ainaki nimen mukaa vois niin ounastella.

Kesy:[q]Hmm.. mä en oo varma mitä tarkotat tolla tiukalla (tyhmä kun olen) mut kokeileppa ainaki chris liebingiä, marco carolaa, adam beyerii, kromee...hmm..carl coxii..? en tiedä miellyttääkö, ajattelinpahan vaan..*pupu*[/q]

jos tollanen teknompi uppoo niin umek toimii varmasti kanssa =)

Mä en voi tohon sanoa mitään oon vasta periaatteessa löytänyt tämän musiikin...*iloinen*

Mutta tällä hetkellä tykkään kaikista jotka soittaa Hard Housee...
Tässä Odotan että ikää tulee ja lähen kiertelee klubeja....

Proteus, Damien, Angel, Jules Nerve, Neon, Pietari... Apuu niitä on niin monta... Ja eikun Terkut vaan!!!*super*

mun *sydän* vie ehdottomasti dj tab!!!!

Just sain yhelt kaverilt sellasen cd:n pois lainasta jossa on djPromon What a fuck. jotenkin se toi muistoja mieleen..
*ökkö*

[muokattu 6.9.2002 18:48]

Proteus*joo*!!!!!!!!!!!!
Sasha F*hih*
Pietari*hymy*
Nikita*slurps*
Neon*hymy*
Friik*joo*
*ökkö**ökkö**ökkö*

Sasha F
Proteus
Neon
Orkidea
Genki
Lab4

+ monet ulkomaiset..
*plur**plur**plur**plur*

Säteen/Tuskan pojat on saanu basson pomppimaan mun sydämmes*sydän**sydän**sydän*

Neon
Proteus
Octan
Friik
Sasha F
Kris Kylven
Sebastian
Infinity
Slusnik Luna
Lab-4
E-NRG

Ulkomaisista:

* Afrika Bambaataa
* Manu Le Malin

Kotimaisista:
* Wilai
* Alkemist
* Dixon

no niitähän on paljon mutta toki on aina takuu varmoja valintoja....parhaimpia staroja on ollut dave clarke, jeff mills ja lab-4. toki onhan noita muitakin...

kotimaisia on niin kauhee liuta etten jaksa edes alkaa luettelemaan niin paljon eri genrejä...

keep the spirit alive...

Janne:[q]Siitähän on joskus ollut puhettakin, että Tiestoa parempaa kaveria ei taida olla jos live-esiintymisestä puhutaan; PvD:tä lukuunottamatta kaikki oleellisimmat on tullut nähtyä eli jotain vertailupohjaa löytyy. Miksaukset muuttuvat hiljalleen - tai sitten se vain tuntuu siltä kun nitä liiskaa niin kovalla pieteetillä.[/q]

Hmm...tohdin vastustaa. Tieston vahvuudet ovat nimenomaan studiossa, omien biisien ja erityisesti remixien väkertelyssä. Ei Tijs mielestäni levylautasten takana ole koskaan massasta erottunut.

Sasha ja John Digweed sen sijaan ovat kohonneet aivan terävimpään kärkeen juuri mahtavilla keikoillaan. Miekkoset miksaavat puhtaasti ja terävästi, ja mikä tärkeintä - lukevat tanssilattiaa kuin avointa kirjaa.

PvD:a voin suositella lämpimästi. Miksaus on piin kovaa, varsinkin EQ:n hallinta on monien mielestä täydellistä ja bileväen lukeminenkin kokemani mukaan luonnistuu kiitettävästi, vaikkakin vain kerran olen paikanpäälle päässyt.

GMS<----
lumo
nbr
wizzy noise
yahel
proteus
neon
psilodump
promo
pulse
skazi
jne....enpä tiedä voiko noita järjestellä,
kaikki on tarpeeks hyvii mulle*heiii*

Öh...korjataanpas hieman...

Muistiani virkistääkseni kuuntelin muutaman Tieston setin ja mielipiteeni kääntyi puoltamaan yleistä käsitystä: herra kuuluu aateliin myös miksatessaan.

Kaverihan on rautaa.

Dj Tiesto, In search of sunrise 3, kiva kiekko. Jos haluu jotain väkevämpää ni ehdottomasti, Proteus, Lab4 ja Neon. Mahdollisesti vaikka Dfg:ki.*super*

Plug:[q]Dj Tiesto, In search of sunrise 3, kiva kiekko. Jos haluu jotain väkevämpää ni ehdottomasti, Proteus, Lab4 ja Neon. Mahdollisesti vaikka Dfg:ki.*super*[/q]

DFG on kova. harmi että esiintymiset on niin harvassa.

Tiesto
Push
System F&Ferry Corsten
Plastic Angel
Three Drives on Vinyl
Paul Van Dyk
Paul Oakenfold
Schiller
Taucher
and some others *sydän*

TuoppI:[q]Täälhä oli tullukki iha kivasti vastauksii. Tosiaanki ilmeisesti trance painotteine on enemmän mun makuu. Nyt löysin aivan sairaan hyvän setin. Tieston energy 2000, siinon muutama sellanen kohta et oksat pois.[/q]
JOOO!!!!tieston energy kakstonninen, sellasta nostatusta ettei parempaa löydy :)))))) ihan hykerryttää ajatuskin.
luksus*sydän**sydän**sydän*

Tämä onki vissii yleisesti myös todella pidetty setti enkä yhtään ihmettele.

Nykyään genkin(d'n'b) setit iskevät korvaani http://community.the-underdogs.org/smiley/happy/music049.gif
ja settejä mitä olen kuullut Tebeeltä(d'n'b) joka oli muunnoin suomessakin (aight mikä setti) dmc guru crazen keikka jäi sydämmeen http://community.the-underdogs.org/smiley/misc/eek2.gif

Housesta Hulkkosen setit ovat nautinnollisia ja ulkomaan artisteista on jäänyt mieleen Dave seaman Bob sinclair.

teknosta/dubista Liberator,Slater,Umek,Dave the drummerrin,Jeff Millsin, Leftfield (leftism) setit ihanaa kuunneltavaa

Tulee kuunneltua niin paljon erillaista musiikki ja riippuu päivästä mikä kolahtaa http://community.the-underdogs.org/smiley/happy/thumb.gif

Niin se paras dj suomesta on kris kylven!!http://community.the-underdogs.org/smiley/misc/before.gif

[muokattu 26.12.2002 17:49]

[muokattu 26.12.2002 17:51]

O