Corolla - Mä Haluun Saada
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Ei oikee uponnu tällanen millää, itseasias läpäl tehty musiikki ei natsaa melkee missään muodos.
Jos näkis ton tekijän ja biisin nimen jossain en salee kuuntelis mutta kun tää on tänne "ug scenee" tumpattu jakoon ni pakko kuunnella. Noh, biisihän oli just sitä mitä arvelinkin. Hyvin tuotettu ja ihan hauska biisi, mut ei tämmöstä ainakaan vakavissaan selvinpäin jaksa monta kertaa kuunnella.
Ehkä pitäis polttaa cd:lle ja soittaa autos täysillä ikkunat auki (-10 asteen pakkasel) mihin tää on tarkotettuki.
Ehkä amis vuosina ois iskeny paremmin. *mukamasvanhus* (kuiteski heti ens viikonloppuna kaljapäissäni tulee soitettuu tätä päättymättömäl loopil)..
MÄ OLINKI VIIME LAUANTAIN DOKAAS YHDEN COROLLAN JÄBÄN KANS!!! (skenepisteet +100)
Mut itse biisi on kyl ihanvitunkamala, eli siis ihanvitunhyvä.
[q]corolla, 3.11.2006 16:08:
Hui !
- dx -
[/q]
LOL
[q]remotion, 6.11.2006 08:53:
---
corolla, 3.11.2006 16:08:
Hui !
- dx -
---
LOL
[/q]
OMGWTF?!?!?
[q]corolla, 6.11.2006 09:23:
---
remotion, 6.11.2006 08:53:
---
corolla, 3.11.2006 16:08:
Hui !
- dx -
---
LOL
---
OMGWTF?!?!?
[/q]
hyvä allekirjoitus nauratti :)
Kuunnellaan nyt sit tää kun muutkin ovat.. Huh.. tää oli kyl tosi ällöttävä. Teknisesti vaikutti oikein puhtaalta suoritukselta kuitenkin ;) Tästä vaan nyt acapellat jakoon, niin vois vääntää tästä happy hardcorea.. Tää kun oli reippaasti turhan kigua :) Makunsa kullakin tietty.
ui vittu, joo tästä joku nyt kehittelee happy hc versioo, vois toimii...
[q]Damien, 6.11.2006 12:45:
ui vittu, joo tästä joku nyt kehittelee happy hc versioo, vois toimii...
[/q]
Joo, Happy HC versio ois erittäin hauska kuulla :D Sampleja kaipaava(t), ottakaa yhteyttä
osoitteeseen mahaluun@hotmail.com
- dx -
[q]Jusna666, 5.11.2006 13:50:
Vitsinä tää ny menee viel kerran tai kaks mut pelottaa jos jotkuu amis-teinit kuuntelee tämmöst tosissaan ajaessaan rinkiä keravalla
[/q]
Todennäköisesti tää soi Suomen jokaisessa Onnelassa parin kukauden sisällä, sanokaa minun sanoneen... :D Näen sieluni silmissä h&m-toppiset pissikset ryntäämässä tanssilattialle muodostamaan käsilaukkurinkiä; "Iiihii! Tässä on niin tuhmat sanatkin!"*lmao*
Joku joka osaa tehä nii happy hc versiota vaan kehii.. :D
*eiei**eiei*
[q]Jusna666, 5.11.2006 13:50:
Vitsinä tää ny menee viel kerran tai kaks mut pelottaa jos jotkuu amis-teinit kuuntelee tämmöst tosissaan ajaessaan rinkiä keravalla
[/q]
Minua ei pelota yhtään :(
Nyt meni allekirjoittanut sanattomaksi...
[q]John, 6.11.2006 15:08:
---
Jusna666, 5.11.2006 13:50:
---
Todennäköisesti tää soi Suomen jokaisessa Onnelassa parin kukauden sisällä, sanokaa minun sanoneen... :D Näen sieluni silmissä h&m-toppiset pissikset ryntäämässä tanssilattialle muodostamaan käsilaukkurinkiä; "Iiihii! Tässä on niin tuhmat sanatkin!"*lmao*
[/q]
Ei siellä soi suamenkiälinen musiikki! Jonkun pitää heti laulaa sama ruåtsiksi!
Mä Haluun Saada, päivitetty versio saatavilla nyt osoitteesta http://www.mikseri.net/corollamusic !
- dx -
Täähän on saanut roimasti uutta eloa naisvokaaleiden myötä. Toimii entistä paremmin. o/
.m
jeps jeps..musavideota odotellessa...*vink*
ihan törkeen hyvä! :D
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »