Olen huomannut

Back to häröily O

---

---
---
---
(...ja naiset kylmii)
---

Ei niin kaukana totuudesta..

Likimain näin...

Juuri näin

Olen huomannut että on hyvä syödä silloin kun on nälkä.

Halpa talouspaperi on surkeaa

Halpa talouspaperi on surkeaa

Juu, niin myös veskipapru.

että kisakunto alkaa loppua tältä vuodelta. ja vielä ois kolme kuukautta jäljellä. huhhuh

..että punkku ja booli ei oo hyvä yhdistelmä. Kuinkahan monesti tää pitää huomata, ennenku sen oppii muistamaan :P

... ettei mulle saa jättää avattua suklaacookies -pakettia.

..että on syksy.
Mistäkö sen huomaa? Siitä että alkaa tehdä mieli värjätä tucca punaiseksi

[q]Jusna666, 29.10.2006 18:45:
[size=5]Ja toi kaveri vaan on semmonen et paljo vähemmästäki herkistyis..[/size]
[/q]
hehe, mä uskon sen :) sellaset ystävät on *sydän*.Niitä on tosin aika harvassa :)

ja sulle kans senkin hassu :)

... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.

...että Solar Stonen Solarcoaster-kappaleen vokaalisämplet on leffasta nimeltänsä True Romance

[q]LAZ, 26.4.2007 20:34:
Vappu, se on se työläisten juhla!
[/q]
kyllä, ja KUNNON työläiset on vappunakin töissä

[q]Jusna666, 29.10.2006 18:38:
Että minulla on aivan valtavan suloinen ja ihana ystis joka myös tykkää clapseistä ja hoovereista
*sydän*

[size=6]Tunnistat kyllä itsesi kun luet tän. Toivottavasti nähää pian![/size]
[/q]
tota se housen kuuntelu teettää, susta on tullu ihan lässynlää

[q]Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).

---

Missä teidän energiajäte on?
[/q]
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.

[q]Jutu, 19.6.2007 16:50:
---
mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php

---

No niin. Taas yritettiin viilata linssiin tyhmempää :P.
[/q]
Joo, joskus vois miettii ensin ja kirjottaa sitte

[q]Jutu, 19.6.2007 16:44:
---
mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.

---

No mitvit. Kyllä meillä ainakin on tuolla energiajäteroskis ja sitten on erikseen kaatopaikkaroskis. Mut siitä en sitten taas tiiä meneekö ne kuitenkin samaan mestaan. Mut onhan se kiva edes luulla olevansa parempi ihminen jos asia kerta on noin kuin sanot
[/q]
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php

ei kyllä ympäristön kannalta mikään hyvä ratkaisu mut syynsä kai oli tohonkin

[q]LAZ, 26.4.2007 20:16:
Olen juuri huomannut, että miulla on vappuaattona klo 16-21 töitä. Ei stananjumlste että prkl voikaan kypsyttää vttu...
[/q]
welcome to the crew, itellä 14-22

emmä oiskaa halunnu cattaneoo kattomaan Colorssii voi vittu *Grr* *nyyh*

[q]Annakins, 12.7.2007 09:31:
...että vaikka tietää asian olevan parempi näin, niin se silti tuntuu pahalta.
[/q]
*huoh* You can say that again...

[q]Juhgu, 25.7.2007 22:16:
---
Jone, 25.7.2007 17:22:
, että loppujen lopuksi ainoastaan yhdellä asialla on mitään väliä elämässä.

---

Masturboinnilla?
[/q]

....että hiihtäminen on oikeesti ihan helvetin mukavaa :)

O