Missä haluaisit olla just nyt?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 19
- Seuraava »
[q]opmdevil, 27.5.2007 19:59:
Tekisi mieli lähteä kaupungille. Pitäneekin lähteä katsomaan jos siellä olisi jotain kivaihkua.
[/q]
eli jos vaikka Kake näkyisi...
Kuuntelee Placeboa nyyh ja kyynel.
olla jonkun geishan kanssa, jonka voi vuokrata yhdeksi illaksi
Diskossa.
Jossain kaaaaukana ja lämpimässä juomassa skumppaa porealtaassa näkoalapaikalla.
Yhessä toooosi rauhallisessa paikassa, missä mulla on todella rauhallinen ja aseistariisuttu olotila...
Ihan sama, kunhan paikka on päiväntasaajalla *sydän*
En ainakaan täällä missä nyt olen
Nukkumassa ja mieluiten muru siinä vierellä
[q]Steven Hoaks, 12.6.2007 09:36:
En ainakaan täällä missä nyt olen
[/q]
word.
vois olla vaikka jossai rannalla makoilemassa hyvä drinkki kädessä ja komeeta seuraa vieressä..
Venetsiassa. *sydän* Aina. Käytiin 2005 elokuussa siellä, ja samatien kun astui rautatieasemalta ulos loppui happi ja tuli ihan tippa linssiin. Paikka teki niin suuren vaikutuksen. Vaikka voin sanoa nähneeni kohtuullisen paljon maita (40s maa tulee heinäkuussa) ja kaupunkeja pienen elämäni aikana, niin ei ole toista Venetsian veroista IMO.
En ois ikinä uskonu et sanon tätä, mut kotona siivoomassa! (Joo, oon varmaan tulossa lopullisesti hulluks..*pökr*)
[q]-Santtu-, 12.6.2007 09:57:
En ois ikinä uskonu et sanon tätä, mut kotona siivoomassa! (Joo, oon varmaan tulossa lopullisesti hulluks..*pökr*)
[/q]
siivosin just viikonloppuna :) mut joo jossain muualla kun töissä.
Lomalla. *kaipail*
Kotona, tai sitten tuolla ihanassa vesisateessa kävelemässä *sydän*
Mutta töissähän sitä on kärvisteltävä..
ihanan kainissa...
maan alla
Pelaamassa jo R2:n open betaa.
Kotona peiton alla.. oman rakkaan kainalossa tutimassa.. Väsyttää niin kovasti..
Jossain perkeleen kaukana J:n kanssa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 19
- Seuraava »