Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

Back to häröily O

Jokunen kuukausi sitten tuli kunniaruusu, joka nuupahti saman tien.

Keskiviikkona sain ruusun ja skumppapullon

öööh.... koskakohan tuo olisi ollut...hämm...ehkä noin vuosi sitten pöppis toi mulle ison ruusun*sydän*

Eilen. Voiko olla ihunampaa ylläriä kesken superkiireisen työpäivän.

Ylioppilasjuhlissani.

mä en oo varmaan koskaan, mut hey mä oon nuori viel, et on täs aikaa... mut annoin eilen =) kukkia

[q]Infiana, 29.10.2006 18:58:
Sain elämäni ekan kukkalähetyksen duuniin kaks viikkoa sit. Kukat oli yhdeltä tyypiltä jonka kanssa kävin treffeillä edellisenä iltana, ja siksi se oli musta vähän outoa (ja noloa). Meillä ei musta meinaan synkannut yhtään. Kai se koitti vaan jotenkin brassailla. Ihmettelinkin kun se kysyi niin tarkkaan mun seuraavan duunipäivän tiedot. En oo tavannut kundia sen jälkeen. Tuli ällö-vibat.
[/q]
Voi jeesus. Seuraavalle jätkälle pistät mun duunipaikan osoitteen ni mä otan sit ne kukat ja hymyilen tyytyväisenä. Emt. Varmaan tyyppi itsessään voi herättää negaatioita nyt kun kokonaiskuvaa itse katsot, mut pakko sunkin on myöntää et ei tollasta nyt ihan joka päivä tapahdu*nauru*

*tänne ne rehut jos ei kelpaa*

Kesällä sain ystäviltä luonnonkukkia synttäri lahjaksi

Muuten et oo hirveesti saanut.. Voi olla et johtuu siitä, että aina kun joku mies on hienovaraisesti kysynyt mistä kukista pidän, oon ilmoittanut ihan suoraan että kukat on tarpeeks kauniita kun ne kasvaa omilla juurillaan..

Mä olen oikeasti hurja romantikko ja arvostan tosi isosti ajatusta, mut
löytyy saletisti parempiakin tapoja tuhlata rahansa ku laittaa ne kukkiin jotka kuolee enivei siihen maljakkoon parissa päivässä.

Synttäreinä ja muina merkkipäivinä ymmärrän, mut jos haluaa yllättää sponttaanisti ni varmaan voi viedä sen sit loppuun asti ja ihan oikeesti keksiä jotain omaa, eiks juu..

*vink**hihu*

Oiskohan ollu kauppiksesta valmistues -97 sain oikee ihania punasia ruusuja vierailta lahjaks :D ja varmaa samaa luokkaa oon viimeks antanutki..

3v. sit sain kukkia.

Oon saanu viime aikoina kukkia suunnilleen viikoittain Ja hienoja kukkia vieläpä, ei tavisruusuja. En oo kyl tehny mitään niiden ansaitsemiseksi

Perjantaina kulta toi ihanan kukkakimpun...*sydän*

eilen viimeksi kaks ruusua kullalta *sydän*

Sain äsken 30 tulppaania. Aaaaaaaaaaaw

4.6.2005

Viime to 18.1. ainaki kolmet kukat

Äiti tais tuoda viimeksi joskus vuosi sitten ennen joulua jonkun joulutähtipuskan tohon ikkunan alle. Aikansa oli ja kuoli. Mutta siis tosi leimiä.

Pari viikkoa sitten työkaverilta..tosin se kukka oli risu mutta ajatus tärkein

siit on pari kuukautta jo.. kun koulusta valmistuin. kukat o kyl kiwoja pitäs itsekkin useemmin muistaa muita kukilla tosiaan ei tuu niit liikaa ihmisille viljeltyä. ehkä pitää kesän aikana korjata asia

Sain kesällä kauppareissulta tuliaisiksi kimpun auringonkukkia. Ilahdutti kovasti. Viimeksi oon antanu kukan perjantaina kun kaveri sai joululahjaksi multa itse istuttamani ritarinkukan :)

O