Mitä? Täähän on perseestä!

Back to häröily O

[q]hemuz-, 16.2.2007 11:37:
Toiha on, ku kengänpohjaa söis
[/q]

Sitä mieltä olin kans silloin kun enimmäkseen söin tavallista Oltermannia. Tottumiskysymys. Kyllä niitä paljon pahempia kevytjuustoja on olemassa.

[q]Android, 16.2.2007 11:42:
---

---

Sitä mieltä olin kans silloin kun enimmäkseen söin tavallista Oltermannia. Tottumiskysymys. Kyllä niitä paljon pahempia kevytjuustoja on olemassa.
[/q]

kevytjuustot on muuten ihan hyvä idis, mut ne muuttuu kauheeks kumiks, kun käyttää mikrossa! iu! *pökr*

Nää ehrmannin maitorahkat mitä saa alepoista!

Oon katellu kun ihmiset ostaa niitä kerralla joku 120 purkkia silmät himosta kiiluen. Pitihän sellasta sitten kokeilla, ja perseeltähän se maistui ja haisi... Mua on huijattu. *toktok*

[q]cPo, 18.2.2007 15:53:
Nää ehrmannin maitorahkat mitä saa alepoista! *
[/q]
Itse olen saanut niistä jopa jotain allergiareaktioita... Naamaan tulee punaisia laikkuja.

kakka.

- siideri
- yliopisto

Jatkuva lämpöily ja kova yritys että flunssa iskis mutta kuume ei nouse eikä se flunssa pahene

[q]Pinski, 21.2.2007 16:26:
Jatkuva lämpöily ja kova yritys että flunssa iskis mutta kuume ei nouse eikä se flunssa pahene
[/q]

Juurikin näin.

Putkimies.
Nyt ei ole neljään päivään voinut käydä suihkussa kun vessasta on vesi pitänyt katkaista vuotavan putken vuoksi. Käyn asia ykkösellä ja kakkosellakin kellarissa, sieltä sentään löytyy vessa, saunaahan ja suihkutiloja tästä talosta ei erikseen löydy.
Voisi tulla ja korjata ton putken, aika funkylta alkaa meikä pian tuoksuu...

[q]H3li, 7.2.2007 12:03:
toscakakku! yöks!
[/q]

yhdyn

en oo hehkuttan mut se on tää saatanan sikavaltio!!!

[q]PissaLiisa, 24.2.2007 15:53:
en oo hehkuttan mut se on tää saatanan sikavaltio!!!
[/q]
Helsinki-Vantaa wtf

On C nyt prkl kumma ku tulee FIFA 07ssa Banjosta pleksiin niin et tukka lähtee.

Lukio.

työ.

Ensimmäisenä tulee mieleen palkkakuitti...siitä tulee välillä kiukun puna kasvoille :P

laskut...*grr*

[q]psymax, 25.2.2007 09:01:
laskut...*grr*
[/q]

no noi ei oo ikinä kivoja

Suhteellisen perseestä ku 20v hyypiölle annetaan kolmen talon työmaa hoitoon ja jokanen kämppä o 300 000 arvonen. ja sit pitäis vastaa koko helkkarin sirkuksen toimivuudesta... laittaa ahdistaa

Hyvin pitkälti tällä hetkellä kaikki...
prkl prkl

O