Mitäs puuhastelet?
piti mennä pesee auto -> kuntosalille -> kauppaan -> leffaan, mutta
rupesinkin sitten lataamaan musaa kännykkään, ja kun muistikortin koko on 512Mt ja nokian piuha on superhidas niin hohhoijaa....
Tällä hetkellä nelivuorotyötä tehtaassa...siinä ainut hyvä että välillä tulee viikko vapaata:D
Kirjoitan naistutkimuksen oppimispäiväkirjaa, luen tenttiin, jossain välissä kokkaan jotain hyvää, luen lisää ja illalla meen jumppaan. Siinä se päivä taas olikin..
kasaan, rassaan, asennan, kytken videovalvonta laitteita teollisuuteen milloin missäkin päin suomea.
Opiskelen tieliikennelakia ja liikennevakuutuslakia. Ihan mielenkiintosta mut hitto että väsyttää.
teen tilauskäsittely/dsl-tuotantohommia internetoperaattorin palveluksessa.
Toimin taustatukena/ratkaisijana Dnan työntekijöiden helpdeskille/dnan työntekijöille dublinissa IBM:n leivissä.
Parturi-kampaaja/maskeeraaja/Tupperwaren/Aloe vera tuotteet/Fitline myyjä
Työskentelen kaupan tätinä hektisessä Kampissa. Koitan pitää hymyn huulilla tilanteessa kuin tilanteessa ja olla räjähtämättä tietyille asiakkaille.
Kotiarkeen kuuluupi äitiys. Maltti on valttia siinäkin hommassa! Energia puretaan sitten tanssilattialla.
Hallitsen internetiä.
Oon lukiossa (abiturientti). 6 päivää enää normaalia koulunkäyntiä ja kirjotukset sekä prelit päälle..
IBM:llä erään pankin tekniikkaneuvonnassa yritän jeesata
pankkitätejä heidän koneongelmissaan.. ja unelmoin, että
voisin tehdä/opiskella jotain mikä oikeesti kiinnostais.
"opiskelen" ikaalisten kauppaoppilaitoksessa linjalla tietojenkäsittelyn perustutkinto/datanomi, karu totuushan on kuitenkin se että viidestä koulupäivästä oon 2-3kertaa paikan päällä, krapulassa tai koko yön valvoneena, iltatöitähän en tee (vaikka paree olis) ja viikonloput meneekin sit to-su kännissä -linjalla ens keväänä pitäis valmistua opintoviikot täynnä (120ov) joista suorittanut olen 44,5ov vaikka pitäisi olla jo melkein sata
[q]Decion, 15.1.2009 16:28:
"opiskelen" ikaalisten kauppaoppilaitoksessa linjalla tietojenkäsittelyn perustutkinto/datanomi, karu totuushan on kuitenkin se että viidestä koulupäivästä oon 2-3kertaa paikan päällä, krapulassa tai koko yön valvoneena, iltatöitähän en tee (vaikka paree olis) ja viikonloput meneekin sit to-su kännissä -linjalla
[/q]
Kuulostaa NIIIIIIN miun elämältä Paitsi et kouluna on Hyvinkään taidekoulu, kouluu ei oo tässä jaksossa kun matope ja kerran oon jopa to ollu koulussa ma ja pe sit vähän useemmin
Onneks opettajat on mukavia ja joustavia ja en tod. oo ainut juoppo meidän luokalla
Sitä se taiteilijan elämä on :DD
Levyjäpähä oon soittanu. Ja nyt tekemäs demoa.