Kuumimmat isännät [kuvan kera]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 101
- Seuraava »
[q]pirpeli, 15.11.2006 10:13:
http://films.wordit.com/images/trainspotting_renton.gif
*super**kuolaa*
[/q]
Kyllä
[q]aapee, 21.1.2007 22:17:
Jooh, kylläpä hieman itsetunto laskee kun ajankulukseni kattelin noita kuvia. Ei taida olla tällaisella perus-miehellä jakoja noiden kanssa kun lähdetään naisista kilpailemaan mut eipä tuo toisaalta haittaa kun on jo valmiiksi orientoitunut siihen että yksin tän jutun joutuu läpi vetämään.
[/q]
Voin lohduttaa. Mä tykkään ihan perusmiehistä.. mun silmää ei miellytä ylitreenatut lihaskimput ja mallipojat. Mun mielestä ei ole mitenkään kiihottavaa tai silmää miellyttävää nähdä jotain Hunksin poikia lavalla, lähinnä ällöttää. Mua jotenki ällöttää miesstripparit ja niiden liikkeet. En myöskään pidä semmosista kuvista, joita on esim. joissain poikakalentereissa. Ei vaan ole mun mielestä yhtään seksikästä revitellä itseään sängyllä silkkilakana munan päällä. Mun mielestä suurin osa kiiltokuvapojista näyttää keskenään ihan samalta.
Ami James, Jimin Miami Ink sarjasta :P
http://www.buddytv.com/articles/miami-ink/images/ami-james-2.jpg
[q]crissy, 17.11.2006 13:35:
---
djmg, 17.11.2006 00:51:
http://www.moviebox.se/_photos/profiler/32/christianbale_7.jpg Christian Bale
---
tässä vähemmän mairitteleva kuva... ei uskois ikää et o sama henkilö...
[/q] no ei iha..
Mä haluun tän!
Tää saatto jo olla täällä mut kestää katselun useempaankin otteeseen... Jason Lewis...
Kiva topic... Mun o pakko liittyy kans tohon Wentworth Millerin kuolausjoukkoon.
[q]pupuTupuna, 15.11.2006 21:41:
Pakko kommentoida, että tosi mielenkiintoista seurata, miten erilaisia makuja ihmisillä on. Mutta niinhän sen pitää ollakin.
[/q]
Mä tossa mietin ihan samaa hetki sitten. Tullu tässäki topicissa vastaan muutamia joista mä en saa kuumaa isäntää tekemälläkään, mutta kuten sanoit; hyvä että makuja on monia.
Kyl tälleki joutuis ehkä lämpeen...
Kyllä Brad Pitt oli etenkin Troijassa melkonen pakkaus...
Muistaako kukaan sellasta sarjaa kun Temptation Island- Viettelysten saari... Siinä se Billy...
[q]pirpeli, 16.11.2006 11:25:
Mirri meillä ei kyllä tuu riitaa miehistä :D:D
[/q]
Hyvä, koska sä oot sen verran topakka emäntä etten haluiska joutuu kehään sun kaa.
[q]Super-Kerttu, 16.11.2006 11:55:
UUH..Muistan..tosin toi ei oo kovin hyvä kuva siitä..Mirrin kanssa meil on kyllä niin samis maku miesten suhteen..*nauru*
[/q]
En löytäny hyvää kuvaa siit. Arvasin et voin luottaa sun arvostelukykyyn ja et sä ymmärrät mua...
[q]Steven Hoaks, 16.11.2006 12:00:
Noin 90% näistä topikin pojista on kyl aika herkkuja Mutta tää on kyllä mun mielestä enemmänkin etovan vankila kundin näkönen
[/q]
Johan me sanottiin , että huono kuva. Niin ja makuasia...
Criss Angel on omalla tavallaan tosi...
[q]Nitta, 8.4.2008 20:01:
---
Mori, 8.4.2008 19:24:
pari kaunista isäntää
---
Hmm, sanoisin että pari kaunista neitiä
[/q]
my point exactly (vähän kyseenalaista pitäiskö nää laittaa kuumimmat emännät threadiin mutta onhan ne sukupuoleltaan vielä miehiä *tirsk*)
East-Asians got that something something...
Korealainen räppäri Drunken Tiger!
Alkasin kyllä ihan millon vaan.. *sydän*
Heath Ledger
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...