Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]Zeratul, 17.9.2008 18:17:
Kuten tossa aikasemmin paljastit nii ilmeisesti oot yks niistä todella harvasta jotka on REivaajan lisänny kaverikseen = sun mielipide siitä onko sillä jotain sanottavaa painaa mun maailmassa tyhjän verran. Ja joo ihan urpoa kommenttia tuli multa, ja vähemmän asiallista tai asiaan liittyvää kaiken lisäks. Tietämättäs et onnistunu tällä postauksella ku morkkaamaan kaverias, tässä edeltävässä keskustelussa kun nääs koitin jäljitellä REivaajan tapaa kierellä asiaa ja heitellä mitä sattuu, et on se kumma et sama käytös minkä hyväksyt kaverilles onki toiselle ihan sopimatonta. :D
[/q]LOL Sä oot lipevä ku näätä. Kokeile peiliä.
Ainoo vaan et et onnistunu hämäämään kuin päässäsi.
Yritäs nyt käyttäytyä.
Äh, sä oot halpa kopio.
Ja mix? Koska sulla ei oo oikeita vaikuttimia. Sä oot vaan tunne-älytön egoisti ja tollasia mä syön aamupalax. Yleensä vieläpä täällä.
Ja onko tää klubbari sulle oikeesti elämä ku nää listat on sulle jotenki varteenotettavia?
Sä oot stereotypian ilmentymä.
Mä en luo mun kaverisuhteita tähän yhteisöön kovin ilmeisistä syistä. Täällä tosin on monia joiden kanssa voisin olla kaveri ja sulla ei oo dataa väittää että he eivät voisi olla mun kanssa kavereita. Sun ja sun urpojen kavereittes huutelu ei lisää niiden (teidän) määrää. Ei vaikka samaan ääneen vittuilisitte.
Mulle nää nettiyhteisöt ei merkkaa hevon vittuakaan. Säkin tuut ymmärtämään näitten ja irl kavereitten todellisen arvon sitten viimeistään +60 vuotiaana.
Vittu mä oon hyvä.
Joutupa oikeen moneen kertaan miettimään mitä sulle edes viittii sanoa.
[q]Zeratul, 18.9.2008 14:03:
Koska sul on niin paljo kusta päässä et luulet olevas muiden yläpuolella vaik täältä löytyy roppakaupalla fiksumpaa jengii ku sä?
[/q]
Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?
[q]Zeratul, 18.9.2008 14:55:
Nyt voin lopettaa ku tunnen voittaneeni. (Ja taas vastasin retoriseen kyssäriin, ai hitto ku oon tyhmä!)
[/q]Ja nyt sä tunnet ainakin voittaneesi kun vastaan tohon provokatiiviseen lopetukseen.
Haluun vaan nyt tehdä selväx et sä oot niin helppo että mä en saa susta edes haastetta.
Mä oon antanu ihan selviä vinkkejä ja sä et vaan tajua :D
Sä voitit
palkan korotus voisi olla ihan asiallista kun kohta 3 v samassa talossa ja tullu enemmä vastuuta
pohtivani elämän syviä mysteereitä jotka koskettaa osaltaan mun elämää
[q]Claudi0, 4.1.2010 01:10:
...tai sit nyt on vaan sunnuntai.
[/q]
Nyt on maanantai ;)
[q]tiiainen, 7.6.2008 00:08:
---
Hannu H, 6.6.2008 23:21:
8 min työmatka on hyvä juttu
---
Mulla menee 2 min. fillarilla sotkiessa töihin, mut siihen se hyvä loppuukin. Huolimatta jokaisesta kunnostautumismotivaatiopiikistä mä lähden sinne töihin suunnilteen 2 min. ennen varsinaista työajan alkua. Naapurissa asuva duunikaveri laskettelee aina eessä tai perässä*nauru*
[/q]
Mitäpä siel töis yhtää aikasemmi rupeis olee kun siellä joutuu ihan tarpeeksi olemaan muutenkin*pepsodent*
[q]LiiNa, 31.10.2008 08:58:
Harmi vaan että toi ilma on noin perseestä...
[/q]
Hanki koira Koiran omistajat eivät tiedä mikä on huono sää..
että olen rahaton ja elämä on perseestä..nähään kemuis joskus 10 v kuluttua
Että rusinaton maksalaatikko on aivan kuraa perinteiseen verrattuna..
..että ilmeisesti kolme viikkoa on mulle aivan liian pitkä aika olla olematta oikeastaan hetkeäkään ihan rauhassa itsekseni..
Vaikka toki tämä ei ole mikään yllätys; yllätys on ennemminkin se, etten ollut tajunnut, etten ole tullut tehneeksi aikaa itselleni koko hiijen helmikuun aikana Ei näin!
että tiistai on masentavampi päivä kuin maanantai.
[q]ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
[/q]
Mäkin huomasin tän, kun kaverit meni naimisiin, ja vihkiseremonias puhuttiin jotai tällasta. Se oli aika mielenkiintosta oivaltaa se.
Olen huomannut, että jos kuuntelee hyvää ja piristävää musiikkia ennen töihinmenoa, on paljon paremmalla tuulella, kuin jos kuuntelee surullista musiikkia.
ehkä et vaikka kaikenmaailman rasvat saanki muusta safkasta mutta kalanmaksaöljy ja ilmeisesti myös vastaavat öljyt/rasvat estää mun suupielieni jatkuvan aukeamisen. Oli taas semmoi viikon kahen kierre et suupielet ei vaan pysyny tarpeeks joustavina etteikö olis revenny auki jotain 2 leipäviipaleen paksuista safkaa ja kun päädyin kotia ja aloin taas juomaan tota jääkaapissani lojuvaa kalanmaksaöljyä niin viikon sisään suupielien haavat eivät auenneet vaikka söinkin ihan normaalisti.
Tossa on vielä niin monta muutakin tekijää mukana kuitenkin että ehkä kokeilen vielä jossain vaiheessa et missä saattaisi olla vika.
[q]kettu kiu, 18.9.2008 20:45:
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas. *varovainenhymy*...
[/q]
joo-o.. tai sitten kaikki vain menee vieläkin pahemmaksi..
ja nukkuminen on kyllä aika tärkeää.
...että vaikka tietää asian olevan parempi näin, niin se silti tuntuu pahalta.
[q]sapeli, 19.6.2007 17:05:
---
Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
---
Missä teidän energiajäte on?
---
YTV:n sivuilta:
Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.
Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku
[/q]
Niin tossahan sanotaan, ettei energiajätteelle ole yleisiä aluekeräyspisteitä, eli tod. näk. ainoastaan, jos kiinteistö on päättänyt kerätä.
Meillä on esim. duunin keittiössä energiajätteelle oma roskis, toimii about yhtä hyvin ku meijän biojäteroskis (eli ei siis toimi, koska kaikki eivät näköjään osaa lukea)
[q]Sand3, 7.8.2007 08:03:
ettei karkkeja voi olla syömättä vain yhtä
[/q]
helposti voi.
mulla on ollu 2 suklaalevyä kaapissa toukokuun alusta asti, syön ehkä yhen palan viikossa, jos muistan :D
Olen huomannut, että hymyyn vastataan usein hymyllä -> hymyileminen kannattaa myös tuikituntemattomille vastaantulijoille
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 67
- Seuraava »